• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров"яна непромислового використання

Завершена

6 795 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 976.50 UAH
Період оскарження: 15.12.2023 15:12 - 20.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на дії замовника

Номер: 337543fc96fe4cdeb422117d3c707034
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-15-015465-a.a3
Назва: Скарга на дії замовника
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Дата розгляду скарги: 09.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.02.2024 16:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.02.2024 11:54
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович, РОМАН ОМЕЛЬЧЕНКО 380938669577 romanomelcenko2023@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 10501f571a1948519073d06d422106af
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця
Опис заперечення: Попушення 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 2 п. 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Протоколом № 12 від «26» січня 2024 щодо визначення переможцем процедури учасника ФОП Ущапівський Ю. В. (ЄДРПОУ 3154322235) Замовником порушено абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 2 п. 44 Особливостей, права ФОП Омельченко Романа Олександровича та принципи здійснення публічних закупівель
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 400020a0e178472c8ff66c683e9e3412
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-15-015465-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Неправомірна дискваліфікація
Дата розгляду скарги: 16.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.01.2024 17:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.01.2024 15:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ від 16.01.2024 №905-р/пк-пз за процедурою закупівлі -"Деревина дров’яна непромислового використання, код 03410000-7-Деревина за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», зареєстрованої за ідентифікатором: № UA-2023-12-15-015465-a -виконано в повному обсязі
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович, РОМАН ОМЕЛЬЧЕНКО 380938669577 romanomelcenko2023@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: bb689f4e8cba4729b62f22b50ce19b5d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-15-015465-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Додатком 2 тендерної документації, вами встановлено вимогу «У разі якщо учасник не є постійним лісокористувачем він має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача щодо поставки товару, датований не раніше дати оголошення Замовником даної процедури закупівлі. Гарантійний лист складається із зазначенням ідентифікатора закупівлі, найменування Замовника, об’єму товару та терміну поставки». Дана вимога є дискримінаційною та значно звужує коло учасників. З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, Учаснику достатньо надати копію/ї чинного/их договору(ів) на момент поставки товару з постійним або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). Постійний або тимчасовий лісокористувач не має жодного відношення до даної закупівлі (якщо він неє учасником) та може не надати гарантійні листи такого змісту, тому подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник. Обов’язки постійного або тимчасового лісокористувача перед потенційним учасником торгів закінчуються на стадії продажу деревини, та ніякі його гарантії не можуть свідчити про виконання договірних відносин між Учасником та Замовником. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги п. 1, 3, 4, 5, 6 ч. 1 та 4 статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Позиція АМКУ стосовно подібної справи викладена у рішенні №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 на закупівлю UA-2018-08-17-000491-b Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, потенційний Учаснику! Розглянувши Ваше питання, надаємо наступну інформацію: відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник встановив вимогу у Додатку 2 (Технічна специфікація) тендерної документації- для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає, з метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію/ї чинного/их договору(ів) на момент поставки товару з постійним або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) на весь обсяг цієї закупівлі. У разі, якщо учасник є постійним лісокористувачем, в складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару. У разі якщо учасник не є постійним лісокористувачем він має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача щодо поставки товару, датований не раніше дати оголошення Замовником даної процедури закупівлі. Гарантійний лист складається із зазначенням ідентифікатора закупівлі, найменування Замовника, об’єму товару та терміну поставки. Наведена у договорі/ах/довідці/гарантійному листі інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником. Дану вимогу встановлено для: - забезпечення реалізації права Замовника на отримання легального, якісного та безпечного товару; - унеможливлення поставки нелегальної, самовільно зрізаної деревини, що може завдати шкоди лісовому фонду України; - підтвердження, щодо можливості поставки товару у повному обсязі відповідно до потреб Замовника; - з метою недопущення зриву опалювального сезону 2024-2025 по 35 закладах освіти Олевської міської ради (в яких 5548 здобувачів освіти) , а також у зв’язку з негативною практикою відділу освіти, молоді та спорту Олевської міської ради Житомирської області співпраці з недобросовісними постачальниками паливної деревини. Крім того, Ваша думка, щодо можливості не надання постійним чи тимчасовим лісокористувачем гарантійного листа є лише припущенням. Також, при поданні тендерної пропозиції потенційні Учасники, з метою виконання договірних зобов”язань, повинні мати паливну деревину в повному обсязі, оскільки вони не можуть впевнено передбачити чи буде з ними укладено договір на закупівлю паливної деревини у відповідній кількості з постійним чи тимчасовим лісокористувачем. Водночас, зазначене як приклад рішення АМКУ №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 по закупівлі UA-2018-08-17-000491-b, є недоречним, оскільки стосується іншого предмета закупівлі. Беручи до уваги вищенаведене Замовник аргументовано вказав дану вимогу Тендерної документації, а тому просимо дотримуватися зазначених вимог.
Статус вимоги: Відхилено