• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування)

Торги відмінено

4 522 581.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 612.91 UAH
Період оскарження: 15.12.2023 23:45 - 23.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо досвіду

Номер: 0f326bd823904d2a9c6f34d2761802ca
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-15-021920-a.a1
Назва: щодо досвіду
Вимога:
Відповідно до вимог ТД вимагається подання не менше трьох аналогічних договорів, який укладено через Прозорро. + позитивний відгук виданий не раніше дати оголошення торгів. Потенційний учасник повідомляє, що дані вимоги є дискримінаційними з наступних причин: 1) кількість аналогічних договорів; 2) укладений виключно через прозорро, проте є приватні навчальні заклади, де також відбувається харчування дітей; 3)відгук не раніше дати оголошення є проблематичним для виконання в силу наявності строку для його видачі, який згідно ЗУ Про звернення громадян становить 30 календарних днів. Таким чином, просимо видалити вимоги: кількість аналогічних договорів; прив’язка до прозорро; відгук не раніше дати оголошення. Шановний замовнику, потенційному учаснику відомо, що дискримінаційні вимоги не є по своїй суті дискримінаційними, а є такими лише тоді, коли вони обмежують права певного учасника на участь в закупівлі. Таким чином, просимо відредагувати вимоги, в інакшому випадку 21.12 буде подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію по даній закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Предметом даної закупівлі є «Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування)», отже Замовником обґрунтовано та правомірно встановлені вимоги щодо наявності в потенційних учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за кодом ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, які надавались в закладах освіти. Вказані вимоги не є дискримінаційними, оскільки надання послуг, що є предметом даної процедура закупівлі мають свої особливості та повинні враховувати норми, встановлені постановами Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», від 19.06.2002 №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» та оголошена Замовником, який є закладом освіти. Вимога щодо дати видачі відгуку, яка має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів обумовлена тим, що закупівля даних послуг здійснюється в умовах запровадженого воєнного стану, а тому Замовнику обґрунтовано необхідно мати актуальну інформацію щодо відсутності обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг, що надавались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків надання таких послуг саме на період проведення даної процедури закупівлі. Щодо вимоги про досвід виконання аналогічних не менше трьох договорів обумовлена тим, що така кількість є непарною та найбільш достовірно підтвердить надійність майбутнього контрагента за договором про закупівлю, оскільки Замовнику необхідно мати відповідального, добросовісного та надійного виконавця, який також з урахуванням наданого підтвердженого досвіду сумлінно виконає усі зобов’язання, що в свою чергу забезпечить підтримання безперебійного навчального процесу та відповідного шкільного харчування. Щодо посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ зазначаємо, що така вимога є абсолютно законною, обґрунтованою та не дискримінаційною, оскільки такі договори обов’язково мають бути у публічному доступі, що забезпечить відкритість та достовірність даних у них, до яких усі і в тому числі контролюючі державні органи та Замовник закупівлі мають доступ, також проведення даної процедури відбувається через електронну систему закупівель, що має особливу специфіку та потребує відповідного досвіду. З урахуванням вище викладеного, підстав для внесення змін до умов тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги: Не задоволено