-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона адміністративної будівлі і прилеглої території по вул. Гагаріна 20Б, смт. Вороновиця, Вінницький р-н, Вінницька обл.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу " ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
1 642 608.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 213.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 213.04 UAH
Період оскарження:
18.12.2023 19:08 - 23.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Виключення дискримінаційної вимоги про наявність власних транспортних засобів
Номер:
c3b867185b374685930232feb564abd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-18-021957-a.b4
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги про наявність власних транспортних засобів
Вимога:
КЗ Обласним комплексним центром надання соціальних послуг було здійснено оголошення про закупівлю послуг з охорони адміністративної будівлі і прилеглої території, ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-18-021957-a.
Кінцевий строк подання учасниками тендерних пропозицій – 26 грудня 00:00.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
В Тендерній документації, Замовником було встановлено наступну вимогу:
«не менше 5-ти власних одиниць автотранспортних засобів, які відповідають вимогам ч.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність», для використання у випадку залучення груп швидкого реагування (на підтвердження надати копії технічних паспортів);.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як суперечить законодавству України та порядку взаємодії суб’єктів господарювання з метою якісного надання охоронних послуг для суб’єктів в залежності від вимог тендерної документації.
Тобто, вказана вимога про наявність п’яти власних транспортних засобів не обґрунтована доцільністю у зв’язку з тим, що договірна система нашого підприємства має доволі різноманітну гілкову систему, яка надає можливість залучати певні елементи матеріально технічної бази в залежності від певних вимог та критеріїв встановлених замовниками в тендерних документаціях.
Система договірних взаємовідносин з залученням певної матеріально технічної бази застосовується нашим підприємством та іншими суб’єктами господарювання України з метою розширення матеріально - технічної бази без необхідності закуповувати певні механізми, обладнання, об’єкти або інші елементи матеріально – технічної бази для участі в певній закупівлі.
У зв'язку з вищенаведеними обставинам, вважаємо, що зазначена вимога Замовника обмежує права учасників на участь в даній закупівлі.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Наша компанія забезпечує безпеку об’єктів та цілісних майнових комплексів клієнтів на території всієї України та має необхідну матеріально-технічну базу, кваліфікаційних співробітників та досвід необхідний з метою надання охоронних послуг в обсязі оголошеному в даній публічній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, просимо виключити дискримінаційну вимогу про не менше 5-ти власних одиниць автотранспортних засобів, які відповідають вимогам ч.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність», для використання у випадку залучення груп швидкого реагування (на підтвердження надати копії технічних паспортів), у зв’язку з порушенням прав учасників під час формування документації з метою участі у відповідній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2023 17:10
Вирішення:
Предметом закупівлі є Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на території та в адміністративній будівлі де розташовані структурні підрозділи Комунального закладу «Обласний комплексний центр надання соціальних послуг». Підрозділи Закладу знаходяться віддалено від обласного центру, та не мають поряд суб’єктів що здійснюють охоронну діяльність, декілька автомобілів постійно задіяні на викликах в межах обласного центру, тож в разі необхідності виїзду працівників охорони до Закладів, в учасника має бути в наявності вільний автомобіль з працівниками охорони, яким охоронці можуть в найкоротший термін прибути на виклик до Закладів замовника.
У вимозі ви зазанчаєтке, що «Система договірних взаємовідносин з залученням певної матеріально технічної бази застосовується нашим підприємством та іншими суб’єктами господарювання України з метою розширення матеріально - технічної бази без необхідності закуповувати певні механізми, обладнання, об’єкти або інші елементи матеріально – технічної бази для участі в певній закупівлі», тобто по договору можна залучити ту кількість автомобілів, яка є необхідною згідно потреби замовника та вимоги тендерної документації.
Отже, на підставі вище викладеного повідомляю, що дана вимога не є дискримінаційною
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.12.2023 00:04
Вимога
Залишено без розгляду
Виключення дискримінаційної вимоги про здійснення оплати послуг консультанта торгів
Номер:
186916cd80354fcf9b2d8941194e0d82
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-18-021957-a.b3
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги про здійснення оплати послуг консультанта торгів
Вимога:
КЗ Обласним комплексним центром надання соціальних послуг було здійснено оголошення про закупівлю послуг з охорони адміністративної будівлі і прилеглої території, ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-18-021957-a.
Кінцевий строк подання учасниками тендерних пропозицій – 26 грудня 00:00.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
В Тендерній документації, Замовником було встановлено наступну вимогу:
«На учасника-переможця процедури закупівлі покладається обов’язок щодо оплати послуг консультанта торгів, визначеного замовником (згідно укладеного між замовником та консультантом торгів договору) в розмірі: 6000 (Шість тисяч) грн. без ПДВ за надані замовнику послуги щодо супроводу процедури відкриті торги та на підставі договору на користь третьої особи, що укладається між переможцем процедури закупівлі, Замовником та консультантом торгів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Дана сума повинна бути сплачена на користь консультанта торгів не пізніше ніж протягом 60 днів з дати укладення договору про закупівлю між замовником торгів та учасником-переможцем процедури закупівлі».
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як суперечить законодавству України та порядку регулювання взаємовідносин між учасниками торгів під час проведення конкурсу з метою надання послуг у відповідності до умов тендерної документації.
Тобто, сама суть оплати учасником тендерної закупівлі за послуги надані Замовнику під час здійснення закупівлі та окремих елементів, що відноситься до здійснення господарської діяльності певного суб’єкту господарської діяльності в рамках проведення тендеру не може бути покладено в якості витрат на учасника, або учасників певної закупівлі.
Господарська діяльність певного суб’єкту складається з різноманітних елементів, що потребують фінансових витрат з метою досягнення цілей певного суб’єкту під час виконання стратегічних або тактичних дій у певній сфері комерційного спрямування. Сформована балансова частина витрат не може бути покладена на учасників, або учасника тендерної закупівлі у відповідності до законодавства України, що регулює взаємовідносини у сфері тендерних закупівель.
У зв'язку з вищенаведеними обставинам, вважаємо, що зазначена вимога Замовника обмежує права учасників на участь в даній закупівлі.
Наша компанія забезпечує безпеку об’єктів та цілісних майнових комплексів клієнтів на території всієї України та має необхідну матеріально-технічну базу, кваліфікаційних співробітників та досвід необхідний з метою надання охоронних послуг в обсязі оголошеному в даній публічній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, просимо виключити дискримінаційну вимогу про необхідність покладення на учасника-переможця процедури закупівлі обов’язку щодо оплати послуг консультанта торгів, визначеного замовником (згідно укладеного між замовником та консультантом торгів договору) в розмірі: 6000 (Шість тисяч) грн. без ПДВ за надані замовнику послуги щодо супроводу процедури відкриті торги та на підставі договору на користь третьої особи, що укладається між переможцем процедури закупівлі, Замовником та консультантом торгів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Дана сума повинна бути сплачена на користь консультанта торгів не пізніше ніж протягом 60 днів з дати укладення договору про закупівлю між замовником торгів та учасником-переможцем процедури закупівлі», у зв’язку з порушенням прав учасників під час формування документації з метою участі у відповідній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2023 16:40
Вирішення:
Доброго дня! Щодо вимоги внести зміни в пп. 3.5 частини 3 Розділ V Оцінка тендерної пропозиції ТД та виключити послуги Консультанта торгів, повідомляємо, що стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»). Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи уповноважених осіб. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації Замовника в п. 3.5 ч. 3 розділу V чітко зазначено, що «Дана сума повинна бути сплачена на користь консультанта торгів не пізніше ніж протягом 60 днів з дати укладення договору про закупівлю між замовником торгів та учасником-переможцем процедури закупівлі». Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури. Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі.». Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від 25 лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від 14 травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові). Окрім того, відповідність чинному законодавству включення послуг Консультанта, підтверджується висновком Державної аудиторської служби України № UA-2019-04-11-003343-a. Згідно висновку ДАСУ встановлено лише про одне порушення, виявлене ДАСУ – і воно не стосувалось вимоги замовника про перекладання на переможця витрат на консультаційні послуги (мова йшла про виключення вимоги про забезпечення виконання договору). Отже, аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.12.2023 00:04
Вимога
Залишено без розгляду
Виключення дискримінаційної вимоги про наявність вогнепальної зброї у ГШР
Номер:
47ddaa0aa99649ff86dce68542a55e2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-18-021957-a.a2
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги про наявність вогнепальної зброї у ГШР
Вимога:
КЗ Обласним комплексним центром надання соціальних послуг було здійснено оголошення про закупівлю послуг з охорони адміністративної будівлі і прилеглої території, ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-18-021957-a.
Кінцевий строк подання учасниками тендерних пропозицій – 26 грудня 00:00.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
В Тендерній документації, Замовником було встановлено наступну вимогу:
«для оперативного реагування на можливі загрози терористичного характеру, ускладнення криміногенної обстановки, мати у м. Вінниця не менше 5 власних цілодобових нарядів реагування, у складі не менше 2 працівників, забезпечених нарізною вогнепальною зброєю (старший наряду - автоматичною), гумовими кийками, газовими балончиками з аерозолями сльозоточивої та дратівливої дії, наручниками, переносними радіостанціями радіусом дії не менше 3 км».
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як суперечить положенням, що регулюють діяльність охоронних агентств та порядок надання послуг у відповідності до конструкцій регулювання встановлених законодавством України.
Відносини у сфері охоронної діяльності регулюються Законом України «Про охоронну діяльність».
Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про охоронну діяльність», для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Згідно переліку КМУ затвердженого постановою від 11.02.2013 року №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», суб’єкти охоронної діяльності можуть застосовувати, зберігати та придбавати під час надання охоронних послуг нижченаведені спеціальні засоби:
Бронежилети.
Захисні каски.
Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії.
Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії.
Гумові кийки.
Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання.
Електрошокові пристрої.
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Тобто, у відповідності до законодавства України визначений вичерпний перелік спеціальних засобів та обладнання, що може застосовуватись охоронцями у складі груп швидкого реагування під час надання послуг у сфері охоронної діяльності, - вказаний перелік не містить вогнепальної зброї.
У зв'язку з вищенаведеними обставинам, вважаємо, що зазначена вимога Замовника обмежує права учасників на участь в даній закупівлі.
Наша компанія забезпечує безпеку об’єктів та цілісних майнових комплексів клієнтів на території всієї України та має необхідну матеріально-технічну базу, кваліфікаційних співробітників та досвід необхідний з метою надання охоронних послуг в обсязі оголошеному в даній публічній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, просимо виключити дискримінаційну вимогу про наявність для оперативного реагування на можливі загрози терористичного характеру, ускладнення криміногенної обстановки, у м. Вінниця не менше 5 власних цілодобових нарядів реагування, у складі не менше 2 працівників, забезпечених нарізною вогнепальною зброєю (старший наряду - автоматичною), гумовими кийками, газовими балончиками з аерозолями сльозоточивої та дратівливої дії, наручниками, переносними радіостанціями радіусом дії не менше 3 км», у зв’язку з порушенням прав учасників під час формування документації з метою участі у відповідній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2023 16:20
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши вашу вимогу повідомляю.
Предметом закупівлі є Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на території та в адміністративній будівлі де розташовані структурні підрозділи Комунального закладу «Обласний комплексний центр надання соціальних послуг», в тому числі Притулок для тимчасового перебування жінок, що постраждали від домашнього насильства.
Специфіка роботи цього закладу пов’язана з ризиком відносно персоналу так і жінок, які постраждали від домашнього насильства, з боку їх співмешканців, або найнятих ними осіб.
Так, в процесі роботи закладу неодноразово траплялися ситуації коли до приміщення притулку для тимчасового перебування жінок, що постраждали від домашнього насильства, прибували їх колишні співмешканці (в тому числі озброєні) та намагалися викрасти їх, дітей, погрожуючи фізичною розправою жінкам та персоналу.
Враховуючи ці факти, а також значний ріст незаконного обігу зброї через військові дії, віддаленість об’єкту від відділень поліції, замовник повинен гарантувати безпеку працівників на робочих місцях та осіб, що потребують захисту від протиправних посягань з боку агресивно налаштованих правопорушників, а тому існує необхідність присутності на об’єкті персоналу охорони, забезпеченого нарізною вогнепальною зброєю.
Враховуючи, що ряд суб’єктів охоронної діяльності використовують в роботі вогнепальну зброю, не вбачається дискримінація інших учасників, а заклад має право максимально забезпечити об’єкт охороною на випадок форс мажорних обставин, тим більше, що зараз в країні високий рівень криміногенної обстановки та уже були факти несанкціонованих проникнень на об’єкт, в тому числі з використанням зброї.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.12.2023 00:04
Вимога
Залишено без розгляду
Виключення дискримінаційної вимоги про необхідність наявності вогнепальної зброї
Номер:
4696b04b7f0c46bb90725e3e076f3f3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-18-021957-a.b1
Назва:
Виключення дискримінаційної вимоги про необхідність наявності вогнепальної зброї
Вимога:
КЗ Обласним комплексним центром надання соціальних послуг було здійснено оголошення про закупівлю послуг з охорони адміністративної будівлі і прилеглої території, ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-18-021957-a.
Кінцевий строк подання учасниками тендерних пропозицій – 26 грудня 00:00.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
В Тендерній документації, Замовником було встановлено наступну вимогу:
«Про працівників, які будуть здійснювати охорону об’єкта і мають бути не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, пройшли спеціальну підготовку, будуть забезпеченим нарізною вогнепальною зброєю (учасник подає виписку з штатного розпису)».
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як суперечить положенням, що регулюють діяльність охоронних агентств та порядок надання послуг у відповідності до конструкцій регулювання встановлених законодавством України.
Відносини у сфері охоронної діяльності регулюються Законом України «Про охоронну діяльність».
Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про охоронну діяльність», для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Згідно переліку КМУ затвердженого постановою від 11.02.2013 року №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», суб’єкти охоронної діяльності можуть застосовувати, зберігати та придбавати під час надання охоронних послуг нижченаведені спеціальні засоби:
Бронежилети.
Захисні каски.
Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії.
Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії.
Гумові кийки.
Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання.
Електрошокові пристрої.
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Тобто, у відповідності до законодавства України визначений вичерпний перелік спеціальних засобів та обладнання, що може застосовуватись охоронцями під час надання послуг у сфері охоронної діяльності, - вказаний перелік не містить вогнепальної зброї.
У зв'язку з вищенаведеними обставинам, вважаємо, що зазначена вимога Замовника обмежує права учасників на участь в даній закупівлі.
Наша компанія забезпечує безпеку об’єктів та цілісних майнових комплексів клієнтів на території всієї України та має необхідну матеріально-технічну базу, кваліфікаційних співробітників та досвід необхідний з метою надання охоронних послуг в обсязі оголошеному в даній публічній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, просимо виключити дискримінаційну вимогу про працівників, які будуть здійснювати охорону об’єкта і мають бути не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, пройшли спеціальну підготовку, будуть забезпеченим нарізною вогнепальною зброєю (учасник подає виписку з штатного розпису), у зв’язку з порушенням прав учасників під час формування документації з метою участі у відповідній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2023 16:16
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши вашу вимогу повідомляю.
Предметом закупівлі є Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на території та в адміністративній будівлі де розташовані структурні підрозділи Комунального закладу «Обласний комплексний центр надання соціальних послуг», в тому числі Притулок для тимчасового перебування жінок, що постраждали від домашнього насильства.
Специфіка роботи цього закладу пов’язана з ризиком відносно персоналу так і жінок, які постраждали від домашнього насильства, з боку їх співмешканців, або найнятих ними осіб.
Так, в процесі роботи закладу неодноразово траплялися ситуації коли до приміщення притулку для тимчасового перебування жінок, що постраждали від домашнього насильства, прибували їх колишні співмешканці (в тому числі озброєні) та намагалися викрасти їх, дітей, погрожуючи фізичною розправою жінкам та персоналу.
Враховуючи ці факти, а також значний ріст незаконного обігу зброї через військові дії, віддаленість об’єкту від відділень поліції, замовник повинен гарантувати безпеку працівників на робочих місцях та осіб, що потребують захисту від протиправних посягань з боку агресивно налаштованих правопорушників, а тому існує необхідність присутності на об’єкті персоналу охорони, забезпеченого нарізною вогнепальною зброєю.
Враховуючи, що ряд суб’єктів охоронної діяльності використовують в роботі вогнепальну зброю, не вбачається дискримінація інших учасників, а заклад має право максимально забезпечити об’єкт охороною на випадок форс мажорних обставин, тим більше, що зараз в країні високий рівень криміногенної обстановки та уже були факти несанкціонованих проникнень на об’єкт, в тому числі з використанням зброї.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.12.2023 00:04