• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти «Віночок» Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9». Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Торги не відбулися

8 332 652.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 663.26 UAH
Період оскарження: 18.12.2023 22:08 - 29.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Аналогічний досвід

Номер: f8266ce75be4421ea0911463f56d6634
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-18-023238-a.c1
Назва: Аналогічний досвід
Вимога:
Шановний, Замовнику! Згідно пп. 5.3.3. п. 5 розділу III тендерної документації, учасникам потрібно підтвердити відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з 2020р. по 2023р. включно) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Встановивши вимогу щодо аналогічного договору із вартістю не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені на меншу суму, та які відповідають всім іншим вимогам Замовника. Вартість договору не є показником якості чи досвіду виконання учасником робіт, а вказує виключно на взаєморозрахунки між сторонами. При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимог чи обмежень щодо будь-якого відсотку виконання аналогічного договору, тим більше не містить жодного орієнтиру чи згадування саме про 30%. Отже, дана вимога Замовника про виконання аналогічного договору не менше, ніж на 30% від очікуваної вартості, є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині підтвердження аналогічного досвіду, а саме щодо обмежень вартості укладених аналогічних угод. В інакшому випадку нам доведеться захистити свої права, звернувшись із скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши вашу вимогу вважаємо за необхідне повідомити наступне. Зазначена у тендерній документації вимога щодо підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з 2020р. по 2023р. включно) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі є обов'язковою. Це зумовлено тим, закупівля проводиться в рамках "Надзвичайної Кредитної Програми з відновлення України" (НКПВУ), тендерна документація створена на основі примірної тендерної документації, схваленої робочою групою Мінінфраструктури на відповідність вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку) (далі – Примірна тендерна документація). Оприлюднена тендерна документація затверджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції. Дане формулювання вище вказаної вимоги обумовлено додатковими вимогами ЄІБ як кредитора за "Програмою відновлення України" (далі – ПВУ) щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування. Тому зазначені у Посібнику із закупівель ПВУ параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (всього 2 аналогічних договори за 4 роки з вартістю кожного не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (які за ПВУ коливаються від кількох мільйонів грн до еквіваленту 5 млн. євро в залежності від складності об’єкту та обсягу робіт) були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Експертною групою Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції. У розвиток цього підходу у новій редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості), затвердженій Постановою Кабінетом Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 10 пункту 3 Особливостей, посилання на який також наведене у тендерній документації. Цей абзац підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ, додаткові підстави для припинення договорів), проте підлягають застосування для тендерів за ПВУ. Слід зазначити, що абзац 10 пункту 3 Особливостей не тільки підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов до тендерної документації, але й також зменшує ризики оскарження цих умов учасниками торгів та запобігає можливим зауваженням з боку Держаудитслужби під час моніторингів закупівель та інших заходів контролю. При цьому, в Україні, як і в інших розвинутих країнах світу, немає єдиного стандарту автоматичного встановлення дискримінаційності тієї чи іншої умови проведення закупівель – встановлення дискримінаційності здійснюється через механізм оскарження (досудового та/або судового) і лише щодо кожного конкретного тендеру через аналіз сукупності всіх застосовних правових норм та обставин конкретної закупівлі. Згідно з законодавством України (Закон України «Про публічні закупівлі» і Особливості) замовник формує конкретний зміст кваліфікаційних критеріїв щоразу на конкретний тендер, виходячи з застосовних норм, зокрема у даному випадку вказаної норми абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Таке ж положення Посібника зазначене і у Примірній тендерній документації, розробленій на виконання Посібника із закупівель ПВУ. Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено