• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення послуг з метою сертифікації насіння та/або товарних якостей садивного матеріалу; надання послуг з організації проведення випробування наданих проб насіння (повний аналіз) ; сертифікація насіння за правилами ISTA;

Завершена

550 284.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 502.84 UAH
Період оскарження: 18.12.2023 11:11 - 23.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Розділення на окремі закупівлі / лоти

Номер: e910c3bc3b604e25a3a9251b6949827c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-18-005221-a.c1
Назва: Розділення на окремі закупівлі / лоти
Вимога:
Відповідно до інформації, зазначеної у Додатку 3 закупівлі №UA-P-2023-12-18-001936-a (а конкретно потреба Замовника щодо двох послуг - Проведення послуг з метою сертифікації насіння та/або товарних якостей садивного матеріалу з видачею сертифікату українського зразка і послуг з Сертифікація насіння за правилами ISTA з видачею сертифікату міжнародного зразка ISTA), керуючись вимогами ст.5 Закону України №922-VIII від 25.12.2015 р. "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників, вимагаємо розділити дану закупівлю на окремі лоти за видом послуг: окремо визначення посівних якостей насіння з видачею сертифікату українського зразка та окремо визначення посівних якостей насіння за методами ISTA. Наразі єдиним акредитованим і уповноваженим органом на визначення посівних якостей насіння з видачею сертифікату українського зразка і на визначення посівних якостей насіння з видачею сертифікату ISTA є ДП «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції», відповідно до інформації на офіційному сайті ISTA: https://www.seedtest.org/en/membership/member-search.html?memberType=Accredited+Laboratory+Member&country=Ukraine&testType=&testMethod= . Тільки зазначене вище підприємство може повністю відповідати вимогам, зазначеним в документації Замовника, і наявна тендерна документація має ознаки написання під одного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваш запит надаємо відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) встановлює правові та економічні заcади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Пунктом 22 частини першої ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок). Пунктом 5 розділу 1 Порядку встановлено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом,номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. На підставі зазначеного вище, підстави для внесення змін до предмету даної закупівлі щодо розділення предмету закупівлі на окремі лоти відсутні, оскільки поділ на лоти Є ПРАВОМ, А НЕ ОБОВ’ЯЗКОМ Замовника. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Згідно нормативного документу «ISTA Accreditation Standard for Seed Testing and Seed Sampling», розміщеного на офіційному веб-сайті: https://www.seedtest.org/api/rm/D3EZ69SPV9V26G6/ista-accreditation-standard-for-seed-sampling.pdf, сертифікати ІСТА можуть бути видані лише акредитованими лабораторіями, в сферу акредитації яких включені методи на випробування насіння (ISTA Certificates can be issued only by accredited laboratories having seed testing methods included in their scope of accreditation). Водночас, даний Стандарт визначає вимоги до лабораторій, які можуть бути акредитовані на проведення тестувань та видачу сертифікатів ISTA. Законодавством України НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО спеціальне уповноваження органами влади підприємств на акредитацію чи видачу сертифікатів ISTA,так само як і ВІДСУТНЯ ЗАБОРОНА у акредитації суб’єктів господарювання приватної форми власності на видачу сертифікатів ISTA.
Статус вимоги: Відхилено