-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Торги відмінено
1 355 289.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 552.89 UAH
мін. крок: 1% або 13 552.89 UAH
Період оскарження:
15.12.2023 14:20 - 23.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
дискимінаційні вимоги
Номер:
9fb64eb82f13478c80dd752a42449e85
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-15-012814-a.a2
Назва:
дискимінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до п.1 Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати:
1. Довідку про створення Учасником на території Сумській області або суміжних областей – Харківської/Полтавської/Чернігівської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
Довідка надається за формою 1, тими учасниками, у яких створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312.
На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форми 1) учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Сумської області або суміжних областей – Харківської/Полтавської/Чернігівської області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів);
1.2. Доступність приміщення у якому розташовано Центр обслуговування споживачів учасника для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення повинна бути підтверджена висновком/актом спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, який надається у складі пропозиції.
1.3. Положення про службу охорони праці та наказ про прийняття на роботу керівника служби охорони праці (або інший документ, що підтверджує наявність трудових правовідносин з Учасником), у відповідності до вимог ст. 15 ЗУ «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII або наказ про прийняття на роботу особи, яка виконує функції служби охорони праці (або інший документ, що підтверджує наявність трудових правовідносин із Учасником), у відповідності до вимог ст. 15 ЗУ «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII та посадову інструкцію особи, яка виконує функції служби охорони праці. В наказі (або іншому документі) має бути відображено в тому числі реквізити, прізвище, ім’я по-батькові працівника, назву посади. У разі, якщо у відповідності до вимог ст. 15 ЗУ «Про охорону праці», особа працює в порядку сумісництва, наказ (або інший документ) має відображати інформацію про сумісництво.
За наявності стороннього спеціаліста який виконує функції служби охорони праці на договірних засадах, такий Учасник у складі пропозиції надає відповідний діючий договір, укладений між Учасником та таким спеціалістом.
1.5. Чинне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, видане керівнику служби охорони праці або особі, яка виконує функції служби охорони праці або сторонньому спеціалісту, який виконує функції служби охорони праці на договірних засадах, яке відповідає вимогам ЗУ «Про охорону праці» та Типовому Положенню про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», затвердженому Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15.
Щодо вимоги: Доступність приміщення у якому розташовано Центр обслуговування споживачів учасника для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення повинна бути підтверджена висновком/актом спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, який надається у складі пропозиції.
Повідомляємо наступне: зазначена вище вимога Замовника є необґрунтованою, оскільки не передбачена жодним нормативним актом, а відтак незаконною та такою, що обмежує коло учасників, оскільки:
відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Вищезазначений документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
Також, дана вимога жодним чином не впливає на якість або будь-які інші показники товару (електроенергії), а штучно обмежують участь для потенційних учасників. Даний документ оформлюється за бажанням суб’єкта господарювання на платній основі.
Щодо вимоги п.7 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: відповідність функціонування власного веб-сайту з розміщенням на ньому актуальної інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до чинного законодавства та ліцензійних умов, повинно бути підтверджено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг або її територіальним підрозділом ( у формі довідки/акту /листа тощо), що надається Учасником у складі пропозиції, зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки НКРЕКП розглядає запити до 20 календарних днів, а термін подання на тендер - 7 днів, отже дані вимоги прописані під певного учасника, який уже має дане підтвердження.
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2023 11:15
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесено відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4e02570cf5654a169b72b1d061b9367f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-15-012814-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Учаснику!
Згідно пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). А оскільки, національним стандартом згідно чинного законодавства і нормативно-правових актів України, електрична енергія (код ДК 021:2015-09310000-5 "Електрична енергія") обов'язковій сертифікації не підлягає, тому просимо Вас видалити з тендерної документації вимоги щодо сертифікації електричної енергії.
Додатково зазначаємо, що вимогами Додатку 4 Тендерної документації встановлено надання довідок-підтверджень від НКРЕКП. Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки НКРЕКП розглядає запити до 20 календарних днів, а термін подання на тендер - 7 днів, отже дані вимоги прописані під певного учасника, який уже має дані підтвердження. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги, включно з абсолютно недоцільною при закупівлі електричної енергії вимогою про надання договору про послуги у сфері поводження з небезпечними відходами, з документами (актами), які підтверджують факт передачі небезпечних відходів спеціалізованому підприємству.
Приведіть свою тендерну документацію у відповідність до ст. 5 ЗУ "Про Публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2023 17:43
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесено відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено