• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо (Філе куряче охолоджене фасоване, Печінка яловича заморожена фасована, Тушка куряча охолоджена)

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

2 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 000.00 UAH
Період оскарження: 15.12.2023 22:09 - 20.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне відхилення ТОВ "РДД" та незаконне обрання переможця

Номер: a5ad7ae2ac9245669d9ac394fbb2cfe7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-15-021592-a.c2
Назва: Неправомірне відхилення ТОВ "РДД" та незаконне обрання переможця
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул.Митрополита Василя Липківського, 45 м.Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «РДД» Код ЄДРПОУ 41532436 Україна, 69014, м. Запоріжжя, вул. Кольорова, буд. 3 тел. 099 04 60 977 Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради Код ЄДРПОУ 05498694 Адреса: 69065, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ЩАСЛИВА/ДУДИКІНА, будинок 1/6 Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-15-021592-a СКАРГА За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Смарт Фуд ПП», Замовником закупівлі - Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради визнано переможцем відповідно до прийнятого рішення уповноваженої особи 7/4 від 29.12.2023 року. З даним рішенням категорично не згодні з наступних підстав: Уповноваженою особою замовника затверджено Тендерну документацію (Протокол № 7/2 від 15.12.2023 р.), яка була завантажена в електронну систему закупівель, і в якій була визначена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні показники ДК 021:2015 (CPV): 15110000-2-М’ясо (Філе куряче охолоджене фасоване, Печінка яловича заморожена фасована, Тушка куряча охолоджена) (Додаток № 2 до Тендерної документації) в якій вказані документи які повинен надати учасник для підтвердження відповідності до кваліфікаційних критеріїв, встановлених відповідно до ст. 16 Закону, а саме: 3.1. Інформаційна довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) в повному обсязі, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 4). До довідки додаються: - договір (-и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - видаткові накладні або лист (и) відгук (-и) від замовника (ів), або інший документ, який свідчить про належне виконання учасником договору (-ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності). Учасником закупівлі ПП "Смарт Фуд ПП" було завантажено до тендерної пропозиції в підтвердження досвіду виконання - договір з КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР від 11.01.2022 року №9Б/22 та видаткові накладні до нього. Відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій та повинні бути складені під час здійснення цієї операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. За змістом статті 1 зазначеного Закону первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Кожною стороною (підприємством), що брала участь у здійсненні господарської операції, мають бути отримані первинні документи для записів у регістрах бухгалтерського обліку, інформація в яких ідентично засвідчує зміст господарської операції. Первинні документи складаються на бланках типових форм, затверджених Міністерством статистики України, а також на бланках спеціалізованих форм, затверджених міністерствами і відомствами України. Відповідно до пунктів 2.1, 2.2. 2.4, 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995 (із змінами та доповненнями) (надалі - Положення), первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. Первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення,особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Таким чином, фактом підтвердження отримання товару або послуг є виключно первинні документи, які відображаються в регістрах бухгалтерського обліку відповідно до вимог діючого законодавства. До первинних документів, які підтверджують виконання договору або наявність яких є обов`язковою, відносяться: накладні, акти приймання-передачі товару, специфікація, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, які свідчать про реальність здійснення операції. Пунктом 1.3 Договору сторони узгодили, що право власності на Товар переходить до Покупця з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, яка засвідчує факт отримання Покупцем Товару. Видаткові накладні №139 від 17.05.2022 року, №137 від 13.05.2022 року, №133 від 22.04.2022 року, №54 від 02.02.2022 року, №112 від 02.03.2022 року, №57 від 04.02.2022 року, №28 від 21.01.2022 року, №1 від 13.01.2022 року, №108 від 28.02.2022 року не містять посади і прізвища особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції з боку Замовника (Покупця) КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР, особистого чи електронного підпису такої особи та печатки підприємства, що суперечить приписам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, а отже не підтверджують факт здійснення господарської операції. Таким чином, зазначені видаткові накладні, надані Учасником- ПП "Смарт Фуд ПП", Замовником не можуть прийматися в якості належних та допустимих доказів в якості поставки товару за договором на закупівлю товару № 9Б/22 від 11.01.2022 року та його належного повного виконання. Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно вимог до довідки щодо працівників, що будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3), п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога абз.2, п.2.1. наступне: -скановані оригінали особистих медичних книжок осіб, зазначених учасником, за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013 року, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу та сканований оригінал медичної довідки водія, що буде задіяний в постачанні продуктів харчування. Проте, на вимогу Учасником – ПП «Смарт Фуд ПП» надано у складі своєї тендерної пропозиції наступне: Відповідно до довідки щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору зазначено працівника Солтис Вікторія Олександрівна (Бухгалтер, аудитор, комірник), проте надана форма медичної книжки серія 12ААВ №651011 на Солис Вікторію Олександрівну, що належним чином не підтверджує надані документи та їх актуальність та свідчить про те, що довідка про медичний огляд є некоректною та сумнівного походження. Проте, у Замовника не виникли сумніви щодо справжності наданої медичної книжки та у даному випадку чомусь не скористався своїм правом звернутися до КНП «Міська лікарня №10» ЗМР із запитом щодо підтвердження або впорядкування наданої документації. Крім того, всі надані гарантійні листи та довідки Учасника не містять назви Замовника та ідентифікатора закупівлі. Учасником ПП "Смарт Фуд ПП" наданий до тендерної пропозиції договір поставки №П-5897 від 16.10.2023 року з виробником – ТОВ «ПТАХОКОМПЛЕКС ДНІПРОВСЬКИЙ» (КОД ЄДРПОУ 36020648), проте надана декларація якості «філе куряче» від 12.12.2023 року № 53 793 посвідчена печаткою Запорізької філії ТОВ «ПТАХОКОМПЛЕКС ДНІПРОВСЬКИЙ» (КОД ЄДРПОУ 37019296). Вказаний суб`єкт господарювання не є стороною по договору та не є належною стороною для посвідчення копії декларації. ТОВ «РДД» враховуючи протокол КНП «Міська лікарня №9» ЗМР «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» №7/7/4 від 28.12.2023 року обурений звинуваченнями стосовно надання нами як Учасником закупівлі «недостовірної та підробленої інформації» та у зв’язку з порушеним питанням було направлено звернення від 30.12.2023 року №125 до КНП «Міська лікарня №10» ЗМР щодо проведення службового розслідування по факту надання медичними працівниками медичної документації (медичних оглядів форми №1-ОМК) які не відповідають нормам чинного законодавства та вимог щодо їх оформлення. У разі відсутності належного реагування з боку адміністрації КНП «Міська лікарня №10» ЗМР Товариством з обмеженою відповідальністю «РДД» в подальшому буде направлено звернення до правоохоронних органів та Запорізької місцевої прокуратури по факту видачі документації сумнівного походження та стосовно нанесеної шкоди репутації Товариства, моральної та матеріальної шкоди. Товариство з обмеженою відповідальністю «РДД» являється виробником м’ясної продукції з 2017 року, відмінною рисою роботи Товариства серед постачальників є високий професіоналізм, організованість співробітників та ЧЕСНІСТЬ. Додатково, Товариством з обмеженою відповідальністю «РДД» подано списки на проходження медичних оглядів працівників та повторно розпочато процес проходження медичних оглядів працівників у медичному закладі міста із відповідним укладенням договору. Враховуючи викладене Замовник, не надавши Учаснику можливість виправити невідповідності в документах , а саме наданих (не з вини Учасника) документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, грубо порушив вимоги пункту 43 особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі, а саме до статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» наголошуємо на тому, що закупівля здійснюється за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одним з основоположних принципів є принцип максимальної економії. Максимальна економія визначається як ощадне витрачання бюджетних коштів. Різниця у ціні між учасниками складає 621 100,00 грн ! (шістсот двадцять одна тисяча сто гривень 00 копійок). Вважаємо, що Замовник розглянувши пропозицію ПП "Смарт Фуд ПП" виніс не обґрунтоване та незаконне рішення від 29.12.2023 року №7/4, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України та враховуючи вище наведене ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Зобов’язати Замовника скасувати незаконне протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 29.12.2023 року №7/4 щодо обрання переможцем ПП "Смарт Фуд ПП" та скасувати рішення Замовника від 28.12.2023 року №7/7/4 щодо відхилення учасника ТОВ «РДД». 3.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. З повагою Директор ТОВ «РДД» Богдана МАКІЙ
Дата розгляду скарги: 15.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.01.2024 14:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.01.2024 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Інформація щодо виконання рішення № 807--р/пк-пз від 15.01.2024 р. На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно рішенню в якому зазначено що Замовник Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради за процедурою закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо (Філе куряче охолоджене фасоване, Печінка яловича заморожена фасована, Тушка куряча охолоджена), ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-15-021592-a. На виконання вищевказаного Замовник скасував рішення від 29.12.2023 р № 7/4 про розгляд тендерної пропозицій та визначення його переможцем процедури закупівлі учасника ПП «СМАРТ ФУД ПП» за процедурою закупівлі – ДК 021:2015: 15110000-2 – М'ясо (Філе куряче охолоджене фасоване, Печінка яловича заморожена фасована, Тушка куряча охолоджена), ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-15-021592-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДД", Маргарита Варбанська-Козирь 380990460977 M.Varbanska@apelmon.ua
Вимога
Без відповіді

Незаконне винесення Замовником рішення щодо переможця

Номер: 95f0a34b679a4327a42f74b9bb3bed2e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-15-021592-a.c1
Назва: Незаконне винесення Замовником рішення щодо переможця
Вимога:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Смарт Фуд ПП», Замовником закупівлі - Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради визнано переможцем відповідно до прийнятого рішення уповноваженої особи 7/4 від 29.12.2023 року. З даним рішенням категорично не згодні з наступних підстав: Уповноваженою особою замовника затверджено Тендерну документацію (Протокол № 7/2 від 15.12.2023 р.), яка була завантажена в електронну систему закупівель, і в якій була визначена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні показники ДК 021:2015 (CPV): 15110000-2-М’ясо (Філе куряче охолоджене фасоване, Печінка яловича заморожена фасована, Тушка куряча охолоджена) (Додаток № 2 до Тендерної документації) в якій вказані документи які повинен надати учасник для підтвердження відповідності до кваліфікаційних критеріїв, встановлених відповідно до ст. 16 Закону, а саме: 3.1. Інформаційна довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) в повному обсязі, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 4). До довідки додаються: - договір (-и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - видаткові накладні або лист (и) відгук (-и) від замовника (ів), або інший документ, який свідчить про належне виконання учасником договору (-ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності). Учасником закупівлі ПП "Смарт Фуд ПП" було завантажено до тендерної пропозиції в підтвердження досвіду виконання - договір з КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР від 11.01.2022 року №9Б/22 та видаткові накладні до нього. Відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій та повинні бути складені під час здійснення цієї операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. За змістом статті 1 зазначеного Закону первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Кожною стороною (підприємством), що брала участь у здійсненні господарської операції, мають бути отримані первинні документи для записів у регістрах бухгалтерського обліку, інформація в яких ідентично засвідчує зміст господарської операції. Первинні документи складаються на бланках типових форм, затверджених Міністерством статистики України, а також на бланках спеціалізованих форм, затверджених міністерствами і відомствами України. Відповідно до пунктів 2.1, 2.2. 2.4, 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995 (із змінами та доповненнями) (надалі - Положення), первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. Первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення,особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Таким чином, фактом підтвердження отримання товару або послуг є виключно первинні документи, які відображаються в регістрах бухгалтерського обліку відповідно до вимог діючого законодавства. До первинних документів, які підтверджують виконання договору або наявність яких є обов`язковою, відносяться: накладні, акти приймання-передачі товару, специфікація, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, які свідчать про реальність здійснення операції. Пунктом 1.3 Договору сторони узгодили, що право власності на Товар переходить до Покупця з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, яка засвідчує факт отримання Покупцем Товару. Видаткові накладні №139 від 17.05.2022 року, №137 від 13.05.2022 року, №133 від 22.04.2022 року, №54 від 02.02.2022 року, №112 від 02.03.2022 року, №57 від 04.02.2022 року, №28 від 21.01.2022 року, №1 від 13.01.2022 року, №108 від 28.02.2022 року не містять посади і прізвища особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції з боку Замовника (Покупця) КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР, особистого чи електронного підпису такої особи та печатки підприємства, що суперечить приписам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, а отже не підтверджують факт здійснення господарської операції. Таким чином, зазначені видаткові накладні, надані Учасником- ПП "Смарт Фуд ПП", Замовником не можуть прийматися в якості належних та допустимих доказів в якості поставки товару за договором на закупівлю товару № 9Б/22 від 11.01.2022 року та його належного повного виконання. Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно вимог до довідки щодо працівників, що будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3), п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога абз.2, п.2.1. наступне: -скановані оригінали особистих медичних книжок осіб, зазначених учасником, за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013 року, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу та сканований оригінал медичної довідки водія, що буде задіяний в постачанні продуктів харчування. Проте, на вимогу Учасником – ПП «Смарт Фуд ПП» надано у складі своєї тендерної пропозиції наступне: Відповідно до довідки щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору зазначено працівника Солтис Вікторія Олександрівна (Бухгалтер, аудитор, комірник), проте надана форма медичної книжки серія 12ААВ №651011 на Солис Вікторію Олександрівну, що належним чином не підтверджує надані документи та їх актуальність та свідчить про те, що довідка про медичний огляд є некоректною та сумнівного походження. Проте, у Замовника не виникли сумніви щодо справжності наданої медичної книжки та у даному випадку чомусь не скористався своїм правом звернутися до КНП «Міська лікарня №10» ЗМР із запитом щодо підтвердження або впорядкування наданої документації. Крім того, всі надані гарантійні листи та довідки Учасника не містять назви Замовника та ідентифікатора закупівлі. Учасником ПП "Смарт Фуд ПП" наданий до тендерної пропозиції договір поставки №П-5897 від 16.10.2023 року з виробником – ТОВ «ПТАХОКОМПЛЕКС ДНІПРОВСЬКИЙ» (КОД ЄДРПОУ 36020648), проте надана декларація якості «філе куряче» від 12.12.2023 року № 53 793 посвідчена печаткою Запорізької філії ТОВ «ПТАХОКОМПЛЕКС ДНІПРОВСЬКИЙ» (КОД ЄДРПОУ 37019296). Вказаний суб`єкт господарювання не є стороною по договору та не є належною стороною для посвідчення копії декларації. ТОВ «РДД» враховуючи протокол КНП «Міська лікарня №9» ЗМР «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» №7/7/4 від 28.12.2023 року обурений звинуваченнями стосовно надання нами як Учасником закупівлі «недостовірної та підробленої інформації» та у зв’язку з порушеним питанням було направлено звернення від 30.12.2023 року №125 до КНП «Міська лікарня №10» ЗМР щодо проведення службового розслідування по факту надання медичними працівниками медичної документації (медичних оглядів форми №1-ОМК) які не відповідають нормам чинного законодавства та вимог щодо їх оформлення. У разі відсутності належного реагування з боку адміністрації КНП «Міська лікарня №10» ЗМР Товариством з обмеженою відповідальністю «РДД» в подальшому буде направлено звернення до правоохоронних органів та Запорізької місцевої прокуратури по факту видачі документації сумнівного походження та стосовно нанесеної шкоди репутації Товариства, моральної та матеріальної шкоди. Товариство з обмеженою відповідальністю «РДД» являється виробником м’ясної продукції з 2017 року, відмінною рисою роботи Товариства серед постачальників є високий професіоналізм, організованість співробітників та ЧЕСНІСТЬ. Додатково, Товариством з обмеженою відповідальністю «РДД» подано списки на проходження медичних оглядів працівників та повторно розпочато процес проходження медичних оглядів працівників у медичному закладі міста із відповідним укладенням договору. Враховуючи викладене Замовник, не надавши Учаснику можливість виправити невідповідності в документах , а саме наданих (не з вини Учасника) документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, грубо порушив вимоги пункту 43 особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі, а саме до статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» наголошуємо на тому, що закупівля здійснюється за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одним з основоположних принципів є принцип максимальної економії. Максимальна економія визначається як ощадне витрачання бюджетних коштів. Різниця у ціні між учасниками складає 621 100,00 грн ! (шістсот двадцять одна тисяча сто гривень 00 копійок). Вважаємо, що Замовник розглянувши пропозицію ПП "Смарт Фуд ПП" виніс не обґрунтоване та незаконне рішення від 28.12.2023 року №7/4 та враховуючи вище наведене ПРОСИМО: Скасувати винесене рішення від 28.12.2023 року № 7/4 щодо обрання переможцем ПП "Смарт Фуд ПП" у закупівлі UA-2023-12-15-021592-a, розглянути не упереджено документацію учасника ТОВ «РДД» та надати 24 години на усунення невідповідностей у тендерній пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник