-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
фарба для розмітки доріг
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2018 16:51 - 26.04.2018 16:55
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d19358bc34b64f73940c7e5c4abe56a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-002082-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
В Додатку 6 тендерної документації міститься умова порядку здійснення оплати: «проте у будь-якому випадку після отримання Покупцем повного розрахунку від Служби автодоріг у Рівненській області на відповідні цілі.» Така умова відстрочує оплату за поставлений товар на невизначений термін, виключає будь-яку відповідальність Покупця за розрахунок з Продавцем, перекладає відповідальність за розрахунок на третю особу без укладання з останньою тристороннього договору цивільно-правових відносин, що суперечить положенням ЦК України.
Вимагаємо видалити умову «проте у будь-якому випадку після отримання Покупцем повного розрахунку від Служби автодоріг у Рівненській області на відповідні цілі.» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2018 15:50
Вирішення:
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" здійснює свою господарську діяльність на основі чинного законодавства, нормативної документації та нормативно-правових актів вищестоячої організації - ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України". Положенням про порядок ведення договірної роботи та Порядком ведення закупівельної діяльності, які затверджені відповідними наказами, передбачена типова узгоджена форма договору на закупівлю матеріально-технічних ресурсів, яка розміщена в складі тендерної документації і якої дочірнє підприємство зобов'язане дотримуватись.
Статус вимоги:
Відхилено