• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі

Завершена

11 536 912.53 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 345 000.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2018 18:00 - 02.04.2018 18:35
Вимога
Залишено без розгляду

Переможець має заборгованість із сплати податків і зборів, платежів

Номер: 6a68b1c58abd48829c61d97b18034df9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001867-a.a4
Назва: Переможець має заборгованість із сплати податків і зборів, платежів
Вимога:
Вважаємо за необхідне, звернути увагу тендерного комітету, на той факт що переможець торгів має заборговоність перде державної фіксальної служи у розмірі 7000 грн станом на 01.04.2018. В зв'яку з цим, просимо Вас переглянути Ваше рішення, стосовно визначення переможця торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що надана вами вимога не відповідає «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

ФОП Ковалишин В.І. інд.под.номер: 3051305735

Номер: cb7b2aed82d14fbfb4a279bc4deb4f30
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001867-a.b3
Назва: ФОП Ковалишин В.І. інд.под.номер: 3051305735
Вимога:
ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" в процесі оброблення інформації щодо результату аукціону UA-2018-03-28-001867-a (Процедура закупівлі оголошена 28.03.2018 18:00. Дата останніх змін - 19.04.2018 09:29, 3a02d8bf9e4b4631b77f2eaf8f71ed74) дискваліфікував ФОП Ковалишин В.І. як учасника, який не відповідає умовам Закупівлі. Прошу врахувати наступне. При поданні пропозиції на розгляд, не було враховано реєстраційні дані щодо Учасника закупівель як ФОП Ковалишин В.І. та помилково подано пропозицію на бланках ТОВ "Компанія"КВ". Так як, ми, діючи на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію як Фізична особа-підприємець, не відмовляємся від своєї пропозиції, та просимо врахувати наступне: єдиним власником 100% статутного капіталу та єдиним бенефіціарним власником як ТОВ "Компанія"КВ" так і ФОП Ковалишин В.І, являється Ковалишин Володимир Ігорович. Тому просимо Замовника переглянути можливість включення нашої пропозиції, як такої, що перемогла у даному аукціоні, та надати можливість постачати офісні меблі для Вашої організації. (досвід роботи з банківськими установами є документально підтвердженим, та для гарантії можемо надіслати поштою сканкопії діючих угод та тих, які вже зреалізовані). Дякую за розуміння, з повагою Володимир Ковалишин. (інд.под.номер 3051305735, зареєстрований у м. Львів, вул. Плугова 14/98)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу скаргу повідомляємо: що, в екранній формі найменування Учасника зазначено як ФОП Ковалишин Володимир Ігорович, тоді як в наданій (завантаженій на майданчик) ціновій пропозиції зазначено що Учасник: ТОВ «Компанія«КВ», тобто не зрозуміло хто саме є Учасником процедури закупівлі. Таким чином пропозиція була відхилена, у зв’язку з невідповідністю інформації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Прошу розглянути повторно

Номер: f3d61c3a9c1e4fe2a280c3431ffd95d2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001867-a.c2
Назва: Прошу розглянути повторно
Вимога:
Прошу врахувати наступне. При поданні пропозиції на розгляд, не було враховано реєстраційні дані щодо Учасника закупівель як ФОП Ковалишин В.І. та помилково подано пропозицію на бланках ТОВ "Компанія"КВ". Так як, ми, діючи на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію як Фізична особа-підприємець, не відмовляємся від своєї пропозиції, а навпаки, готові піти на зустріч, та зробити додаткову знижку на цінову пропозицію, просимо врахувати наступне: єдиним власником 100% статутного капіталу та єдиним бенефіціарним власником як ТОВ "Компанія"КВ" так і ФОП Ковалишин В.І, являється Ковалишин Володимир Ігорович. Тому просимо Замовника переглянути можливість включення нашої пропозиції, як такої, що перемогла у даному аукціоні, та надати можливість постачати офісні меблі для Вашої організації. (досвід роботи з банківськими установами є документально підтвердженим, та для гарантії можемо надіслати поштою сканкопії діючих угод та тих, які вже зреалізовані). Дякую за розуміння, з повагою Володимир Ковалишин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що надана вами вимога не відповідає «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Комерційна пропозиція ФОП Ковалишин В.І.

Номер: ad0f9fe513734adda97ffa6ef8dcf232
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001867-a.b1
Назва: Комерційна пропозиція ФОП Ковалишин В.І.
Вимога:
Прошу врахувати наступне. При поданні пропозиції на розгляд, не було враховано реєстраційні дані щодо Учасника закупівель як ФОП Ковалишин В.І. та помилково подано пропозицію на бланках ТОВ "Компанія"КВ". Так як, ми, діючи на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію як Фізична особа-підприємець, не відмовляємся від своєї пропозиції, а навпаки, готові піти на зустріч, та зробити додаткову знижку на цінову пропозицію, просимо врахувати наступне: єдиним власником 100% статутного капіталу та єдиним бенефіціарним власником як ТОВ "Компанія"КВ" так і ФОП Ковалишин В.І, являється Ковалишин Володимир Ігорович. Тому просимо Замовника переглянути можливість включення нашої пропозиції, як такої, що перемогла у даному аукціоні, та надати можливість постачати офісні меблі для Вашої організації. (досвід роботи з банківськими установами є документально підтвердженим, та для гарантії можемо надіслати поштою сканкопії діючих угод та тих, які вже зреалізовані). Дякую за розуміння, з повагою Володимир Ковалишин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Невірно завантажений файл.
Дата скасування: 18.04.2018 19:17