• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 09120000-6– Газове паливо (Газ природний – 31,0506 тис. куб. м.)

код ДК 021:2015 - 09120000-6– Газове паливо (Газ природний – 31,0506 тис. куб. м.)

Завершена

329 082.21 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 646.00 UAH
Період оскарження: 21.03.2018 08:40 - 02.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: cd08a6023d9a450f896e1b3679e508d4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-21-000039-a.a2
Назва: щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
В повідомленні від Олександріївської клінічної лікарні м. Києва вказано що присутні порушення Додатку 3 пункту 3 частини 6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. ТОВ "ГАЗ-ОІЛ ГАРАНТ" було надано "Лист – роз’яснення щодо видачі ліцензії на постачання природного газу в якому було прописано " Відповідно до закону України «Про ліцензування видів діяльності», «Про ринок природного газу» та «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг » постановлено видати ліцензію від 11 квітня 2017 року за № 495- ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗ-ОІЛ ГАРАНТ » (код 40327128 ) на право провадження господарської діяльності з 11.04.2017 року з постачання природного газу на території України. Тому, замість бланку ліцензії на паперовому носії підтвердженням набуття права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, є оприлюднення прийнятого НКРЕКП рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті www.nerc.gov.ua в реєстрі ліцензіатів." а також Гарантійний лист стосовно Постанови НКРЕКП № 495 від 11 квітня 2017 р. , в якій зазначено що ліцензія є безстроковою, було надано саму копію Постанови. Щодо порушення пункту 2 частини 5 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо Довідки про наявність працівників було надано довідку в згідно додатку 5, вказано помилкою бо немає в наявності дати. Але згідно ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і подання тендерної пропозиції вказано що "допущення формальних помилок не призведе до відхилення тендерних пропозицій". Адже "формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що повязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозицій, а саме технічна, друкарська,граматична помилка, описки які не призводять до спотворення змісту тендерної пропозиції". Просимо надати достовірне та аргументоване пояснення щодо відхилення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Витяг з протоколу засідання тендерного комітету Олександрівської клінічної лікарні м. Києва від 23.04.2018 р. щодо Розгляду «Звернення до Замовника за роз’ясненням» Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗ-ОІЛ ГАРАНТ" щодо відхилення пропозиції, поданої для участі у відкритих торгах на закупівлю код ДК 021:2015 - 09120000-6– Газове паливо (Газ природний – 31,0506 тис. куб. м.) (оголошення UA-2018-03-21-000039-a), розміщеного у електронній системі закупівель 17.04.2018 р., 15:52. Тендерний комітет, за результатами розгляду «Звернення до Замовника за роз’ясненням» Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗ-ОІЛ ГАРАНТ" щодо відхилення пропозиції, поданої для участі у відкритих торгах на закупівлю код ДК 021:2015 - 09120000-6– Газове паливо (Газ природний – 31,0506 тис. куб. м.) (оголошення UA-2018-03-21-000039-a), повідомляє, що Вашу пропозицію відхилено на підставі порушення вимог Додатку 3 пункту 3 частини 6 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, яким передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції Копії чинної ліцензії (з усіма наявними додатками), видану на ім’я Учасника, на провадження господарської діяльності щодо предмета цієї закупівлі (у випадках, передбачених законом) - Копії чинної ліцензії (з усіма наявними додатками), видану на ім’я Учасника, на провадження господарської діяльності щодо предмета цієї закупівлі (у випадках, передбачених законом) не надано. Разом з тим, згідно п.1 ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Слід зазначити, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗ-ОІЛ ГАРАНТ" не зверталося за роз’ясненням до замовника щодо тендерної документації, а саме вимог Додатку 3 пункту 3 частини 6 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Транспортування

Номер: 23fc67ca00ab4f959fd31985b2bd0d8a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-21-000039-a.b1
Назва: Транспортування
Вимога:
Згідно Тендерної документації "До ціни тендерної пропозиції Учасника мають входити податки, збори та обов’язкові платежі, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, витрати на транспортування, страхування, розвантаження та інші витрати. Учасник відповідає за одержання необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у т. ч. експортних та імпортних) на предмет закупівлі та самостійно несе всі витрати на їх отримання." Вважаємо, що включення до Тендерної документації ціни газу послуг з транспортування є порушення законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлена пряма заборона одночасно займатися такими видами господарської діяльності як постачання, транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що дані види діяльності це є послуги. Таким чином, виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (Виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (Замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника, про що було наведено вище. Постачальники природного газу оплату послуг транспортування та розподілу природного газу не здійснюють, оскільки не мають договірних відносин в цій частині з Оператором ГТС/ГРМ. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу: - встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»; - призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром. Як наслідок, жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу, як товару вартість його транспортування. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу». Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено