-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Поточний ремонт на оброблювання дерев`яних конструкцій покрівлі будівлі вогнезахисним розчином в ЗЗСО № 6)
Більш детально в Оголошенні
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2018 16:26 - 05.05.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на рішення про дискваліфікацію ТОВ "БК Житлокомбудсервіс"
Номер:
0d9ab4b5302d4ad78b49c2ab50616de5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-02-001828-a.b1
Назва:
Вимога на рішення про дискваліфікацію ТОВ "БК Житлокомбудсервіс"
Вимога:
Згідно із Законом України в разі наявності в документі посилань на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Ми,як учасник закупівлі подали еквівалент DEFENS WD не гірший за вогнезахисну речовину ЕКОСЕПТ 450-1.Тому рішення, тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ "БК Житлокомбудсервіс" вважаємо незаконним та вимагаємо його перегляду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2018 11:06
Вирішення:
“Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ на допорогові закупівлі.”
З цією консультацією можна ознайомитися за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4e8b366b-74d7-4e51-9128-be0054689e5a&lang=uk-UA
Таким чином, під час здійснення допорогових закупівель замовник у вимогах до предмета закупівлі має право зазначати посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника. При цьому замовник може (але не зобов'язаний) вказати аналоги та/або еквіваленти. У випадку з допороговими закупівлями будь-які посилання на порушення порядку визначення предмета закупівлі, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”, є безпідставними.
З огляду на вказане, замовником повністю дотримані вимоги чинного законодавства, яке регулює допорогові закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено