• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Нафтопродукти, паливо,електроенергія та інші джерела енергії

Бензин А-95–300 л.,Бензин А-92–62 000 л., Дизельне паливо –146 500 л.

Завершена

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 11.12.2017 09:17 - 14.12.2017 10:01
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: c3c0aec1ad3b49faa95fab5eafd5d4bc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-11-000083-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня! Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях тендерної документації, а саме: ч.3 Додатку 3 тендерної документації характеризується дискримінаційним характером, а саме: «Бланки дозволів (талони) можуть бути номіналом1, 10, 15, 20 літрів, мати термін дії не менше одного року з моменту їх отримання Замовником, повинні діяти на всіх АЗС, що зазначені у п. 6. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку про дійсність талонів на території України строком, який повинен складати не менше одного року з моменту їх отримання Замовником та гарантованим продовженням їх терміну до трьох років.». Стаття 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає принципи публічних закупівель, дотримання яких є загальнообов’язковим як Замовником торгів, так і Учасниками, при організації та проведенні процедур закупівель, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. ч.3 Додатку 3 тендерної документації встановлює обов’язок щодо надання бланків дозволів (талони) номіналом 1, 10, 15, 20 літрів. Дана вимога встановлює перепону щодо участі в торгах Постачальників, які забезпечують реалізацію якісного палива. Вимога технічного характеру є невиправданою, необґрунтованою. Аргументація щодо необхідності надання бланків дозволів (талони) номіналом 1, 10, 15, 20 літрів - відсутня. Слід звернути увагу, що дана вимога ніяким чином не підтверджує та не створює гарантії в наданні товару, що є предметом закупівлі, який би відповідав технічним та якісним характеристикам, встановленими державними стандартами. Додатково інформуємо, що недоведена замовником необхідність продовженням терміну дії бланків-дозволів до трьох років, керуючись положенням тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) відбувається протягом 2017 року. Вимоги тендерної документації, передбачена у її положенні, свідчить про порушення базових принципів здійснення публічних закупівель. Встановлення даної вимоги матиме наслідком обмеження кола потенційних учасників, надання переваги одним Учасника з-поміж інших, та, керуючись вищезазначеним, до необ’єктивної оцінки усіх Учасників торгів. Враховуючи зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякую!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно ст.. 22. ЗУ «Про публічні закупівлі»: 2. Тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби -плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Тендерний комітет ЛКП «ШРП Галицького району» при підготовці технічної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті. При підготовці вимог до предмета закупівлі, не зазначалось ні торговельної марки чи фірми, лише марка палива. Щодо зауваження до талонів номіналом 1 літр, тендерний комітет вносить зміни до Додатку №3 та видаляє з документації. Щодо талонів номіналом 5,10,20 літрів, повідомляємо що враховуючи спицифіку роботи підприємства (запрвка автомобілів самостійно водіями на АЗС у м. Львові), керівництво підприємства змушене виділяти під звіт водіям різну кількість пального: в залежності від пори року, кліматичних умов, снігопадів, а також і в різних кількостях 20-25 літрів. Враховуючи вищенаведене, члени тендерного комітету ЛКП «ШРП Галицього району» частково задовольняють вимоги скаржника.
Статус вимоги: Задоволено