• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продукти харчування (Молоко 2,6% (0,5))

Завершена

237 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 188.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2023 18:34 - 23.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: c184465557cc4236aaae0a4965c7f242
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-18-021605-a.a1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Скаржник ТОВ «СПАРТА 2015» код ЄДРПОУ 39625877 вул. Центральна , 144 , м. Долинська, 28500 Sparta_2015i@ukr.net Замовник закупівлі Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради код ЄДРПОУ 01986546 50074, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а orlenko7373@ukr.net Процедура закупівлі UA-2023-12-18-021605-a Молоко 2,6% (0,5) Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки. очікувана вартість: 237600,00 грн. СКАРГА На дії замовника 18.12.23 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради ( місто Кривий Ріг), код ЄДРПОУ: 01986546 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Молоко 2,6% (0,5) Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки. У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників: Учасники: Початкова пропозиція Остаточна пропозиція 1.ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" 198`924.00 145`000.00 2.ТОВ "МОЛОКОЗАВОД №1" 185`328.00 159`000.00 3.ТОВ "Спарта 2015" 148`896.00 144`936.00 30.12.2023 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 30.12.2023 року, відповідно до якого відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СПАРТА 2015». Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник відповідно до ПРОТОКОЛУ № 303 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відхилив пропозицію Скаржника з наступних підстав, зазначивши: «Не надано: -інформаційну довідку про наявність матеріально- технічної бази; -Довідку аналогічних договорів (не менше одного); -Не погоджений проект договору (додаток 2)» Керуючись постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме в п.40 зазначено: - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник порушив постанову Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року не надавши Скаржнику можливість у строк передбачений чинним законодавством виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Натомість Замовник одразу оприлюднив ПРОТОКОЛУ № 303 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2023 року, відповідно до якого відхилив нашу пропозицію, як найбільше економічно вигідну. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «СПАРТА 2015» зазначене у ПРОТОКОЛІ № 303 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2023 року Директор ТОВ «СПАРТА 2015» _______________М.А. Андріасян
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.01.2024 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.01.2024 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №1" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник), на Ваше Рішення №818-р-пк-пз від 15.01.2024 року надає відповідь, що нами було усунено дискваліфікацію ТОВ «Спарта 2015» та повернуто на розгляд пропозицію учасника, а також визнано переможцем Протоколом №26 від 20.01.2024року на закупівлю ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко 2,6% (0,5), UA-2023-12-18-021605-a.
Автор: ТОВ "Спарта 2015", Андріасян Михайло 380678040987 Sparta_2015i@ukr.net