• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по відновленню та заправки картриджів, ремонту офісної техніки

Торги не відбулися

164 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 820.00 UAH
Період оскарження: 15.12.2023 15:44 - 20.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінації

Номер: 10b0ee99aa9a444dac340687bc3a12d3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-15-017008-a.a1
Назва: Щодо дискримінації
Вимога:
Шановний Замовнику! У додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації «Послуги по відновленню та заправки картриджів, ремонту офісної техніки (ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)» зазначено наступне «2. У разі, якщо Учасник (Виконавець) територіально розташований за межами м. Фастів – надати довідку про наявність власних філій або власних сервісних центрів (лабораторій) у м. Фастів із зазначенням фактичної адреси та контактних телефонів». Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які територіально розташовані за межами м. Фастів та не мають власних філій або власних сервісних центрів (лабораторій) у м. Фастів, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Ваше питання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне. Документація закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог законодавства України, потреб замовника та практики проведення закупівель, оприлюднених у системі PROZORRO. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вказаних вище норм Закону України «Про публічні закупівлі», замовником визначено перелік документів необхідних для підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам замовника. Крім того, неспроможність когось із учасників виконати вимоги тендерної документації не являється дискримінацією інших учасників. Відповідно до вимог тендерної документації, строк надання (виконання) одиниці послуг Учасником, включаючи забір та доставку за адресою Замовника - заправка та відновлення картриджів протягом одного робочого дня, ремонт офісної техніки протягом 3 (трьох) робочих днів по кожному об’єкту замовника. З урахуванням наведеного також у тендерній документації зазначено: у разі, якщо Учасник (Виконавець) територіально розташований за межами м. Фастів – надати довідку про наявність власних філій або власних сервісних центрів (лабораторій) у м. Фастів із зазначенням фактичної адреси та контактних телефонів. Відсутність сервісного центру в м. Фастові обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру, а також може викликати призупинення робочого процесу на час звернення до сервісного центру до іншого міста на період сервісного обслуговування чи відновлення працездатності товару, та не дасть змоги працівникам Замовника здійснювати свої функції відповідно до чинного законодавства. Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимог та внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено