• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони

Завершена

1 381 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 905.60 UAH
Період оскарження: 15.12.2023 10:30 - 20.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Транспорт реагування

Номер: 3c25875576a248d1aff9d3d0cb0f8e30
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-15-003661-a.c1
Назва: Транспорт реагування
Вимога:
Ознайомившись із тендерною документацією, звертаємось до вас з наступною вимогою. Додаток 1 до тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, а саме: «копії не менше 4 (чотирьох ) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів («спеціалізованого» транспорту реагування з відповідною відміткою в свідоцтві про реєстрацію ТЗ), що заходяться у власності Учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність»; Ця вимога є такою що не відповідає нормам Закону України «Про охоронну діяльність» та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі» , зокрема, принцип недискримінації учасників, з огляду на таке. Відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» - транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Зважаючи на вищевказане, транспорт реагування дійсно повинен перебувати у власності суб’єкта охоронної діяльності, але Закон не виключає можливості одного суб’єкта охоронної діяльності орендувати транспорт реагування в іншого суб’єкта охоронної діяльності. Крім того, встановивши вимогу щодо транспорту в тендерній документації саме таким чином ви позбавляєте можливості Учасників використовувати транспорт реагування який належить співвиконавцям, що суперечить вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Крім того, ви таким чином позбавляєте потенційних Учасників можливості використовувати транспорт на підставі договорів про надання послуг реагування. Також, згідно із статтею 6 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Тому в вимогах тендерної документації варто зазначити що свідоцтво про реєстрацію повинно мати відмітку «спеціальний» або «спеціалізований». Відтак, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації прибравши з неї дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник. 1.Відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» - транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Зважаючи на вищевказане, транспорт реагування дійсно повинен перебувати у власності суб’єкта охоронної діяльності Так як норма Закону є імперативною та виключає поняття подвійного тлумачення саме власності , зазначаємо що відповідна вимога є законною та такою що підтверджує здатність учасника якісно надавати послугу. 2. Що до зазначеної інформації про обмеження використання транспорту субпідрядника маємо зазначити що Замовник в праві отримати якісну послугу від постачальника, а наявність саме у учасника відповідної матеріально технічної бази дозволить впевнитись Замовнику що послуга буде надана згідно встановлених вимог. Жодним чином не обмежено право прийняти участь в закупівлі учасника з відповідною матеріально технічною базою або Вас як учасника привести у відповідність Вашу матеріально технічну базу для надання послуг відповідно вимог ТД . 3. Що до понять спеціальний та спеціалізований транспорт маємо керуватись Законом "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 N 2344-III де зазначено : Транспортний засіб спеціалізованого призначення транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). (ВР України, Закон "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 N 2344-III) Транспортний засіб спеціального призначення транспортний засіб, призначений для виконання спеціальних робочих функцій (для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автобетономішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо). (ВР України, Закон "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 N 2344-III) Тобто в понятті спеціалізований транспортний засіб зазначено що він обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями. Про що зазначено в тендерній документації та дозволить якісно та вчасно реагувати на виклик з об’єкту охорони
Статус вимоги: Відхилено