-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ізолятори ШП-20(або еквівалент)
Ізолятори ШП-20(або еквівалент)
Торги не відбулися
479 550.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 397.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 397.75 UAH
Період оскарження:
04.12.2017 08:51 - 16.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
6aba6369c67f43caa4844bd00380020b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-04-000044-a.b6
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Просимо розглянути та прийняти рішення відповідно Ст.18 Закону
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.Скарга.pdf 29.03.2018 13:26
- 2.Лист до Платежів.pdf 29.03.2018 13:26
- 3.Платеж.pdf 29.03.2018 13:26
- 4.Додаток-2.docx 29.03.2018 13:26
- 5.Данні на продукцію.docx 29.03.2018 13:26
- 6.Додаток 2 до Договору.docx 29.03.2018 13:26
- 7.Рішення від 15.02.2018 № 1365.pdf 29.03.2018 13:26
- 8.Відповідь Укрресурси.pdf 29.03.2018 13:26
- 9 Протокол розгляду ізолятори 2 уч ТД Електро Ізоляція.doc 29.03.2018 13:26
- Рішення від 30.03.2018 № 2917.pdf 02.04.2018 14:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2018 № 3661.pdf 19.04.2018 20:44
- Рішення від 18.04.2018 № 3661.pdf 23.04.2018 18:43
- Заперечення__на скаргу АМКУ Укрресурс-сжат.pdf 11.04.2018 15:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2018 13:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2018 18:43
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2018 09:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1) Скасувати рішення про визначення переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий Дім «Електро Ізоляція» на закупівлю ізоляторів ШП-20 відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.04.2018 №3661-р/пк-пз.
2) Відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий Дім «Електро Ізоляція» згідно пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації..
3). Повторно визначити найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів на закупівлю ізоляторів ШП-20, строк дії яких ще не минув.
Вимога
Є відповідь
Доповнення до відповіді
Номер:
462f8bd6a39246148bbdd1cbaee7b1a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-04-000044-a.b5
Назва:
Доповнення до відповіді
Вимога:
Доповнення до відповіді
Пов'язані документи:
Учасник
- Доповнення до відповіді.pdf 03.03.2018 13:32
- Відповідь Укрресурси.pdf 14.03.2018 09:30
Дата подачі:
03.03.2018 13:32
Вирішення:
ПАТ «Укрзалізниця», тобто Замовник та його тендерний комітет, у своїй діяльності, неухильно керується вимогами діючого законодавства, у даному випадку, рішенням АМКУ №1365 від 15.02.2018 року.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Не правомірне рішення тендерного комітету
Номер:
e1d34b73f9364236a43c9d0d34cb33d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-04-000044-a.a4
Назва:
Не правомірне рішення тендерного комітету
Вимога:
Додаємо листа - звернення. З повагою, директор.
Пов'язані документи:
Учасник
- 18.02.26 Директору РФ Одеська залізниця.pdf 26.02.2018 17:05
- 7.1 Відповідь на вимогу.pdf 01.03.2018 15:49
Дата подачі:
26.02.2018 17:05
Вирішення:
Повідомляємо:
відповідно до п.12 статті 18 закону України «Про Публічні закупівлі»:
«Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються».
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
6a99ffdd3e2d4420986adc766d891768
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-04-000044-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Згідно оголошення UA-2017-12-04-000044-a ● 9bf3c2fcb1d34b6ea22db8c6e10d8c89 опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) Регіональною філією "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" проведено закупівлю «Ізолятори ШП-20 (або еквівалент) (ДК021:2015- 4411 (Конструкційні матеріали))» шляхом застосування відкритих торгів
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА:
Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»), місцезнаходження 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19.
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕЛЕКТРО ІЗОЛЯЦІЯ»
Місцезнаходження: 84307, Україна, Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 31 «А»
Підстави подання скарги
Прийняті рішення Замовника, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕЛЕКТРО ІЗОЛЯЦІЯ», які відбулися після оцінки пропозицій учасників.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу прийнятих рішень замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕЛЕКТРО ІЗОЛЯЦІЯ», фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
1. Відповідно до Вимог п.п.4, п.6, розділу ІІІ тендерної документації вимагається надати Копію нормативної документації якій повинна відповідати продукція або витяги з них з даними про найменування, зазначенням основних технічних характеристик, правила приймання, експлуатації, транспортування, гарантію, відповідно до вимог п.4 таблиці, яка викладена в Додатку 2 тендерної документації Пробивна напруга промислової частоти не менше 140кВ, учасником надано копію технічних умов ТУ У 27.9.33244420-006:2016, яким відповідають пропоновані ізолятори, але в даному документі немає вимог стосовно Пробивна напруга промислової частоти, відповідно ізолятори не відповідають вимогам тендерної документації, на даній підставі вимагаємо скасування рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ" переможцем цих торгів.
2. У відповідності до частини 10 статті 4 Закону України «Про санкції» забороняється здійснення державних закупівель товарів, робіт та послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. У відповідності до частини першої Статті 3 Закону Україні про «Про санкції»: Підставою для застосування санкцій є дії іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, інших суб’єктів, які створюють реальні та/або потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, сприяють терористичній діяльності та/або порушують права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства та держави, призводять до окупації території, експропріації чи обмеження права власності, завдання майнових втрат, створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав та свобод. Відповідно до проекту Закону «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях», який було прийнято Верховною Радою України 18.01.2018року Російська Федерація визнана державою-окупантом, відповідно на неї поширюється дія Закону «Про санкції». У відповідності до пропозиції ТОВ «Слов’янська керамічна компанія «Укрресурси», Учасником пропонується до постачання продукція, що виробляється на території Російської Федерації, відповідно після набрання чинності вищезазначеного законодавчого акту, закупівля пропонованої продукції буде такою, що порушує діюче законодавство України, Законом не передбачено закупівлю за договорами, які були укладені до введення в дію цього Закону, отже Ваше підприємство укладає договір, за яким не можливо буде отримати продукцію, а вразі її отримання, це буде порушенням діючого Законодавства. Дійсно Закон набирає чинності з моменту його публікації, та на момент визнання ТОВ «Слов’янська керамічна компанія «Укрресурси» переможцем торгів, це не було порушенням Законодавства, але, як зазначено вище, після публікації Закону «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях», що на нашу думку відбудеться на наступному тижні, отримана продукція, яка вироблена на території Російської Федерації буде порушенням Закону.
Зважаючи на вищезазначене вимагаємо скасувати рішення про обрання ТОВ «Слов’янська керамічна компанія «Укрресурси» переможцем процедури закупівлі, та продовжити оцінку пропозицій.
3. Також нам достеменно відомо, що документи, Замовником не отримано документів, які вимагаються п.п.6, п.5, Розділу 3 тендерної документації у строк, що не перевищує 5 календарних днів, відповідно до цього також вимагаємо відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ".
Вимоги та їх обґрунтування
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що тендерним комітетом Регіональної філії "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" прийняте рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ" та опублікування повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ" не є обгрунтованим, та є таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого таке рішення призвело не тільки до порушення прав та охоронюваних Законом інтересів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕЛЕКТРО ІЗОЛЯЦІЯ», але й чинного законодавства України.
Вимагаємо:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ".
2. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ», як такої, що не тільки не відповідає умовам тендерної документації, але й чинному законодавству України..
3. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій учасників та визначення переможця у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Документи та матеріали, що підтверджують порушення процедури закупівлі, а також неправомірність рішень та дій Замовника
1. ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій № 100 від 18.01.2018 на закупівлю ізоляторів ШП-20
2. Додаток 2 до тендерної документації
3. Копія технічних умов ТУ У 27.9.33244420-006:2016
4. Проект Закону України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях»
5. Документ про здійснення оплати за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АКУ.pdf 26.01.2018 18:08
- Прилож_протокол.pdf 26.01.2018 18:08
- Прилож додаток 2 из тендерной.pdf 26.01.2018 18:08
- ТУ У 27.9-33244420-006 2016 3494-020-54276425-2009.pdf 26.01.2018 18:08
- Прилож проект закона.pdf 26.01.2018 18:08
- Прилож платіжне доручення.pdf 26.01.2018 18:08
- Рішення від 30.01.2018 № 791.pdf 05.02.2018 19:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2018 № 1365.pdf 16.02.2018 17:42
- Рішення від 15.02.2018 № 1365.pdf 20.02.2018 20:47
- Заперечення з додатками по Ізоляторам ШПК.pdf 09.02.2018 08:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2018 18:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.02.2018 20:49
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2018 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1) Скасувати рішення про визначення переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ «УКРРЕСУРСИ» на закупівлю ізоляторів ШПК-20-4 УХЛ1 (що є еквівалентом ізоляторів ШП-20) відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2018 №1365-р/пк-пз.
2) Відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ «УКРРЕСУРСИ» згідно пп. 2 п. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
3). Повторно визначити найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів на закупівлю ізоляторів ШПК-20-4 УХЛ1 (що є еквівалентом ізоляторів ШП-20), строк дії яких ще не минув.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
e25d80abd6d14fdab6e8c5025c906cb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-04-000044-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
У відповідності до частини 10 статті 4 Закону України «Про санкції» забороняється здійснення державних закупівель товарів, робіт та послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. У відповідності до частини першої Статті 3 Закону Україні про «Про санкції»: Підставою для застосування санкцій є дії іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, інших суб’єктів, які створюють реальні та/або потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, сприяють терористичній діяльності та/або порушують права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства та держави, призводять до окупації території, експропріації чи обмеження права власності, завдання майнових втрат, створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав та свобод. Відповідно до проекту Закону «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях», який було прийнято Верховною Радою України 18.01.2018року Російська Федерація визнана державою-окупантом, відповідно на неї поширюється дія Закону «Про санкції». У відповідності до пропозиції ТОВ «Слов’янська керамічна компанія «Укрресурси», Учасником пропонується до постачання продукція, що виробляється на території Російської Федерації, відповідно після набрання чинності вищезазначеного законодавчого акту, закупівля пропонованої продукції буде такою, що порушує діюче законодавство України, Законом не передбачено закупівлю за договорами, які були укладені до введення в дію цього Закону, отже Ваше підприємство укладає договір, за яким не можливо буде отримати продукцію, а вразі її отримання, це буде порушенням діючого Законодавства. Дійсно Закон набирає чинності з моменту його публікації, та на момент визнання ТОВ «Слов’янська керамічна компанія «Укрресурси» переможцем торгів, це не було порушенням Законодавства, але, як зазначено вище, після публікації Закону «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях», що на нашу думку відбудеться на наступному тижні, отримана продукція, яка вироблена на території Російської Федерації буде порушенням Закону, та приверне увагу відповідних органів.
Зважаючи на вищезазначене вимагаємо скасувати рішення про обрання ТОВ «Слов’янська керамічна компанія «Укрресурси» переможцем процедури закупівлі, та продовжити оцінку пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вииога.pdf 19.01.2018 15:37
- 6 Відпов. вимога ШП.pdf 29.01.2018 09:33
Дата подачі:
19.01.2018 15:37
Вирішення:
Ваша вимога за вих. №б/н від 19.01.2018 року була уважно вивчена та розглянута
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Про порушення законодавства за Умови Тендерної документації
Номер:
c0514b2562a74afc93725ad008dfc708
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-04-000044-a.c1
Назва:
Про порушення законодавства за Умови Тендерної документації
Вимога:
Шановні колегі! Як вмробники ізоляторів полімерних звертаємося до ВАС з наступним проханням: 1.- За п.6, Розділ III вказано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
1. Документ, що підтверджує відповідність:
- Копія дійсного на момент розкриття сертифікату відповідності виданого органом сертифікації відповідної галузі акредитації в Україні. Повідомляємо, що ця вимого не правомочна та порушує абзац 1, пункт 4, ст.16 Закону "Про публічні закупівлі". Документи не предбачені законодавством не подаються в складі тендерной пропозиції. Просимо вилучити цю вимогу або замінити на діючій в Україні документ- Декларацію про відповідність ISO/IEC 17050-1. Якщо цьго не буде зроблено звернемося до Колегії АМУ України за захистом прав виробника та порушення законодавства за умови Тендерних вимог. Додаємо документ одного з центру ДЕРЖСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ в якому читко прописано посилення на державні документи. 2.-Додатоком № 1 У колонці 4 вказується дата виготовлення продукції, Розьясніть як вказати? День, місяць, рік або як? 3.-Додатоком № 1 У колонці 5 вказуються найменування всіх супровідних документів, Розьясніть конкретно яких : наприклад якщо ми додамо: Сертифікат ISO-9001, Декларацію про відповідність ISO/IEC 17050-1 та паспорт, та цьго буде достатьньо? 4.- Додатоком № 1 У колонці 8 вказуються технічні характеристики продукції, які повинні відповідати вимогам тендерної документації. Розьясніть: якщо технічні вимоги будуть кращі ніж запропоновані замовником, та ще вказані додаткові характеристики які важливі при єксплуатації, це не буде причиною відхилення нашої пропозиції? З повагою, Директор В. Аністратов.
Пов'язані документи:
Учасник
- щодо оцінки відповідності продукції.pdf 08.12.2017 17:12
- 3 Відповідь на вимогу.pdf 13.12.2017 16:06
Дата подачі:
08.12.2017 17:12
Вирішення:
Відповідь: -Тендерною документацію вимагається копія сертифікату відповідності на бланку УкрСепро, як замовник, служба електропостачання має право вимагати сертифікат відповідності, який підтверджує якість та надійність обладнання, що використовується в залізничній галузі та повинно забезпечувати надійність електропостачання та безпеку руху поїздів. Відповідно до протоколу сорок шостого засідання Ради по залізничному транспорту країн-учасниць Співдружності подібне обладнання підлягає обов’язковій сертифікації;
- В Додатку 1, колонці 4 вказується рік виготовлення продукції;
-В Додатку 1, колонці 5 вказуються документи, які надаються учасником відповідно до вимог тендерної документації (паспорт на обладнання, сертифікат відповідності, керівництво з експлуатації) та інші документи які стосуються якості продукції;
- В Додатку 1, колонці 8 вказуються технічні характеристики на обладнання, яке повинно відповідати технічним вимогам документації, або бути не гіршими ніж викладено в технічних вимогах до предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено