• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональний нагрудний відеореєстратор та комплектуючі

Завершена

1 308 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 542.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2023 16:04 - 23.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 96f6d73dc0864178bebf12323b9787e6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-18-016340-a.b2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Управління поліції охорони в Одеській області (надалі Замовник), яке оформлено протоколом № 254 від 27.12.2023, про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3112520830 (надалі Скаржник) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Управління поліції охорони в Одеській області, 18.12.2023 року було оголошено тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: Товари. Класифікатор та його відповідний код: Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу. Опис частин предмета закупівлі : 28 штуки Персональний нагрудний відеореєстратор (в комплекті з ліцензією) Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, за погодженою із Замовником адресою (відповідно до пункту 27 Особливостей) Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2024 ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу 1 штуки Зчитувач RFID Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, за погодженою із Замовником адресою (відповідно до пункту 27 Особливостей) Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2024 ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу 2 штуки Зарядна 14-портова док-станція в комплекті з USB-кабелем, блоком живлення Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, за погодженою із Замовником адресою (відповідно до пункту 27 Особливостей) Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2024 ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу 1 штуки Док-контролер Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, за погодженою із Замовником адресою (відповідно до пункту 27 Особливостей) Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2024 ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу У процедурі закупівлі прийняли участь 2 (два) учасника: - ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ - ТОВ "АЛЬЯНС ТАВРІЯ" Уповноваженою особою Замовника 27.12.2023 року було прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 254 відповідно до якого пропозиція учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОНА ВОЛОДИМИРОВИЧА, була відхилена. У якості обґрунтування відхилення пропозиції Скаржника, Замовник посилається на абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та те, що : «Документи які подав учасник у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам підпункту 1.2 пункту 8 додатку 2 до тендерної документації, а саме згідно наданої порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам, встановленим замовником, учасник запропонував товар персональний нагрудний відеореєстратор вагою 160 гр., що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації, а саме : вага повинна бути 160 гр. (без кріплення)». Скаржник вважає рішення Замовника таким, яке прийнято в порушення вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Пункт 44 Особливостей встановлює, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації у разі, коли : 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Пункт 43 Особливостей визначає : якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У разі коли замовником під час розгляду пропозицій учасника було виявлено помилки (або інші невідповідності), на які поширюється вищеописана норма, він повинен повідомити про це учасника у встановленому Законом та Особливостями порядку, а саме шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в Прозорро. Особливості не регламентують оформлення такої вимоги, а також її зміст. У пункті 3 Особливостей зазначено, що замовники повинні керуватися Законом про закупівлі, враховуючи ці особливості. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, вимога щодо виправлення невідповідностей має складатися з: переліку таких невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) в тендерній документації щодо яких виявлені невідповідності; переліку документів та або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності. Діючим законодавством (пункт 43 Особливостей) не передбачено усунення учасником невідповідностей лише у таких випадках (документах): -відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагав замовник; та / або -відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При прийнятті рішення, яке оскаржується до комісії АМКУ, Замовник порушив вищевказану норму Особливостей та не надав Скаржнику час на усунення виявленої невідповідності, а саме не зазначення в характеристиках виробу – ваги (без кріплення, або з кріпленням). Скаржник подав інформацію (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а визначена Замовником невідповідність, « ….учасник запропонував товар персональний нагрудний відеореєстратор вагою 160 гр., що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації, а саме : вага повинна бути 160 гр. (без кріплення)», в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважається помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пункту 8 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено технічні характеристики до предмету закупівлі, в тому числі : Пункт 1.2 Розмір Не більше 68 мм × 89 мм × 25 мм Вага 160 гр. (без кріплення) ФОП Кириченко А.В. у складі своєї тендерної пропозиції подав документи, які повністю підтверджують зазначені Замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на запропонований ним Товар. У складі тендерної документації Скаржником подана ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, в якій в тому числі зазначено : Вихідні вимоги Запропонований товар 1.2 Розміри Не більше 68 мм × 89 мм × 25 мм 68 мм × 89 мм × 25 мм Вага 160 гр. (без кріплення ) 160 гр. У документах які надані Скаржником, а саме тендерній пропозиції та довідці з детальними технічними характеристиками товару, чітко вказано що до поставки пропонується - персональний нагрудний відеореєстратор Video Badge VB-400 (в комплекті з ліцензією), виробником якого є - Motorola Solutions. До речі інший учасник закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС ТАВРІЯ", запропонував до поставки цей самий товар. На сайти виробника запропонованого товару - відеореєстратор Video Badge VB-400, за інформацією, яка є загальнодоступною за посиланням : https://www.motorolasolutions.com/ru_ru/video-security-access-control/body-worn-cameras/vb400.html#tabresource та брошура специфікація з офіційного сайту Motorola Solutions https://www.motorolasolutions.com/content/dam/msi/docs/ru-ru/body-worn-cameras/vb400_specsheet_rus.pdf зазначається : Размеры 68 мм x 89 мм x 26,6 мм Вес 162 г без крепления та повідомляється що до даного відеореєстратора застосовується 12 (дванадцять) видів кріплень : KF-SCREW Держатель с креплением Klick Fast и винтовым креплением к одежде для ношения на униформе KF-DOCKBUTTONM Держатель с креплением Klick Fast для ношения на пуговицах (для мужчин) KF-LOOP Держатель с креплением Klick Fast для ношения на петле для радиостанции KF-DOCKBUTTONF Держатель с креплением Klick Fast для ношения на пуговицах (для женщин) KF-DOCKCLAMP Держатель-зажим с креплением Klick Fast (держатель с креплением Klick Fast для ношения на кармане) KF-DOCK05BVELCRO Петля для ремня с креплением Klick Fast KF-DOCKEP Держатель с креплением Klick Fast для ношения на погоне KF-DOCKRUCKSACK Держатель с креплением Klick Fast для ношения на рюкзаке KF-MAGMOUNT2 Комплект магнитного держателя с креплением Klick Fast (с магнитами) KF-DOCKCROCCLIP Зажим с креплением Klick Fast KF-MOLLEVEST Держатель с креплением Klick Fast для ношения на жилетах с системой MOLLE KF-DOCKCROCCLAT Зажим с креплением Klick Fast (с защитой от наклона) які за своїм розміром мають різну вагу. Подаючи порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації та зазначаючи конкретну марку та модель відеореєстратора Video Badge VB-400 (в комплекті з ліцензією), виробником якого є - Motorola Solutions, Скаржник вказав його вагу - 160 гр., яка відповідає (+/- 2 гр.) технічним характеристикам ваги без кріплення, які зазначені виробником виробу. З урахуванням різноманітного способу кріплення відеореєстратора (12 способів) та ваги конкретного кріплення, зазначення ваги виробу з кріпленням - взагалі не можливо. ВАЖЛИВО!!! Тобто кріплення це додатковий товар та аксесуар, до якого Замовник не встановлював ніяких вимог. Крім того кріплення не входить до комплектації нагрудного відеореєстратору Video Badge VB-400 заявлений Замовником. Це окрема деталь, до якої встановлюються окремі вимоги. Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що пропозиція Скаржника була відхилена Замовником неправомірно, а підставі наведені у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 254 від 27.12.2023 року є необґрунтованими. Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, вважаю, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОШУ : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати порушення Замовником - Управління поліції охорони в Одеській області порядку проведення процедури закупівлі за номером Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-18-016340-a. 3. Зобов’язати Замовника: - скасувати рішення, яке оформлено протоколом № 254 від 27.12.2023 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3112520830; - провести відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей, процедуру оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі за номером Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-18-016340-a.
Дата розгляду скарги: 08.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.12.2023 15:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.01.2024 14:18
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 6ec50c663ab445aabe2db0f5a5a40072
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-18-016340-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
В розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» зазначено, що Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП). Однак, відповідно до підпункту 2 пункту 1 Зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300, Постанови КМУ від 24 травня 2022 р. № 617 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 (Далі – Постанова КМУ № 617), зазначено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Тобто, згідно з існуючим законодавством з 24 травня 2022 року дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Крім того слід зазначити, що вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином може зменшити конкуренцію на своєму тендері і це вважається певною мірою дискримінаційна норма. З метою усунення дискримінаційної вимогу, прошу внести зміни в тендерну документацію та зазначити наступне "Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису або удосконаленного електронного підпису (надалі – КЕП/УЕП)"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено