• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво будівель "Будівництво Бориспільського міськрайонного суду Київської області, розташованого за адресою: Київська обл., м. Бориспіль, вул. Сергія Камінського, 6-а"

Торги відмінено

76 841 642.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2018 15:38 - 12.04.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА ДО АМКУ

Номер: a2296088924e48b3b2d9d49ef41a98c5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-29-001391-a.a3
Назва: СКАРГА ДО АМКУ
Скарга:
27 квітня 2018 року об 11:31 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-29-001391-a) замовником публічних закупівель Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Київській області (надалі - Замовник) було опубліковано рішення про визначення переможцем щодо процедури «відкриті торги» на закупівлю «Будівництво Бориспільського міськрайонного суду Київської області, розташованого за адресою: Київська обл., м. Бориспіль, вул. Сергія Камінського, 6-а» ТОВ «БМТ «ПІВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ» (код ЄДРПОУ 23715954) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір із переможцем (скан-копія Протоколу № 24 засідання тендерного комітету територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області по закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 27.04.2018 року (надалі – Протокол № 24) – додається до скарги). Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «Трест Бориспільсільбуд» (надалі – Скаржник та/або ТОВ «Трест Бориспільсільбуд»), яке також є учасником даної процедури «відкритих торгів», не погоджується із вищезазначеним рішенням Замовника, вважає його таким, що прийняте з порушенням процедури закупівлі та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», що пояснює і обґрунтовує наступним. Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. В статті «Як оскаржувати процедури публічних закупівель?», яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, міститься роз’яснення про те, що скарги, що стосуються прийнятих рішень або дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Протягом указаного строку можуть оскаржуватися рішення замовників стосовно визначення переможця процедури закупівлі, відхилення тендерної пропозиції суб’єкта. Також учасники можуть подати скаргу стосовно некоректного проведення оцінки. На цьому етапі вже неможливо оскаржити критерії оцінки як такі, оскільки вони є частиною тендерної документації. Проте критерії оцінки все ж таки можна оскаржити й на цьому етапі але!, якщо вони не були передбачені тендерною документацією, а отже, їх застосування не є правомірним. 23 квітня 2018 року об 16.06 Замовником прийнято та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Трест Бориспільсільбуд», яким порушено права та охоронювані законом інтереси Скаржника. Так, у протоколі № 23 засідання тендерного комітету територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області по закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 23.04.2018 року (надалі – Протокол № 23) викладено та описано підстави прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Трест Бориспільсільбуд», які не відповідають підставам визначеним у Законі України «Про публічні закупівлі». Зокрема, ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Ч. 1 ст. 17 Законі України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. У протоколі № 23 тендерний комітет зазначає, що згідно з інформацією, отриманою з вищевказаних джерел, підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, зазначених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо учасника закупівлі ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» - не виявлено. Таким чином, тендерний комітет підтверджує факт відсутності підстав для відмови та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Одночасно з цим, у протоколі № 23 зазначається наступне – тендерним комітетом розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» на предмет відповідності тендерній документації Замовника та запропоновано відхилити її згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав: 1) Всупереч вимозі пункту 5 додатку 1 Тендерної пропозиції, де встановлено, що учасник надає скановану копію антикорупційної програми та скановану завірену копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» надано оригінали зазначених документів. Скаржник не погоджується із таким висновком тендерного комітету про те, що надані оригінали зазначених документів є порушенням тендерної документації, оскільки основною метою надання таких документів є підтвердження учасником наявності у нього антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що передбачено п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а оригінали таких документів є беззаперечним доказом дотримання даного критерію ТОВ «Трест Бориспільсільбуд». Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначає в оригіналі чи належно засвідчених копіях повинні надаватись відповідні документи замовнику. 2) Наступною підставою, та би мовити, невідповідності тендерної пропозиції Скаржника тендерній документації, що визначена тендерний комітет у протоколі № 23 є те, що у довідці щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, наданою ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» із тендерною пропозицією, у полі Орієнтовна вартість робіт субпідрядника, тис. грн., учасником вказано не у одиниці виміру тис. грн.. Дійсно, в такій довідці, що надана Скаржником, останнім з неуважності та через підготовку великого обсягу документів, що подавались із тендерною пропозицією, вчинено описку і відповідні суми вартості робіт вказані не в одиниці виміру «тис. грн.». Відповідні суми наведенні в довідці без переведення їх в одиницю виміру «тис. грн.», що є зрозумілим і очевидним, якщо ознайомитись із даною довідкою. Чи можна вважати таку описку підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» є питанням скоріш за все риторичним, ніж таким, що має за собою правову оцінку. 3) Щодо підстави невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Трест Бориспільсільбуд» тендерній документації, а саме: не надання виконаних розрахунково-аналітичним методом даних: - Калькуляції вартості маш/год роботи всіх машин і механізмів (п. 6.2.5 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-4: 2013) - Розрахунок планованих загальновиробничих витрат та адміністративних витрат
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.05.2018 21:42
Автор: ООО "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД", Дмитро Сич +380662322263 bsbpto@ukr.net https://trestbud.jimdo.com/
Вимога
Є відповідь

Про порушення замовником закону

Номер: 2f5bad0f0ee64d9a8ced42f3d4953604
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-29-001391-a.a2
Назва: Про порушення замовником закону
Вимога:
Щодо ліцензії «Південенергомонтаж». Попередньо проаналізувавши ліцензію «Південенергомонтаж», слід заначити, що вона не передбачає всі види робіт (наприклад: пожежна сигналізація та пожежогасіння, газопостачання, вентиляції і кондиціювання повітря, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж тощо), які визначені технічними вимогами у тендерній документації. Швидше за все, тендерний комітет взагалі не здійснював дослідження ліцензії «Південенергомонтаж» на відповідність тендерній документації та технічним вимогам. Відсутність ліцензії на види робіт, що визначені тендерною документацією є порушенням. Дані факти не враховані тендерним комітетом. Щодо дозволу на верхолазні роботи. Обов’язковість отримання такого дозволу передбачена ЗУ «Про охорону праці». Відсутність такого дозволу є порушенням законодавства. Південенергомонтаж не надав такий дозвіл. Дозвіл № 3312.13.32, що наданий «Південенергомонтаж» не підтверджує права на виконання верхолазних робіт. Постановою Кабміну від 26 жовтня 2011 року № 1107 передбачено, що роботи верхолазні – це роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі на висоті 5 метрів і більше від поверхні землі, перекриття або робочого настилу). Із визначення випливає, що будівництво 3-х поверхового суду однозначно потребуватиме виконання таких робіт. Виходячи із цього, висновок тендерного комітету про те, що верхолазні роботи на споруді такої висотності не передбачені технологічно є не правильним і таким що суперечить вимогам законодавства. Щодо листа згоди на обробку персональних даних. У тендерній документації зазначено, що документи по керівниках і інженерно-технічних робітниках, за обов’язкової наявності їх згоди, а тому довідки від Директора не достатньо. Крім того, є грубим порушенням ЗУ «Про захист персональних даних» не надання письмового підтвердження згоди на обробку персональних даних осіб, з якими укладено цивільно-правові угоди (на сайті «Прозоро» висвітлені їх ІПН, паспортні дані). Висновок тендерного комітету про те, що згоди Директора достатньо є однозначно необґрунтованою.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Секретар тендерного комітету повідомила, що під час періоду оскарження переможця надійшла скарга від 30.04.18 року 08:46 опис скарги : «Щодо ліцензії «Південенергомонтаж». Попередньо проаналізувавши ліцензію «Південенергомонтаж», слід заначити, що вона не передбачає всі види робіт (наприклад: пожежна сигналізація та пожежогасіння, газопостачання, вентиляції і кондиціювання повітря, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж тощо), які визначені технічними вимогами у тендерній документації. Швидше за все, тендерний комітет взагалі не здійснював дослідження ліцензії «Південенергомонтаж» на відповідність тендерній документації та технічним вимогам. Відсутність ліцензії на види робіт, що визначені тендерною документацією є порушенням. Дані факти не враховані тендерним комітетом. Щодо дозволу на верхолазні роботи. Обов’язковість отримання такого дозволу передбачена ЗУ «Про охорону праці». Відсутність такого дозволу є порушенням законодавства. Південенергомонтаж не надав такий дозвіл. Дозвіл № 3312.13.32, що наданий «Південенергомонтаж» не підтверджує права на виконання верхолазних робіт. Постановою Кабміну від 26 жовтня 2011 року № 1107 передбачено, що роботи верхолазні – це роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі на висоті 5 метрів і більше від поверхні землі, перекриття або робочого настилу). Із визначення випливає, що будівництво 3-х поверхового суду однозначно потребуватиме виконання таких робіт. Виходячи із цього, висновок тендерного комітету про те, що верхолазні роботи на споруді такої висотності не передбачені технологічно є не правильним і таким що суперечить вимогам законодавства. Щодо листа згоди на обробку персональних даних. У тендерній документації зазначено, що документи по керівниках і інженерно-технічних робітниках, за обов’язкової наявності їх згоди, а тому довідки від Директора не достатньо. Крім того, є грубим порушенням ЗУ «Про захист персональних даних» не надання письмового підтвердження згоди на обробку персональних даних осіб, з якими укладено цивільно-правові угоди (на сайті «Прозоро» висвітлені їх ІПН, паспортні дані). Висновок тендерного комітету про те, що згоди Директора достатньо є однозначно необґрунтованою.» З метою всебічного та обґрунтованого розгляду тендерної пропозиції поданої ТОВ "БМТ "ПІВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ", одноголосно було прийнято рішення звернутися з листом через електрону адресу до ТОВ "БМТ "ПІВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ" на предмет надання інформації, щодо виявленої низки питань до тендерної пропозиції. На підставі детального вивчення питань в поданій скарзі, тендерним комітетом прийнято рішення відхилити скаргу від 30.04.18 року, так як: 1)Ліцензія на виконання робіт TOB "БМТ "ШВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ" передбачає виконання будівельних та монтажних робіт для будівель та споруд класу наслідків СС2 та ССЗ (до яких відноситься будівля Суду). Як повідомив TOB "БМТ "ПІВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ" в своєму листі, що у разі необхідності виконання спеціалізованих робіт (вартість яких згідно наданих локальних кошторисів не перевищую 20 відсотків) будуть залучені субпідрядні організації, які мають необхідні дозвільні документи, попереднє погоджені с Замовником. 2) Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. №1107», Додаток №2 (надається нижче), у переліку робіт підвищеної небезпеки верхолазні роботи відсутні. Такий пункт зазначено у Декларації, яка подається роботодавцем у двох примірниках до територіального органу Держпраці за місцем виконання таких робіт не пізніше ніж за 5 робочих днів до початку їх виконання. Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки 1. Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 2. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 3. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 4. Вибухові роботи та роботи, пов'язані з використанням енергії вибуху. 5. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 6. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 7. Переробка нафти, вуглеводневих газів і конденсату. 8. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природним та зрідженим газом. 9. Роботи з вироблення агломерату, коксу, розплавів чорних і кольорових металів, прокату, металевих труб і феросплавів. 10. Буріння, експлуатація та капітальний ремонт свердловин під час геологічного вивчення і розробки родовищ корисних копалин. 11. Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом. 12. Підземні та відкриті гірничі роботи. 13. Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. 14. Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. 15. Будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов'язаних з видобутком корисних копалин. 16. Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу. 17. Газополум'яні роботи. 18. Роботи із збагачування корисних копалин. Дозвіл на ви конання робіт підвищеної небезпеки за № 3312.13.32 наданий ТОВ "БМТ " ПІ ВДЕНЕНЕРГО МОНТАЖ" повністю дозволяє виконання робіт з будівництва будівлі Суду. 3. Повідомляємо, що тендерна документація передбачала, що при наданні документів, Учасник повинен дотримуватись вимог Закону України "Про захист персональних даних", а саме, мати у себе в наявності згоди осіб, які будуть залучені до виконання робіт. Таким чином, надання сканкопій зазначених згод не є обов'язковим. Така згода була надана тільки на директора, який фігурує у банківських та фінансових документах.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не відповідність учасника тендерним вимогам

Номер: b37b39cb072c405b85761aa250c3e71f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-29-001391-a.a1
Назва: Не відповідність учасника тендерним вимогам
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник, ТОВ "БМТ "ПІВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ" не відповідає тендерним вимогам, а саме: 1) В ліцензії відсутні роботи, які необхідно виконувати згідно технічного завдання.(Додаток 1 п.7 табл.№5) 2) Відсутній дозвіл на верхолазні роботи. 3) Відсутні згоди всіх осіб, які заявлені на виконання робіт (надоно лише на директора) у відповідності до ЗУ "Про захист персональних даних" (Додаток 1 п.2) 4) Відсутній документ, що підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Секретар тендерного комітету повідомила, що під час кваліфікації учасника ТОВ "БМТ "ПІВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ" надійшла скарга від 25.04.18 року об 09:31, опис скарги : «Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник, ТОВ "БМТ "ПІВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ" не відповідає тендерним вимогам, а саме: 1) В ліцензії відсутні роботи, які необхідно виконувати згідно технічного завдання.(Додаток 1 п.7 табл.№5) 2) Відсутній дозвіл на верхолазні роботи. 3) Відсутні згоди всіх осіб, які заявлені на виконання робіт (надано лише на директора) у відповідності до ЗУ "Про захист персональних даних" (Додаток 1 п.2) 4) Відсутній документ, що підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції». Враховуючи викладене тендерним комітетом було уважно вивчено зміст скарги на відповідність дійсності та уважно перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ "БМТ "ПІВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ" та дійшли висновку, що викладені зауваження в скарзі не є підставою для відхилення пропозиції ТОВ "БМТ "ПІВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ", у зв’язку з тим, що : 1) Ліцензія на виконання робіт ТОВ "БМТ "ПІВДЕНЕНЕРГОМОНТАЖ" передбачає виконання будівельних та монтажних робіт для будівель та споруд класу наслідків СС2 та СС3 (до яких відноситься будівля суду). 2) Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки за № 3312.13.32. пунктом 3 передбачає зведення, монтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, яким дозволяється возведення будівлі суду. Верхолазні роботи на споруді такої висотності не передбачені технологічно. 3) Повідомляємо, що тендерна документація передбачала, що при наданні документів, Учасник повинен дотримуватись вимог Закону України "Про захист персональних даних", але кількість осіб не обумовлена, лист згоду на обробку персональних даних було надано тільки директором від 10.04.2018 р. №11, тобто тендерний комітет встановив, що так як директор здійснює адміністративно-управлінські функції (в т.ч. приймає працівників на роботу) він особисто відповідає за нерозголошення інформації тому достатньо листа згоди на обробку персональних даних лише директора. 4) На підтвердження повноважень уповноваженої особи, ТОВ "БМТ "Південенергомонтаж" були надані усі необхідні документи, що передбачені вимогами тендерної документації. А саме, Статут товариства затверджений Протоколом загальних зборів учасників ТОВ "БМТ "Південенергомонтаж" №1 від 20.03.2018 року, в якому визначені повноваження директора - Муковніна Б.А. зокрема вказано, що директор виступає від імені Товариства і представляє його інтереси в стосунках з державними, судовими органами, підприємствами, організаціями, установами всіх форм власності і підпорядкування. Також учасником було надано протокол загальних зборів учасників стосовно призначення директором товариства Муковніна Б.А., та відповідний наказ від 26.09.2011 року №8 по підприємству. Інших будь-яких документів про додаткове підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції не вимагалось.
Статус вимоги: Відхилено