-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 5
ДК 021:2015:34710000-7 «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» - Дрони/квадрокоптери (в комплекті) DJI Mavic 3Т або еквівалент
ДК 021:2015:34710000-7 «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» - Дрони/квадрокоптери (в комплекті) DJI Mavic 3Т або еквівалент
Торги відмінено
9 400 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 000.00 UAH
Період оскарження:
19.12.2023 16:58 - 24.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
55c945496a2b4001a2e8c0ca55b818c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-19-020807-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення.jpg 10.04.2024 12:19
- Скарга 2.pdf 10.04.2024 12:19
- sign.p7s 10.04.2024 12:21
- рішення від 12.04.2024 № 6555.pdf 12.04.2024 16:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2024 № 7017.pdf 22.04.2024 15:06
- рішення від 19.04.2024 № 7017.pdf 24.04.2024 12:04
- Пояснення.docx 18.04.2024 11:33
- Пояснення.JPG 18.04.2024 11:33
- Протокол ТОВ ТЕХНОПРОФ скасування рішення про відхилення від 17.05.2024.jpg 17.05.2024 11:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2024 12:26
Дата розгляду скарги:
19.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.04.2024 12:04
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2024 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Інформація на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7017-р/пк-пз від 19.04.2024 року
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d07d5212b8bd40bca27ad13cb9f764b0
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення
Опис заперечення:
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена за наступної причини:
«Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме – на виконання п. 4 Додаткових вимог Додатку № 4 до Тендерної документації, Переможець процедури закупівлі, не пізніше ніж через три робочі дні з дати оприлюднення наміру про укладання договору забезпечує доставку на адресу Замовника зразків одного комплекту товару з метою його тестування та перевірки відповідності технічним вимогам тендерної документації та якості запропонованого товару, однак на виконання цієї вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОПРОФ» не забезпечило доставку зразка одного комплекту товару.»
Хочемо зауважити, що згідно частини 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження:
інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 та у Додатку № 2 до тендерної документації
інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені Законом (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) у відповідності до вимог визначених у Додатку № 3 до тендерної документації;
інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації;
заповненої форми пропозиції відповідно до Додатку №5 до тендерної документації;
забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог визначених у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (якщо таке забезпечення вимагається замовником);
Також згідно п. 31 Особливостей: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Хочемо зазначити, що зразки продукції не є частиною тендерної пропозиції і не можуть бути подані в електронному вигляді.
Наша пропозиція була визнана переможцем закупівлі, всі документи які вимагаються від переможця процедури закупівлі нами було завантажено, в тому числі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Зразки не відносяться до документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей і не можуть бути причиною відхилення пропозиції.
Таким чином пропозиція ТОВ «ТЕХНОПРОФ» не могла бути відхилена з зазначеної Замовником підстави.
«Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме – на виконання п. 4 Додаткових вимог Додатку № 4 до Тендерної документації, Переможець процедури закупівлі, не пізніше ніж через три робочі дні з дати оприлюднення наміру про укладання договору забезпечує доставку на адресу Замовника зразків одного комплекту товару з метою його тестування та перевірки відповідності технічним вимогам тендерної документації та якості запропонованого товару, однак на виконання цієї вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОПРОФ» не забезпечило доставку зразка одного комплекту товару.»
Хочемо зауважити, що згідно частини 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження:
інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 та у Додатку № 2 до тендерної документації
інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені Законом (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) у відповідності до вимог визначених у Додатку № 3 до тендерної документації;
інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації;
заповненої форми пропозиції відповідно до Додатку №5 до тендерної документації;
забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог визначених у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (якщо таке забезпечення вимагається замовником);
Також згідно п. 31 Особливостей: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Хочемо зазначити, що зразки продукції не є частиною тендерної пропозиції і не можуть бути подані в електронному вигляді.
Наша пропозиція була визнана переможцем закупівлі, всі документи які вимагаються від переможця процедури закупівлі нами було завантажено, в тому числі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Зразки не відносяться до документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей і не можуть бути причиною відхилення пропозиції.
Таким чином пропозиція ТОВ «ТЕХНОПРОФ» не могла бути відхилена з зазначеної Замовником підстави.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту – Закон) оголосило про проведення процедури закупівлі, опублікувавши оголошення № UA-2023-12-19-020807-a в електронній системі закупівель.
08.04.2024 р. Замовником було опубліковано рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНОПРОФ». Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 14.04.2024 р. 00.00 год.
ТОВ «ТЕХНОПРОФ» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного відхилення пропозиції Скаржника.
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ТЕХНОПРОФ», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29, 31 Закону.
Вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
08.04.2024 р. Замовником було опубліковано рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНОПРОФ». Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 14.04.2024 р. 00.00 год.
ТОВ «ТЕХНОПРОФ» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного відхилення пропозиції Скаржника.
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ТЕХНОПРОФ», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29, 31 Закону.
Вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
×
-
Назва доказу:
Протокол уповноваженої особи
-
Опис доказу:
Підтверджує, що пропозиція ТОВ "ТЕХНОПРОФ" відхилена
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення.jpg
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ТЕХНОПРОФ"
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
5f2b9e821c95493aa306d45f27a242f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-19-020807-a.a2
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовнику. Не затягйте будь-ласка процедуру закупівлі, відмініть дискваліфікацію нашої пропозиції. Почитайте уважно причини відхилення пропозиції згідно Особливостей та документації. Причини відхилення за ненадання зразків немає і не може бути, так як зразки не є частиною пропозиції. Пропозиція подається у електронному вигляді до певної дати і надання чи ненадання зразків до пропозиції не відноситься. Почитайте рішення АМКУ на дану тематику, їх безліч і всі на сторону Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2024 15:54
Вирішення:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
1 квітня 2024 року через електрону систему закупівель, Замовником було опубліковано повідомлення - протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 02/04/24 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОПРОФ» переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Пунктом 4 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі, не пізніше ніж через три робочі дні з дати оприлюднення наміру про укладання договору забезпечує доставку на адресу Замовника зразків одного комплекту товару з метою його тестування та перевірки відповідності технічним вимогам тендерної документації та якості запропонованого товару.
Враховуючи викладене, ТОВ «ТЕХНОПРОФ» протягом трьох робочих днів (до 4 квітня включно) повинен був забезпечити доставку на адресу Замовника зразків одного комплекту товару, як це зазначено в умовах тендерної документації, на що Замовник неодноразово звертає увагу, однак цього з невідомих причин здійснено не було. Більш за все, Замовник зазначає, що ніякої комунікації з боку переможця - ТОВ «ТЕХНОПРОФ» після публікування наміру здійснено не було.
Основними нормативними актами у сфері публічних закупівель є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р., які були повністю дотриманні Замовником при відхиленні.
Для уникнення дискваліфікації, ТОВ «ТЕХНОПРОФ» потрібно було своєчасно виконати вимогу, встановлену п. 4 Додатку 4 до Тендерної Документації.
Замовником встановлені вимоги, які прописані в тендерній документації та додатках до неї → ТОВ «ТЕХНОПРОФ» не виконав одну з вимог → Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНОПРОФ», що є цілком законно відповідно до чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне рішення про відміну торгів
Номер:
342c60500bd34230b2bc615eda8fde64
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-19-020807-a.c1
Назва:
Неправомірне рішення про відміну торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол скасування рішення про відміну.PDF 26.03.2024 10:38
- Пояснення на скаргу ТОВ ТЕХНОПРОФ.docx 21.02.2024 16:48
- Лист № 3304-04_69987-06 від 24.11.2020.pdf 21.02.2024 16:48
- Пояснення.PDF 21.02.2024 16:48
- Протокол скасування рішення про відміну.PDF 26.03.2024 10:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2024 № 3626.pdf 28.02.2024 12:40
- рішення від 27.02.2024 № 3626.pdf 01.03.2024 10:30
- Рішення від 16.02.2024 №2956.pdf 16.02.2024 16:07
- sign.p7s 14.02.2024 10:42
- Протокол 6.pdf 14.02.2024 10:39
- рішення від 02.03.2023 № 2514.pdf 14.02.2024 10:39
- ПРОДОВЖЕННЯ ДІЇ ПРОПОЗИЦІЇ.pdf.p7s 24.03.2024 18:00
- ПРОДОВЖЕННЯ ДІЇ ПРОПОЗИЦІЇ.pdf 24.03.2024 18:00
- Скарга.pdf 14.02.2024 10:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2024 11:00
Дата розгляду скарги:
27.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.02.2024 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.03.2024 10:31
Дата виконання рішення Замовником:
26.03.2024 10:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Інформація на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3626-р/пк-пз від 27.02.2024 року
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
29e993e221ba436ca9fe4c0a841c33d0
Заголовок пункту скарги:
рішення про відміну торгів
Опис заперечення:
Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту – Закон) оголосило про проведення процедури закупівлі, опублікувавши оголошення № UA-2023-12-19-020807-a в електронній системі закупівель.
Рішення Замовника, що оскаржується стало відомо ТОВ «ТЕХНОПРОФ» (далі по тексту Скаржник) 07.02.2024 р. коли Замовником було опубліковано рішення про відміну процедури закупівлі. Період оскарження визначений електронною системою ProZorro до 18.02.2024р.
ТОВ «ТЕХНОПРОФ» вважає рішення замовника необґрунтованим та таким, що порушує права ТОВ «ТЕХНОПРОФ». Рішення про неправомірну відміну процедури закупівлі порушує його права та законні інтереси на отримання комерційної вигоди в частині отримання прибутку від продажу товару Замовнику. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОПРОФ» не погоджується з рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, як такої, що суперечить Закону.
07.02.2024р. Замовником було опубліковано Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою щодо скасування процедури закупівлі протокол № 06/02/24 від 07.02.2024 р, в якому зазначено, зокрема:
«Неможливість на данному етапі внести зміни до тендерної документації відповідно до п.2 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" та абз. 2 п.54 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року, неможливість застосування п.п. 4 п.5. ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.19 Постанови Кабінету Міністрів України, неможливість укладання договору, у зв'язку з закінченням строку постачання предмету закупівлі, визначеного/передбаченого тендерною документацією, необхідність доопрацювання та приведення до відповідності тендерну документацію та наявністю підстав для скасування відкритих торгів з особливостями.»
Як вбачається зі змісту опублікованого Протоколу аргументація замовника не була підтверджена жодними документами, зазначені аргументи замовника не відповідають дійсності. Замовник міг розглянути нашу пропозицію і запропонувати нам підписати договір. У разі визначення нас переможцем ми готові підписати договір та поставити наявний у нас товар. В тендерній документації розміщений лише Проєкт договору, тобто це лише проєкт, а строк поставки можна змінити в договорі.
Також згідно п. 43 Особливостей Замовник має дати можливість виправити тендерну пропозиції в частині поставки товару, якщо він виявить невідповідності.
Тому вважаємо аргументи Замовника, щодо скасування процедури закупівлі, недостатніми та не переконливими, так як Замовник на момент скасування закупівлі не виявив ніяких порушень які не можна виправити.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Рішення Замовника, що оскаржується стало відомо ТОВ «ТЕХНОПРОФ» (далі по тексту Скаржник) 07.02.2024 р. коли Замовником було опубліковано рішення про відміну процедури закупівлі. Період оскарження визначений електронною системою ProZorro до 18.02.2024р.
ТОВ «ТЕХНОПРОФ» вважає рішення замовника необґрунтованим та таким, що порушує права ТОВ «ТЕХНОПРОФ». Рішення про неправомірну відміну процедури закупівлі порушує його права та законні інтереси на отримання комерційної вигоди в частині отримання прибутку від продажу товару Замовнику. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОПРОФ» не погоджується з рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, як такої, що суперечить Закону.
07.02.2024р. Замовником було опубліковано Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою щодо скасування процедури закупівлі протокол № 06/02/24 від 07.02.2024 р, в якому зазначено, зокрема:
«Неможливість на данному етапі внести зміни до тендерної документації відповідно до п.2 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" та абз. 2 п.54 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року, неможливість застосування п.п. 4 п.5. ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.19 Постанови Кабінету Міністрів України, неможливість укладання договору, у зв'язку з закінченням строку постачання предмету закупівлі, визначеного/передбаченого тендерною документацією, необхідність доопрацювання та приведення до відповідності тендерну документацію та наявністю підстав для скасування відкритих торгів з особливостями.»
Як вбачається зі змісту опублікованого Протоколу аргументація замовника не була підтверджена жодними документами, зазначені аргументи замовника не відповідають дійсності. Замовник міг розглянути нашу пропозицію і запропонувати нам підписати договір. У разі визначення нас переможцем ми готові підписати договір та поставити наявний у нас товар. В тендерній документації розміщений лише Проєкт договору, тобто це лише проєкт, а строк поставки можна змінити в договорі.
Також згідно п. 43 Особливостей Замовник має дати можливість виправити тендерну пропозиції в частині поставки товару, якщо він виявить невідповідності.
Тому вважаємо аргументи Замовника, щодо скасування процедури закупівлі, недостатніми та не переконливими, так як Замовник на момент скасування закупівлі не виявив ніяких порушень які не можна виправити.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Рішення Замовника порушує права ТОВ "ТЕХНОПРОФ" на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
На підставі викладеного вище просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі». В результаті дій Замовника можна зробити висновок про безвідповідальне та халатне ставлення до проведення процедури закупівлі та свідомого порушення вимог чинного законодавства. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону
На підставі викладеного вище просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі». В результаті дій Замовника можна зробити висновок про безвідповідальне та халатне ставлення до проведення процедури закупівлі та свідомого порушення вимог чинного законодавства. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону
×
-
Назва доказу:
Рішення колегії по аналогічній причині скасування закупівлі
-
Опис доказу:
Рішення колегії АМКУ по аналогічній причині скасування закупівлі у скарзі UA-2022-11-11-007428-a.a5.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 02.03.2023 № 2514.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою щодо скасування процедури закупівлі протокол № 06/02/24 від 07.02.2024 р
-
Опис доказу:
В протоколі зафіксовано підставу відміни торгів
-
Повʼязаний документ:
Протокол 6.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі