• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 4

Електрична енергія

Завершена

6 481 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 193.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2023 17:11 - 23.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність наданих документів

Номер: 557d580e764c46dba5928f73c69f8133
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-18-018142-a.b3
Назва: Невідповідність наданих документів
Вимога:
Шановний замовник, вимагаємо переглянути своє рішення щодо визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" (далі- Учасник)переможцем закупівлі Закупівля здійснюється щодо частин предмета закупівлі (лотів) Лот 1 Електрична енергія для приміщення Київської обласної прокуратури (м. Київ) Лот 2 Електрична енергія для окружних прокуратур (територія Київської області ) Лот 3 Електрична енергія для Славутицького відділу Вишгородської окружної прокуратури у зв’язку з не відповідністю пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, а саме: п.п. 7,9 Розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати Оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» виданих на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, має відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. В складі пропозиції Учасник надав Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» видані Органом сертифікації «CERTSYSTEMS». Зазначений орган сертифікації відсутній в реєстрі акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, дану інформацію можливо перевірити за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі п.44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Детально вивчивши Ваше запитання зазначаемо, наступне. Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повинні мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html). Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами. Згідно зі статтею 5. Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», одним з основних принципів діяльності з акредитації є добровільність акредитації. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2407-14#Text) Відповідно до пункту 7 Положення про Національне агентство з акредитації України (ідентифікаційний код 26196207 (нова редакція), яке затверджено Наказом Мінекономіки Першим віце-прем'єр-міністром України - Міністром економіки України Ю.А. Свириденко від 21.08.2023 №11549 одним з основних принципів діяльності з акредитації є добровільність акредитації. Статтею 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам. Державна система сертифікації припинила своє існування з 01.01.2018 відповідно до Листа Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07 у зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Неприпустимість штучного обмеження потенційного кола учасників тендера Також відповідно з Письмом Мінекономіки № 3433-09/17860-09 від 23.03.2021 за підписом заступника міністра І. Новікової: «Мінекономіки розглянуло Ваше звернення щодо сертифікації систем управління якістю акредитованим органом із сертифікації та повідомляє: «Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників. Разом з цим зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…». Враховуючи вищевказане Замовник не вбачає підстав для перегляду свого рішення щодо визнання переможця.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність наданих документів

Номер: 87999cd11b614c2cb407a2004ed4c895
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-18-018142-a.b2
Назва: Невідповідність наданих документів
Вимога:
Шановний замовник, вимагаємо переглянути своє рішення щодо визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" (далі- Учасник)переможцем закупівлі Закупівля здійснюється щодо частин предмета закупівлі (лотів) Лот 1 Електрична енергія для приміщення Київської обласної прокуратури (м. Київ) Лот 2 Електрична енергія для окружних прокуратур (територія Київської області ) Лот 3 Електрична енергія для Славутицького відділу Вишгородської окружної прокуратури у зв’язку з не відповідністю пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, а саме: п.п. 7,9 Розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати Оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» виданих на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, має відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. В складі пропозиції Учасник надав Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» видані Органом сертифікації «CERTSYSTEMS». Зазначений орган сертифікації відсутній в реєстрі акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, дану інформацію можливо перевірити за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі п.44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Детально вивчивши Ваше запитання зазначаемо, наступне. Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повинні мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html). Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами. Згідно зі статтею 5. Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», одним з основних принципів діяльності з акредитації є добровільність акредитації. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2407-14#Text) Відповідно до пункту 7 Положення про Національне агентство з акредитації України (ідентифікаційний код 26196207 (нова редакція), яке затверджено Наказом Мінекономіки Першим віце-прем'єр-міністром України - Міністром економіки України Ю.А. Свириденко від 21.08.2023 №11549 одним з основних принципів діяльності з акредитації є добровільність акредитації. Статтею 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам. Державна система сертифікації припинила своє існування з 01.01.2018 відповідно до Листа Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07 у зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Неприпустимість штучного обмеження потенційного кола учасників тендера Також відповідно з Письмом Мінекономіки № 3433-09/17860-09 від 23.03.2021 за підписом заступника міністра І. Новікової: «Мінекономіки розглянуло Ваше звернення щодо сертифікації систем управління якістю акредитованим органом із сертифікації та повідомляє: «Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників. Разом з цим зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…». Враховуючи вищевказане Замовник не вбачає підстав для перегляду свого рішення щодо визнання переможця.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність наданих документів

Номер: 41cdcc855e774c48a3cd9a527138763e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-18-018142-a.b1
Назва: Невідповідність наданих документів
Вимога:
Шановний замовник, вимагаємо переглянути своє рішення щодо визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" (далі- Учасник)переможцем закупівлі Закупівля здійснюється щодо частин предмета закупівлі (лотів) Лот 1 Електрична енергія для приміщення Київської обласної прокуратури (м. Київ) Лот 2 Електрична енергія для окружних прокуратур (територія Київської області ) Лот 3 Електрична енергія для Славутицького відділу Вишгородської окружної прокуратури у зв’язку з не відповідністю пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, а саме: п.п. 7,9 Розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати Оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» виданих на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, має відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. В складі пропозиції Учасник надав Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» видані Органом сертифікації «CERTSYSTEMS». Зазначений орган сертифікації відсутній в реєстрі акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, дану інформацію можливо перевірити за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі п.44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Детально вивчивши Ваше запитання зазначаемо, наступне. Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повинні мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html). Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами. Згідно зі статтею 5. Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», одним з основних принципів діяльності з акредитації є добровільність акредитації. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2407-14#Text) Відповідно до пункту 7 Положення про Національне агентство з акредитації України (ідентифікаційний код 26196207 (нова редакція), яке затверджено Наказом Мінекономіки Першим віце-прем'єр-міністром України - Міністром економіки України Ю.А. Свириденко від 21.08.2023 №11549 одним з основних принципів діяльності з акредитації є добровільність акредитації. Статтею 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам. Державна система сертифікації припинила своє існування з 01.01.2018 відповідно до Листа Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07 у зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Неприпустимість штучного обмеження потенційного кола учасників тендера Також відповідно з Письмом Мінекономіки № 3433-09/17860-09 від 23.03.2021 за підписом заступника міністра І. Новікової: «Мінекономіки розглянуло Ваше звернення щодо сертифікації систем управління якістю акредитованим органом із сертифікації та повідомляє: «Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників. Разом з цим зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…». Враховуючи вищевказане Замовник не вбачає підстав для перегляду свого рішення щодо визнання переможця.
Статус вимоги: Відхилено