• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

фарба для розмітки доріг

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2018 16:51 - 26.04.2018 16:55
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: d19358bc34b64f73940c7e5c4abe56a9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-23-002082-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
В Додатку 6 тендерної документації міститься умова порядку здійснення оплати: «проте у будь-якому випадку після отримання Покупцем повного розрахунку від Служби автодоріг у Рівненській області на відповідні цілі.» Така умова відстрочує оплату за поставлений товар на невизначений термін, виключає будь-яку відповідальність Покупця за розрахунок з Продавцем, перекладає відповідальність за розрахунок на третю особу без укладання з останньою тристороннього договору цивільно-правових відносин, що суперечить положенням ЦК України. Вимагаємо видалити умову «проте у будь-якому випадку після отримання Покупцем повного розрахунку від Служби автодоріг у Рівненській області на відповідні цілі.» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" здійснює свою господарську діяльність на основі чинного законодавства, нормативної документації та нормативно-правових актів вищестоячої організації - ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України". Положенням про порядок ведення договірної роботи та Порядком ведення закупівельної діяльності, які затверджені відповідними наказами, передбачена типова узгоджена форма договору на закупівлю матеріально-технічних ресурсів, яка розміщена в складі тендерної документації і якої дочірнє підприємство зобов'язане дотримуватись.
Статус вимоги: Відхилено