-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Кушетка КМо-1
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом протягом 5 діб з дня укладення договору. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Завершена
12 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2018 11:26 - 10.05.2018 16:00
Вимога
Відхилено
скарга
Номер:
6a940c8ed4bc4bf0a5c85e785c315d5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-08-000773-a.a1
Назва:
скарга
Вимога:
На дії Замовника Київська міська клінічна лікарня №2
згідно замовлення Замовником, щодо закупівлі: UA-2018-05-08-000773-a.
Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» (надалі - Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері Хмельницької міської дитячої лікарні
та ознайомившись з тендерною документацією замовника опублікованою в документі «технічний опис.docx» . Предметом закупівлі було, - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні згідно ДК 021:2015: 33190000-8 , що зазначено у оголошенні .
За результатами розгляду оголошення було прийнято рішення прийняти участь в даній закупівлі.
Запропонувавши найбільш вигідну пропозицію з продукцію сертифіковану 1 класу що не обмежує виробника виробляти будь яку продукцію на виробництво МОЗ України та Міжнародним сертифікатом ISO, гарантійним листом виробника що гарантує виробництво даної продукції, нас було Дискваліфіковано у зв'язку з не відповідними технічними умовами.
Згідно зазначеного медико-технічного завдання, мною було подано з більш вигідною ціною, що зазначено в принципах здійснення публічних закупівель, а саме в Розділі 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" НАКАЗ м. Київ 13.04.2016 N 35:
П. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, розглянувши всі причини відмови, маючи всі підстави щодо кваліфікації Переможця, оскаржую приняте вами ріщення щодо Протоколу №479 від 15.05.2018 року засідання тендерного комітету Київської міської лікарні №2
Діяння тендерного комітету та всіх його учасників порушується:
Також було помічено результатами розгляду оголошення було помічено порушення дії ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
ст. 3 Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
ч .1,ст.11 Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- img141.pdf 17.05.2018 14:29
Дата подачі:
17.05.2018 14:29
Вирішення:
При розгляді скарги Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» щодо допорогової закупівлі Замовник повідомляє.
1. Замовник торгів UA-2018-05-08-000773-a є Київська міська клінічна лікарня №2.
2. Предмет закупівлі - 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (кушетки)
3. Щодо відхилення пропозиції Скаржника. Замовник, перевіривши інформацію надану Учасником, виявив: Учасник надав неправдиву та недостовірну інформацію щодо технічних характеристик предмету закупівлі, що є суттєвою при визначенні результатів.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2018 10:54
Підтвердження вирішення:
Не задоволено