-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги (лот №1 – Встановлення охоронної сигналізації та надання послуг цілодобового спостереження, обслуговування систем охоронної сигналізації лот №2 Послуги з монтажу , пусконалагоджувальні роботи та обслуговування системи тривожної сигналізації в одному приміщенні лот № 3 Послуги фізичної охорони об’єкту)»
лот №1 – Встановлення охоронної сигналізації та надання послуг цілодобового спостереження, обслуговування систем охоронної сигналізації лот №2 Послуги з монтажу , пусконалагоджувальні роботи та обслуговування системи тривожної сигналізації в одному приміщенні лот № 3 Послуги фізичної охорони об’єкту
Торги відмінено
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 97.50 UAH
мін. крок: 0% або 97.50 UAH
Період оскарження:
01.04.2018 15:11 - 25.05.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
ca0492547af543f3850bd625a0bb09b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-01-000010-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
01.04.2018 року Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації оголошено закупівлю (відкриті торги) послуг: лот №1 – Встановлення охоронної сигналізації та надання послуг цілодобового спостереження, обслуговування систем охоронної сигналізації; лот №2 Послуги з монтажу, пусконалагоджувальні роботи та обслуговування системи тривожної сигналізації в приміщенні стадіона «ТЕМП» (вул. Вітрука, 10а) – 1; лот № 3 Послуги фізичної охорони об’єкту Стадіон «ТЕМП» за адресою:м. Київ, вул. Вітрука, 10а; очікуваною вартістю 900000,00 грн. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-01-000010-b).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.04.2018 16:00.
Згідно з абзацом першим частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій».
Вважаємо ряд вимог Тендерної документації (далі – ТД) Замовника дискримінаційними у відношенні до приватного підприємства «РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ» (надалі – Підприємство), що обґрунтовуємо наступним:
1. Пунктом 1.8 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що учасник повинен надати:
«- Завірену копію ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України».
Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України та використовує власні радіостанції з отриманими у встановленому Законом України «Про радіочастотний ресурс України» та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють відносини в цій сфері, порядку дозволами на їх використання.
Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» «ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України видаються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, суб'єктам господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг».
Наше Підприємство є суб’єктом охоронної діяльності і телекомунікаційні послуги не надає, а тому «ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України» не потребує.
Крім того, предметом цієї закупівлі є послуги «ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги (лот №1 – Встановлення охоронної сигналізації та надання послуг цілодобового спостереження, обслуговування систем охоронної сигналізації; лот №2 Послуги з монтажу, пусконалагоджувальні роботи та обслуговування системи тривожної сигналізації в одному приміщенні; лот № 3 Послуги фізичної охорони об’єкту)». Тобто Замовник не здійснює закупівлю телекомунікаційних послуг. Таким чином, не зрозумілою є вимога щодо надання копії ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України.
Для ефективного здійснення господарської діяльності з надання охоронних послуг (для встановлення оперативного радіозв’язку між постами охорони, з групами реагування та з диспетчерською службою) Підприємство має власні радіостанції і отримало дозволи на їх експлуатацію у відповідності з вимогами Закону України «Про радіочастотний ресурс України» та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері.
Незрозуміло для чого Підприємство, яке має необхідне обладнання та дозволи на його використання, що дає можливість забезпечити встановлення оперативного стійкого радіозв’язку між постами фізичної охорони, з групами реагування та з диспетчерською службою під час надання послуг, що є предметом закупівлі UA-2018-04-01-000010-b, повинно витрачати кошти на отримання ліцензії щодо господарської діяльності, яка не є предметом даної закупівлі, та, яку Підприємство не здійснює та не планує здійснювати.
Примушування суб’єкта господарської діяльності до проведення діяльності, яку він не проводить і не має наміру проводити є втручанням в господарську діяльність та порушує принцип свободи підприємницької діяльності, встановлений статтями 42-44 Господарського кодексу України.
Із наведеного випливає, що вимога щодо надання копії ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України (п 1.8 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД) є дискримінаційною.
Просимо зобов’язати Замовника виключити із Тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання копії ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України.
2. Пунктом 1.8 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що учасник повинен надати:
«- Завірену копію договору про надання послуг радіозв’язку».
Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України та використовує власні радіостанції з отриманими у встановленому Законом України «Про радіочастотний ресурс України» та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють відносини в цій сфері, порядку дозволами на їх використання.
Для ефективного здійснення господарської діяльності з надання охоронних послуг (для встановлення оперативного радіозв’язку між постами охорони, з групами реагування та з диспетчерською службою) Підприємство має власні радіостанції і отримало дозволи на їх експлуатацію у відповідності з вимогами Закону України «Про радіочастотний ресурс України» та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері.
Встановивши вимоги, щодо виключного надання учаснику послуг радіозв’язку іншим суб’єктом, Замовник втручається в господарську діяльність учасників, в тому числі і в господарську діяльність Підприємства, що є порушенням чинного в Україні законодавства.
Незрозуміло для чого Підприємству, яке має необхідне обладнання та дозволи на його використання, що дає можливість забезпечити наявність радіозв’язку між постами, укладати договір на надання послуг радіозв’язку з іншим суб’єктом господарювання.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Підприємства, яке має всі можливості для забезпечення наявності радіозв’язку між постами власними радіостанціями (з отриманими дозволами на їх використання у встановленому чинним законодавством України порядку), але не має договору про надання послуг радіозв’язку.
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації передбачивши можливість забезпечення радіозв’язку між постами власними засобами учасника без необхідності укладення договору на надання послуг радіозв’язку.
3. Пунктом 1.4 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу надати копію «сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування)».
Предметом цієї закупівлі є послуги «ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги (лот №1 – Встановлення охоронної сигналізації та надання послуг цілодобового спостереження, обслуговування систем охоронної сигналізації; лот №2 Послуги з монтажу, пусконалагоджувальні роботи та обслуговування системи тривожної сигналізації в одному приміщенні; лот № 3 Послуги фізичної охорони об’єкту)».
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» охоронна діяльність – надання послуг з охорони власності та громадян.
Суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії (ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність»).
Ліцензування охоронних послуг, згідно з ч. 1 ст. 7 Закону України «Про охоронну діяльність», здійснюється «у порядку, визначеному Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", з урахуванням особливостей, визначених цим Законом».
Із наведеної дефініції поняття «суб'єкт охоронної діяльності» та положень ч. 1 ст. 7 Закону України «Про охоронну діяльність» прямо вбачається лише одна вимога, виконання якої дозволяє суб’єкту господарювання здійснювати охоронну діяльність – наявність відповідної ліцензії.
Постановою Кабінету міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності.
Однак, ані Закон України «Про охоронну діяльність», ані Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, ані будь-який інший нормативний акт, який регулює сферу здійснення охоронної діяльності, не встановлюють обов’язкової сертифікації послуг з охорони (в т.ч. фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування) та не зобов’язують суб’єктів охоронної діяльності отримувати «сертифікат відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування)».
Більш того, незрозумілим є нормативно-правовий акт, відповідно до якого такий сертифікат надається та який орган має повноваження на видачу такого сертифікату.
Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною, крім того, вимога п. 1.4 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД обмежує коло учасників, що порушує положення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі наведеного, просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу п. 1.4 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД щодо надання учасником: «сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування)» з Тендерної документації як дискримінаційну.
4. Пунктом 1.8 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що учасник повинен надати: «Декларацію на роботи на висоті понад 1,3 м безпосередньо на об’єкті відповідно до постанови КМ України від 26 жовтня 2011 року № 1107».
Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України. (Ст. 21 Закону України «Про охорону праці»).
Постанова Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (далі - Порядок) визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
В п. 21 Порядку встановлено: "Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці".
Додатком 6 Порядку визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, серед яких присутній і такий вид робіт: "Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра" (п.6 додатку 6 Порядку).
Однак, при цьому відсутні будь-які визначення поняття "роботи, що виконуюються на висоті".
В такому випадку вважаємо за необхідне звернутися до інших нормативно-правових актів, що регулюють ці правовідносини.
Держаний комітет України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду своїм наказом від 27.03.2007 N 62 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 4 червня 2007 р. за N 573/13840) затвердив Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (далі - Правила).
Відповідно до п. 2.1 розділу 2 Правил роботи на висоті - це "роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ (пояс запобіжний лямковий) або ПБ (пояс запобіжний безлямковий)".
Роботи на висоті слід відрізняти від робіт верхолазних. Останні виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. Основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ.
Пояс запобіжний лямковий (далі – ПЛ) – засіб індивідуального захисту від падіння з висоти, призначений для підтримки людини під час роботи та в разі падіння.
Пояс запобіжний безлямковий (далі – ПБ) – засіб індивідуального захисту, призначений для виконання функції тримання працівника на робочому місці під час виконання роботи на висоті, а також при підніманні (на щоглах, опорах повітряних ліній електропередавання тощо) до робочого місця та спуску з нього.
Таким чином, Правила надають досить детальне визначення терміну роботи на висоті"; встановлюють критерії, за якими ці роботи слід відрізняти від схожих видів робіт. Зі змісту наведеного визначення досить чітко вбачається істотна ознака - при виконанні робіт на висоті працівник повинен знаходитися на висоті 1,3 м. та вище від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу (іншими словами працівник не стоїть ногами на підлозі, ґрунті, робочому настилі тощо, а знаходиться вище цього рівня - стоїть на драбині, спеціальній платформі і т.п. Тобто при виконанні робіт на висоті положення тіла працівника відносно поверхні грунта, робочого настилу, тощо, повинно бути не нижче за 1,3 м., інакше такі роботи не є роботами, що виконуються на висоті.).
На підтвердження наведеного висновку говорить друга частина визначення зазначеного у п. 2.1 Правил, із якого випливає, що працівник може виконувати роботи з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше.
І прямо підтверджує сказане вище пряме зазначення: "основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ (пояс запобіжний лямковий) або ПБ (пояс запобіжний безлямковий)".
Замовник у технічних умовах у Додатку 2 до ТД зазначає, що на об'єктах учасник повинен здійснити монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи охоронної сигналізації, зокрема, встановити «сповіщувачі комбіновані (руху і розбиття)» та «сповіщувачі руху» на висоті 1,8 – 2,4 м.
Виконання робіт з встановлення сповіщувачів на заданій висоті не потребує підйом працівника (монтера), що здійснюватиме їхнє встановлення, на висоту 1.3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. Максимум, що потребується монтерові - стати на підставку заввишки не більше 80 см від рівня ґрунту перекриття або робочого настилу.
Таким чином, умова п 1.8 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД є дискримінаційною по відношенню до Підприємства, оскільки Підприємство має необхідну матеріально-технічну базу та можливості, щоб належним чином виконати роботи визначені Замовником у технічних умовах у Додатку 2 до ТД без отримання «декларації на роботи на висоті понад 1,3 м», не порушуючи при цьому вимог трудового законодавства та законодавства про охорону праці.
Просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу п. 1.8 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД щодо надання учасником: «Декларації на роботи на висоті понад 1,3 м безпосередньо на об’єкті відповідно до постанови КМ України від 26 жовтня 2011 року № 1107» з Тендерної документації як дискримінаційну.
5. 03.04.2018, 10:19 один із потенційних учасників в порядку визначеному ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звернувся до Замовника із вимогою про внесення змін до Тендерної документації. В електронній системі закупівель була оприлюднена наступна вимога: «Відповідно до умов тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Табл. 1 Додатку 1 до ТД. Однак, перелік інформації та документів у Табл.1 Додатку 1 передбачає надання інформації стосовно всіх лотів закупівлі, а не по конкретному лоту. Наприклад, необхідно надати інформацію стосовно наявності системи SMS-ІНФОРМ- автоматична передача SMS-повідомлення на мобільний інформації про взяття чи зняття Об’єкту під\з охорони або Учасник повинен мати працівників, які здійснюватимуть обслуговування систем охоронної сигналізації (надати в сканованому вигляді копії посвідчень про допуск до роботи до 1000 вольт спеціалістів, які будуть здійснювати монтаж та обслуговування сигналізації, та Декларацію на роботи на висоті понад 1,3 м безпосередньо на об’єкті відповідно до постанови КМ України від 26 жовтня 2011 року № 1107, всю належну кошторисну документацію (договірна ціна, дефектний акт і т.д.). Як бачимо, даний перелік документів стосується виключно лотів 1 та 2, та не має жодного відношення до Лоту 3. В той же час не надання цих документів буде підставою для відхилення пропозиції учасника. Виходячи з вищевикладеного, для створення рівних можливостей участі, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме - надати вичерпний перелік документів для підтвердження кваліфікації учасника по кожному лоту окремо».
Замовник на цю вимогу надав відповідь: «Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації».
Що саме Замовник хотів сказати, публікуючи в системі електронних закупівель таку відповідь, не відомо.
І залишається незрозумілим: чи будуть внесені відповідні зміни до ТД чи ні?
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1.Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
2. Замовник має право з власної ініціативи… або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
3. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації».
У випадку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник згідно з ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відміняє торги.
З положень ТД вбачається, що предмет закупівлі розділений на окремі частини (лоти) і учасник має право подати тендерну пропозицію стосовно частини предмета закупівлі (лота). Тому учасник в цій процедурі закупівлі на свій розсуд має право подати тендерну пропозицію як стосовно всієї закупівлі, так і стосовно якогось конкретного лота, що цілком кореспондує з положеннями ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», яка визначає порядок подання тендерних пропозицій.
Однак існуюча редакція ТД обмежує право Підприємства подати тендерну пропозицію стосовно лота № 3 таким чином, щоб не надавати у складі пропозиції інформацію та документи, що підтверджують кваліфікацію Підприємства щодо надання послуг передбачених лотом № 1 та лотом № 2.
Це порушує вимоги ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації а саме - надати вичерпний перелік документів для підтвердження кваліфікації учасника по кожному лоту окремо.
Виходячи з наведеного вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Просимо зобов’язати Замовника виключити із Тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання копії ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України.
3. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації передбачивши можливість забезпечення радіозв’язку між постами власними засобами учасника без необхідності укладення договору на надання послуг радіозв’язку.
4. Просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу п. 1.4 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД щодо надання учасником: «сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування)» з Тендерної документації як дискримінаційну.
5. Просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу п. 1.8 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД щодо надання учасником: «Декларації на роботи на висоті понад 1,3 м безпосередньо на об’єкті відповідно до постанови КМ України від 26 жовтня 2011 року № 1107» з Тендерної документації як дискримінаційну.
6. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації а саме - надати вичерпний перелік документів для підтвердження кваліфікації учасника по кожному лоту окремо.
Додаток:
Документ про здійснення оплати за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга 11.04.2018 14:58
- Скан-копія платіжного доручення 11.04.2018 14:58
- Рішення від 13.04.2018 № 3438.pdf 16.04.2018 19:54
- Інформація про перенесення розгляду скарги № UA-2018-04-01-000010-b.b2.pdf 03.05.2018 16:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2018 № 4222.pdf 07.05.2018 16:29
- Рішення від 04.05.2018 № 4222.pdf 08.05.2018 20:02
- Внесення змін АМКУ.PDF 22.05.2018 11:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2018 14:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.05.2018 20:02
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2018 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесення змін на підставі рішення АМКУ №4222-р/пк-пз
Вимога
Є відповідь
щодо уточнення кваліфікаційних вимог
Номер:
d391e4ea6c8844e98bb14a112190aaf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-01-000010-b.a1
Назва:
щодо уточнення кваліфікаційних вимог
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Табл. 1 Додатку 1 до ТД. Однак, перелік інформації та документів у Табл.1 Додатку 1 передбачає надання інформації стосовно всіх лотів закупівлі, а не по конкретному лоту. Наприклад, необхідно надати інформацію стосовно наявності системи SMS-ІНФОРМ- автоматична передача SMS-повідомлення на мобільний інформації про взяття чи зняття Об’єкту під\з охорони або Учасник повинен мати працівників, які здійснюватимуть обслуговування систем охоронної сигналізації (надати в сканованому вигляді копії посвідчень про допуск до роботи до 1000 вольт спеціалістів, які будуть здійснювати монтаж та обслуговування сигналізації, та
Декларацію на роботи на висоті понад 1,3 м безпосередньо на об’єкті відповідно до постанови КМ України від 26 жовтня 2011 року № 1107, всю належну кошторисну документацію (договірна ціна, дефектний акт і т.д.). Як бачимо, даний перелік документів стосується виключно лотів 1 та 2, та не має жодного відношення до Лоту 3. В той же час не надання цих документів буде підставою для відхилення пропозиції учасника.
Виходячи з вищевикладеного, для створення рівних можливостей участі, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме - надати вичерпний перелік документів для підтвердження кваліфікації учасника по кожному лоту окремо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2018 10:19
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
05.04.2018 12:50
Підтвердження вирішення:
У відповідь на Ваше звернення від 03 квітня 2018 рокуідентифікатор скарги: UA-2018-04-01-000010-b.a1, щодо підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям,повідомляємо наступне.
Згідно інформації про закупівлю, ідентифікатор закупівлі - UA-2018-04-01-000010-b (надалі – закупівля),оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», Додаток 1 до Тендерної документації не передбачає надання інформації стосовно лотів закупівлі, як це зазначено у Вашому зверненні.
Додатком 1 до Тендерної документації визначенокваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити:
один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
Також, доводимо до Вашого відома, що Учасники закупівлі – юридичні та фізичні особи, не зобов’язані, у складі тендерної пропозиції, подавати документи, що не передбачені законодавством для відповідних учасників закупівлі, відсутність таких документів у складі тендерної пропозиціїне може бути підставою для її відхилення замовником закупівлі.
Згідно ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.