• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проектні роботи з розробки стадії «РП» (робочий проект) по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіону «Темп», вул. Генерала Вітрука, 10-А у Святошинському районі м. Києва»

Проектні роботи з розробки стадії «РП» (робочий проект) по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіону «Темп», вул. Генерала Вітрука, 10-А у Святошинському районі м. Києва»

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 03.05.2018 15:41 - 08.05.2018 18:00
Вимога
Відкликано скаржником

Що акцепту переможця

Номер: aa3a12d8a3ae413ba8128a132327e6e7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-03-001253-b.a2
Назва: Що акцепту переможця
Вимога:
Вимога що до закупівлі щодо усунення порушень з боку Замовника вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 під час визначення переможця. Згідно п. 6.9. Порядку, пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 9.2 Порядку, виключними підставами дискваліфікації є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі або відмова учасника, який запропонував найменшу ціну, від підписання договору. Керуючись п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Управлінням будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації був оголошений тендер на закупівлю: «Проектні роботи з розробки стадії «РП» (робочий проект) по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіону «Темп», вул. Генерала Вітрука, 10-А у Святошинському районі м. Києва», Iдентифікатор закупівлі: UA-2018-05-03-001253-b Закупівля на prozorro.gov.ua Протоколом розкриття тендерної пропозиції та рішення Замовника про відхилення Кандидати №117/1 від 18.05.2018р. був оголошен переможець закупівлі ТОВ «БЕСТ КОНСТРАКШН» 1. Кошториси по формі «2П», які були заявлені у кваліфікаційних критеріях Замовника не надані. Кошториси по формі «3П» (розраховані на 50 осіб в штаті) не вимагалися. 2. Штатний розклад не співпадає з наданою довідкою про працівників: Штатний розкладі від 15.02.2018р. Довідка про працівників Директор, виконавець робіт, інженер виробничо-технічного відділу, монтажник трубопроводів, електрогазозварник, слюсар-сантехнік. Директор Архітектор, Головний інженер проекту, Інженер проектувальник у частині кошторисної документації. . Надані сертифікати спеціалістів Селецької Н.В., Завялова Д.В., Ничипорчук О.С., наявність яких на підприємстві не підтверджена документально. Тобто довідка про працівників не відповідає дійсності, кваліфікованих спеціалістів немає і надані невірні відомості. 3. Не надана ні ліцензія ні довідка про ліцензування для виконання проектних робіт. Надана ліцензія на виконання будівельних робіт не має до даного виду робіт ніякого відношення. 4. Один наданий аналогічний договір №9/4-10 від 10.04.2017р. є фіктивним, тому що проектно-кошторисні роботи указані в цьому договорі виконувалися ТОВ «АК АРТ-БУД» (ІD закупівлі UA-2017-03-20-000695-c), скріншот з прозоро додаємо. Укладений договір між ТОВ «БЕСТ КОНСТРАКШН» і ТОВ «КОМЕРС ТРЕЙД», не має до проектно-кошторисної документації виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації «Реконструкція стадіону комунального позашкільного навчального закладу «Міська КДЮСШ», вул. Георгія Данилевського, 114 «б» в м. Слов’янськ» ні якого відношення. Підписантом від ТОВ «БЕСТ КОНСТРАКШН» 10.04.2017р. виступає директор Данюк М.М. який призначен директором тільки 14.02.2018р. Це підтвержує, що ТОВ «БЕСТ КОНСТРАКШН» не надало досвід виконання проектно-кошторисних робіт. В оголошенні про проведення закупівлі зазначено: За надання недостовірної інформації учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. У разі отримання замовником достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттевою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Тому на підставі вищевказаного вважаємо що документи надані ТОВ «БЕСТ КОНСТРАКШН» не відповідають кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника на закупівлю робіт, а Протокол розкриття тендерної пропозиції та рішення Замовника про визначення Переможця №117/1 від 18.05.2018 р. Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації про признання переможцем ТОВ «БЕСТ КОНСТРАКШН» незаконним, вимагаємо його відмінити та признати Приватне підприємство «САБІ» переможцем закупівлі «Проектні роботи з розробки стадії «РП» (робочий проект) по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіону «Темп», вул. Генерала Вітрука, 10-А у Святошинському районі м. Києва», Iдентифікатор закупівлі: UA-2018-05-03-001253-b Закупівля на prozorro.gov.ua. Проглянувши укладені раніше договори між Замовником та визначеним переможцем на виконання робіт, можливо припустити лобіювання інтересів ТОВ «БЕСТ КОНСТРАКШН», корупційний характер даної закупівлі, та дискримінацію інших учасників закупівлі. Відповідно до п.9.2. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, якщо Учасник запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через з робочих дні з дня надходження такої вимоги. У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, як це передбачено п. 14.2 Наказу № 35, будемо змушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії, оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Дякуємо Вам за увагу та пильність до даної закупівлі. У відповідь на Вашу скаргу/вимогу від 19,05,2018р., на рішення тендерного комітету, щодо усунення порушень під час визначення переможця. Тендерний комітет повторно розгляне пропозицію учасника ТОВ "БЕСТ КОНСТРАКШН" на відповідність кваліфікаційним вимогам та прийме відповідне рішення про переможця закупівлі: «Капітальний ремонт стадіону «Темп», вул. Генерала Вітрука, 10-А у Святошинському районі м. Києва», Iдентифікатор закупівлі: UA-2018-05-03-001253-b. Також хочемо зазначити,що причини відхилення ПП "Сабі" це: Вимога надати кошторисну документацію у форматі word не дискримінує учасника, оскільки учасник надав скан копію у форматі PDF, відповідно він мав можливість надати данну документацію у форматі word. На кошторисній документації відсутня печатка інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, наявність якої обов'язкова відповідно до Листа Мінрегіону України від 26.06.2012 №7/17-10476. Довідка про рух грошових коштів подана невірно, згідно додатку №3 оголошення: "Документи, які не передбачені законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї документації. Учасник повинен надати роз'яснення із зазначенням законодавчих підстав для відсутності таких документів". Тому на підставі вищевказаного вважаємо що документи надані ПП "Сабі" не відповідають кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника на закупівлю робіт.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 22.05.2018 16:21
Вимога
Вирішена

Що до дискваліфікації

Номер: 92417fa488894388b4459ee99e7b89c8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-03-001253-b.a1
Назва: Що до дискваліфікації
Вимога:
Вимога що до закупівлі щодо усунення порушень з боку Замовника вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 під час визначення переможця. Згідно п. 6.9. Порядку, пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 9.2 Порядку, виключними підставами дискваліфікації є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі або відмова учасника, який запропонував найменшу ціну, від підписання договору. Керуючись п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Управлінням будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації був оголошений тендер на закупівлю: «Проектні роботи з розробки стадії «РП» (робочий проект) по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіону «Темп», вул. Генерала Вітрука, 10-А у Святошинському районі м. Києва», Iдентифікатор закупівлі: UA-2018-05-03-001253-b Закупівля на prozorro.gov.ua Приватне підприємство "Сабі" приймало участь у аукціоні 11 травня 2018р. За результатами аукціону ПП «Сабі» мало нижчу ціну пропозиції, що склало 514900,00 грн. (П’ятсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) Протоколом розкриття тендерної пропозиції та рішення Замовника про відхилення Кандидати №117 від 18.05.2018р. була відхилена пропозиція Приватного підприємства «САБІ». Підставою для відхилення тендерний комітет указав на те, що 1) Відсутня кошторисна документація у форматі word; Документація в форматі word являється не документом, а приватною власністю ПП «Сабі». Надані кошториси підписані і пропечатані, згідно чинного Законодавства України. 2) Відсутня відмітка про державну реєстрацію статуту; В Законі України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» з 1 січня 2016 року. внесенні змін до законодавства, яке регулює питання реєстрації підприємств в Україні. Основна зміна - у будь-якого нового підприємства тепер не буде на руках завіреного державним реєстратором Статуту (зі штампом на титульному аркуші). Тепер інформацію про підприємство можна отримати у вигляді витягу з реєстру, і це тепер основний документ, в якому відображаються всі основні відомості про підприємство. Статут при перереєстрації підприємства був внесений в реєстр, код доступа був наданий Замовнику. 3) На кошторисах відсутня печатка інженера проектувальника у частині кошторисної документації. Вимоги Замовника: 18. Кошторисна документація (розроблена згідно форми «2-П», АВК-5 відповідної версії та додатково в форматі word) (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника). Надані кошториси підписані та пропечатані Головним інженером проекту, який є сертифікованим інженером проектувальником, та має право підписувати проектно-кошторисну документацію. 4) Довідку про рух грошових коштів подано невірно (відсутнє пояснення з посиланням на законодавчі підстави) Вимоги Замовника: У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи , що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення. Якщо б ПП «САБІ» надавало інші фінансові документи, то зазначали би інформацію про законодавчі підстави для їх ведення. Але ми не подаємо інші фінансові документи, у т.ч. і звіт про рух грошових коштів. Тому надана довідка №98 від 28.03.18р. задовольняє кваліфікаційним вимогам. Тому на підставі вищевказаного вважаємо що документи надані ПП "Сабі" повністю відповідають кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника на закупівлю робіт, а рішення тендерного комітету Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації про відхилення ПП «Сабі» незаконним, вимагаємо його відмінити та признати Приватне підприємство «Сабі» переможцем закупівлі «Проектні роботи з розробки стадії «РП» (робочий проект) по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіону «Темп», вул. Генерала Вітрука, 10-А у Святошинському районі м. Києва», Iдентифікатор закупівлі: UA-2018-05-03-001253-b Закупівля на prozorro.gov.ua. Відповідно до п.9.2. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, якщо Учасник запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через з робочих дні з дня надходження такої вимоги. У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, як це передбачено п. 14.2 Наказу № 35, будемо змушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії, оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Дякуємо Вам за увагу та пильність до даної закупівлі. У відповідь на Вашу скаргу/вимогу від 19,05,2018р., на рішення тендерного комітету щодо скасування вашого Приватного підприємства як переможця (протокол від 18,05,2018р) більш детально хочемо зазначити,що причини відхилення ПП "Сабі" це: Вимога надати кошторисну документацію у форматі word не дискримінує учасника, оскільки учасник надав скан копію у форматі PDF, відповідно він мав можливість надати данну документацію у форматі word. На кошторисній документації відсутня печатка інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, наявність якої обов'язкова відповідно до Листа Мінрегіону України від 26.06.2012 №7/17-10476. Довідка про рух грошових коштів подана невірно, згідно додатку №3 оголошення: "Документи, які не передбачені законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї документації. Учасник повинен надати роз'яснення із зазначенням законодавчих підстав для відсутності таких документів". Тому на підставі вищевказаного вважаємо що документи надані ПП "Сабі" не відповідають кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника на закупівлю робіт
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні