• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Масло солодковершкове (код ДК 021:2015 - 15530000-2)

Торги не відбулися

583 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 830.50 UAH
Період оскарження: 14.12.2023 17:44 - 27.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 9ffb6b0c32ca45faa2220dd3f02c55f4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-14-021426-a.c6
Назва: Скарга
Скарга:
11.02.2024 № 24/271 Антимонопольний комітет України Україна, 03680, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРГА (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п.п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для ва замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування) Суб’єкт оскарження Товариство з обмеженою відповідальністю «Прайм Терра» вул. Гетьмана Сагайдачного, буд. 257, оф. 2, м. Черкаси, 18030 Код ЄДРПОУ: 44897973 (096)-143-73-56, primeterra.ck@gmail.com Замовник: Гельмязівський психоневрологічний інтернат Україна, 19715, Черкаська обл., Золотоніський район, с. Гельмязів, вул. Троїцька, буд. 108 Код ЄДРПОУ: 03189848 тел. +380473744199, e-mail gelmyazovpni@meta.ua Відомості про процедуру закупівлі: Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (Масло солодковершкове (код ДК 021:2015 - 15530000-2)) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-14-021426-a Подача пропозицій до 30.12.2023 00:00 Повідомлення про відхилення опубліковане 06.02.2024 р. Повідомлення про намір підписати договір сформовано 06.02.2024 р. Підстави подання скарги порушення у процесі проведення закупівель у вигляді неправомірного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції скаржника та визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам ТД, порушення порядку проведення закупівлі, дискримінація учасника закупівлі, а також необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій, прийняття необґрунтованого рішення Гельмязівський психоневрологічний інтернат оголосив про закупівлю товару (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-14-021426-a). Скаржник прийняв рішення взяти участь у даній закупівлі та 29 грудня 2023 року подав свою тендерну пропозицію. За результатами розкриття пропозицій учасників, були встановлено, що до участі у процедурі закупівлі подані тендерні пропозиції наступних учасників: 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Прайм Терра» (Скаржник, пропозиція відхилена) 2 Фізична особа-підприємець Коваль Олександр Володимирович (визнаний учасником-переможцем) Під час розгляду пропозиції скаржника замовником було прийнято рішення відхилення його пропозиції (недолік пов’язаний із сертифікатом ДСТУ ISO 37001:2018), а в подальшому було прийнято рішення про визнання переможцем учасника ФОП Коваль Олександр Володимирович. Скаржник оскаржив перше таке рішення, внаслідок чого Замовнику було повідомлено про неправомірність прийнятого рішення та обов’язок замовника при виявленні невідповідностей опубліковувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно положень п. 43 Особливостей. У п’ятницю 02 лютого 2024 о 23 год. 14 хв. замовник опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (вже набагато більше недоліків, ніж заявлялося раніше) в електронній системі закупівель згідно положень п. 43 Особливостей, що саме по собі ставить під сумнів намір замовника надати скаржнику достатньо часу на усунення виявлених ним недоліків. Скаржник протягом 24 годин усунув всі фактично наявні недоліки, однак замовник незважаючи на це, знову відхиляє пропозицію скаржника та знову визнає переможцем учасника ФОП Коваль Олександр Володимирович. Повідомлення про намір підписати договір сформовано 06.02.2024 р. Вважаємо, що пропозиція скаржника була відхилена безпідставно, замовник відхиляючи пропозицію скаржника створює перешкоди для участі скаржника у закупівлі, штучно обмежуючи конкуренцію. Вважаємо, що учасника було визнано переможцем неправомірно. Тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації (далі – ТД), не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Замовник повністю проігнорував невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації, невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вважаємо, що замовник ігноруючи невідповідність пропозиції учасника-переможця вимогам ТД створює перешкоди для участі скаржника у закупівлі, штучно обмежуючи конкуренцію. Підстави подання скарги Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, безпідставне відхилення пропозиції скаржника та визнання переможцем ФОП Коваль Олександр Володимирович, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), а тому підлягає відхиленню Замовником. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження як стосовно участі, так і з приводу неправомірного відхилення пропозиції скаржника та визнання Замовником переможця, порушень при прийнятті рішень полягає у тому, що Суб’єкт оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді та прийняття тендерної пропозиції ФОП Коваль Олександр Володимирович, Замовником було порушено положення тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» враховуючи невідхилення тендерної пропозиції ФОП Коваль Олександр Володимирович за наявності підстав. Свою позицію обґрунтовуємо наступним. Вважаємо, що порушені головні принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата розгляду скарги: 21.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.02.2024 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.02.2024 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: ГЕЛЬМЯЗІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ ТЕРРА" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Коваля Олександра Володимировича переможцем. Рішення органу оскарження виконано.
Автор: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Я. Олексієнко +380961437356 primeterra.ck@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 6a28b85c536b4687acf4b76a4c43fd1d
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірності відхилення пропозиції скаржника
Опис заперечення: Відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою № 9 від 06.02.2024 р. тендерна пропозиція скаржника була відхилена на підставі вимог абз. 4 пп. 1 та абз. 4 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, аргументуючи це наступним:

Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМ ТЕРРА», 44897973 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, саме не надав:
- технічний паспорт на нежитлове (складське приміщення), який складений у відповідності до Постанови та Додатку 3 Постанови.
- правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття права власності учасника або право користування або отримання учасником відповідних послуг з використанням об’єктів:
- складське приміщення, загальною площею 96 м2, що знаходиться за адресою: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Олексія Панченка, 13/2 – 1 шт.,
- холодильна (морозильна) камера з низькотемпературним режимом (від – 2 °С до – 20 °С) - 1 шт.,
- холодильна камера з середньотемпературним режимом (від – 1 °С до + 6 °С) – шт.,
- ваги товарні – 1 шт.,
- прилад для безконтактного вимірювання температури – 1 шт.,
- ящики пластмасові – 20 шт.;
- атестат про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр матеріалів та виробів», код ЄДРПОУ 36038552.

Замовник стверджує, що скаржник не надав технічний паспорт на складське приміщення, документи, що підтверджують право користування складським приміщенням та обладнанням, та атестат про акредитацію органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр матеріалів та виробів».

Вважаємо, що зазначені у протоколі недоліки не відповідають дійсності з огляду на наступне.



Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою № 9 від 06.02.2024 р. тендерна пропозиція скаржника була відхилена на підставі вимог абз. 4 пп. 1 та абз. 4 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, аргументуючи це наступним:

Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМ ТЕРРА», 44897973 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, саме не надав:
- технічний паспорт на нежитлове (складське приміщення), який складений у відповідності до Постанови та Додатку 3 Постанови.
- правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття права власності учасника або право користування або отримання учасником відповідних послуг з використанням об’єктів:
- складське приміщення, загальною площею 96 м2, що знаходиться за адресою: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Олексія Панченка, 13/2 – 1 шт.,
- холодильна (морозильна) камера з низькотемпературним режимом (від – 2 °С до – 20 °С) - 1 шт.,
- холодильна камера з середньотемпературним режимом (від – 1 °С до + 6 °С) – шт.,
- ваги товарні – 1 шт.,
- прилад для безконтактного вимірювання температури – 1 шт.,
- ящики пластмасові – 20 шт.;
- атестат про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр матеріалів та виробів», код ЄДРПОУ 36038552.

Замовник стверджує, що скаржник не надав технічний паспорт на складське приміщення, документи, що підтверджують право користування складським приміщенням та обладнанням, та атестат про акредитацію органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр матеріалів та виробів».

Вважаємо, що зазначені у протоколі недоліки не відповідають дійсності з огляду на наступне.


3. Щодо атестату про акредитацію

Відповідно до вимог ч. 3 пп. 5.6.1 п. 5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
3) на підтвердження застосування на складському приміщенні вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO9001:2018 (ENISO 9001:2015. IDT, ISO 9001:2015, IDT) та вимоги ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)))) надати в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує застосування власником складу або учасником вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO9001:2018 (ENISO 9001:2015. IDT, ISO 9001:2015, IDT) та вимоги ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT))) Системи управління якістю виданих на ім’я власника складського приміщення або ОРЕНДАРЯ складу або учасника та за адресою складського приміщення. Документ, має бути виданий акредитованим органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISО та завірений власником такого документу (додатково в складі пропозиції надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат).

На виконання вищезазначеної вимоги скаржником у складі тендерної пропозиції було надано:
1) сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) на ім’я скаржника, виданий органом з сертифікації ТОВ «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів», атестат про акредитацію № 8О048 (сторінка 1 файлу «Сертифікати.pdf»)
2) сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015. IDT; ISO 9001:2015, IDT) на ім’я скаржника, виданий органом з сертифікації ТОВ «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів», атестат про акредитацію № 8О048 (сторінка 2 файлу «Сертифікати.pdf»)
3) атестат про акредитацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів», що зареєстрований 26 грудня 2022 року за № 8О048, Національним агентством з акредитації України (НААУ).

Надані скаржником документів повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Коли замовник повідомив скаржника про невідповідність у наданому учасником атестаті про акредитацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів», що зареєстрований 26 грудня 2022 року за № 8О048, Національним агентством з акредитації України (НААУ), останнім були надані наступні документи:
1) лист-пояснення від скаржника (файл «Лист щодо усунення недоліків.pdf»);
2) продубльовано атетстат (файл «ЦСМТВ Атестат.pdf»);
3) Перелік органів з сертифікації систем менеджмента акредитованих Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 (файл «17021-1_25_01_2023(1).xlsx»)
4) лист органу оскарження про виправлення описка у атестаті (файл «Лист СМАЧНЕНЬКО щодо ЄДРПОУ.pdf»)
Замовнику було повідомлено наступне:
1) кожному органу сертифікації при видачі Національним агентством з акредитації України атестату про акредитацію присвоюється номер:
Товариству з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів» був присвоєний № 8О048
2) цю інформацію можна перевірити за посилання у відкритому реєстрі: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov
3) у атестаті про акредитацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів», що зареєстрований 26 грудня 2022 року за № 8О048, Національним агентством з акредитації України (НААУ) помилково вказаний код ЄДРПОУ 36038252. Фактично має бути 36038552. Орган сертифікації вже звернувся до органу акредитації для виправлення цієї описки (лист надається).
4) найменування органу сертифікації у атестаті про акредитацію вказане правильно.
Учасником ТОВ «Прайм Терра» вже наданий атестат про акредитацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів», що зареєстрований 26 грудня 2022 року за № 8О048 (файл «80048_Атестат 26.12.2022.pdf»), чим виконав вимоги тендерної документації. Наявність описок не означає його недійсність.
Учасник вже надав атестат про акредитацію, який відповідає вимогам тендерної документації та є дійсним.
За наявності сумнівів у наявності у вищезазначеного органу сертифікації акредитації замовник міг скористатися наданим йому відповідно до п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Однак наданим йому правом замовник не скористався.
Також замовник міг ознайомитися з опублікованим на офіційному вебсайті Національного агентства з акредитації України переліком акредитованих органів сертифікації, чого також вирішив не робити.
Враховуючи той факт, що скаржник надав атестат про акредитацію № 8О048, який вказаний у наданих ним сертифікатах, безпідставним є відхилення пропозиції скаржника на підставі ненадання такого атестату.
Наявність акредитації органу оскарження підтверджується інформацією у опублікованих реєстрах Національного агентства з акредитації України та може бути перевірена шляхом звернення до самого національного органу з акредитації.
Тендерна документація не містить жодних інших вимог до атестату про акредитацію органу сертифікації, окрім самої наявності такого атестату.

Враховуючи вищезазначене замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію скаржника на підставі абз. 4 пп. 1 та абз. 4 пп. 2 п. 44 Особливостей, адже всі визначені скаржником підстави для відхилення свідчать про необ’єктивне та упереджене ставлення замовника до скаржника, не відповідають дійсності.
Рішення про відхилення пропозиції скаржника підлягає скасуванню.

З огляду на вищезазначене, вважаємо, що замовник зловживає своїми правами, порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовник здійснює необ’єктивну та упереджену оцінку пропозиції скаржника.
Тендерна документація не містить вимог зазначених замовником як підстава для відхилення пропозиції скаржника, тому рішення відхилення пропозиції скаржника підлягає скасуванню.



Відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою № 9 від 06.02.2024 р. тендерна пропозиція скаржника була відхилена на підставі вимог абз. 4 пп. 1 та абз. 4 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, аргументуючи це наступним:

Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМ ТЕРРА», 44897973 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, саме не надав:
- технічний паспорт на нежитлове (складське приміщення), який складений у відповідності до Постанови та Додатку 3 Постанови.
- правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття права власності учасника або право користування або отримання учасником відповідних послуг з використанням об’єктів:
- складське приміщення, загальною площею 96 м2, що знаходиться за адресою: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Олексія Панченка, 13/2 – 1 шт.,
- холодильна (морозильна) камера з низькотемпературним режимом (від – 2 °С до – 20 °С) - 1 шт.,
- холодильна камера з середньотемпературним режимом (від – 1 °С до + 6 °С) – шт.,
- ваги товарні – 1 шт.,
- прилад для безконтактного вимірювання температури – 1 шт.,
- ящики пластмасові – 20 шт.;
- атестат про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр матеріалів та виробів», код ЄДРПОУ 36038552.

Замовник стверджує, що скаржник не надав технічний паспорт на складське приміщення, документи, що підтверджують право користування складським приміщенням та обладнанням, та атестат про акредитацію органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр матеріалів та виробів».

Вважаємо, що зазначені у протоколі недоліки не відповідають дійсності з огляду на наступне.



2. Щодо документів на право користування складським приміщенням та обладнанням

Відповідно до вимог ч. 2 пп. 5.6.1 п. 5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
2) правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття права власності учасника, або право користування, або отримання учасником відповідних послуг з використанням об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, визначених згідно абз. 1 п. 5.1.1. цього розділу, та вказаних учасником згідно відповідної довідки у довільній формі: для власних транспортних засобів - копії свідоцтв про реєстрацію, або копії договорів оренди на відповідні об’єкти, разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу об’єктів оренди наймачем (орендарем) – учасником, та додатково для транспортних засобів - копії свідоцтв про реєстрацію таких засобів, оренда яких є предметом відповідного договору; або договори про надання послуг учаснику з використанням відповідних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, та додатково для транспортних засобів, з використанням яких надаються відповідні послуги - копії свідоцтв про реєстрацію;

Скаржник у складі тендерної пропозиції надав договір про здійснення спільної діяльності № 01/10 від 10.01.2023 р. (файл «Договір про спільну діяльності.pdf»), відповідно до п. 2.1 якого скаржник приймає у користування складські приміщення загальною площею 96 м2 за адресою: м. Черкаси, вул. О. Панченка (вул. Я. Галана), 13/2 з наявним обладнанням згідно акту приймання та забезпечує зберігання власного майна.
Відповідно до акту приймання від 10.01.2023 р. до договору про здійснення спільної діяльності № 01/10 від 01.12.2021 р. скаржник прийняв у користування складські приміщення загальною площею 96 м2 за адресою: м. Черкаси, вул. О. Панченка (вул. Я. Галана), 13/2 з наявним обладнанням згідно переліку:

№ Найменування Стан
1 Холодильна камера з низькотемпературним режимом (від - 2 °С до - 20 °С) ТБСпу 100 на основі компресора Frascold S15-51Y – 1 шт. справний
2 Холодильна камера з середньотемпературним режимом (від -1 °С до + 6 °С) АлюТерм С60ПП на основі компресора Bitzer 20-4.2 – 1 шт. справний
3 Ваги товарні (Промприлад ВН-150-1D-A) – 1 шт. справний
4 Прилад для безконтактного вимірювання температури BENETECH GM700 – 1 шт. справний
5 Ящики пластмасові УХЛ-МАШ R-KLT 3215 – 20 шт. справний

Надані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації, замовник безпідставно відхиляє пропозицію скаржника з цієї підстави.
Рішення замовника безпідставне та упереджене, а тому підлягає скасуванню.
Аналогічне питання вже було предметом розгляду органу оскарження (скарга UA-2024-01-05-004274-a.c1, рішення № 2003-р/пк-пз від 01.02.2024), тоді було встановлено що такий договір про здійснення спільної діяльності, відповідно до якого передається у користування майно, є підтвердженням права користування учасника на складське приміщення та обладнання.


Відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою № 9 від 06.02.2024 р. тендерна пропозиція скаржника була відхилена на підставі вимог абз. 4 пп. 1 та абз. 4 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, аргументуючи це наступним:

Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМ ТЕРРА», 44897973 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, саме не надав:
- технічний паспорт на нежитлове (складське приміщення), який складений у відповідності до Постанови та Додатку 3 Постанови.
- правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття права власності учасника або право користування або отримання учасником відповідних послуг з використанням об’єктів:
- складське приміщення, загальною площею 96 м2, що знаходиться за адресою: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Олексія Панченка, 13/2 – 1 шт.,
- холодильна (морозильна) камера з низькотемпературним режимом (від – 2 °С до – 20 °С) - 1 шт.,
- холодильна камера з середньотемпературним режимом (від – 1 °С до + 6 °С) – шт.,
- ваги товарні – 1 шт.,
- прилад для безконтактного вимірювання температури – 1 шт.,
- ящики пластмасові – 20 шт.;
- атестат про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр матеріалів та виробів», код ЄДРПОУ 36038552.

Замовник стверджує, що скаржник не надав технічний паспорт на складське приміщення, документи, що підтверджують право користування складським приміщенням та обладнанням, та атестат про акредитацію органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Орган сертифікації «Центр матеріалів та виробів».

Вважаємо, що зазначені у протоколі недоліки не відповідають дійсності з огляду на наступне.


1. Щодо технічного паспорту

Відповідно до вимог пп. 6.4 п. 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:

6.4. На виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати в складі тендерної пропозиції копії:
- технічний паспорт на складське приміщення, яке вказане ним у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;

У складі тендерної пропозиції скаржник надав технічний паспорт (файл «Техпаспорт.pdf»), який повністю відповідав вищезазначеній вимозі тендерної документації.
02 лютого 2024 року замовник повідомляє про невідповідність наданого технічного паспорту та вимагає надання нового.
03 лютого 2024 року скаржник додатково надає замовнику технічний паспорт на нежитлові приміщення за адресою: вул. Олексія Панченка, 13/2, м. Черкаси, виданий у 2021 році комунальним підприємством «Черкаське обласне об’єднане бюро технічної інвентаризації» (інвентарна справа № 1479).
06 лютого 2024 року замовник відхиляє пропозицію скаржника на підставі того, що наданий скаржником технічний паспорт не відповідає вимогам Постанови КМУ «Деякі питання проведення технічної інвентаризації» від 12 травня 2023 р. № 488 (далі – Постанова), однак не дуже зрозуміло що саме не так з технічним паспортом.
По-перше, тендерна документація закупівлі не містить жодних додаткових вимог до технічного паспорту на складське приміщення, крім тієї вимоги, що такий технічний паспорт надається на складське приміщення яке зазначено учасником у відповідній довідці. Постанова КМУ «Деякі питання проведення технічної інвентаризації» від 12 травня 2023 р. № 488 навіть не згадується у тендерній документації.
По-друге, технічний паспорт був виданий у 2021 році, тому не зрозуміло чому замовник вирішив виставляти до нього вимоги щодо технічних паспортів, які містяться у постанові КМУ, яка видана у 2023 році.
По-третє, наданий скаржником технічний паспорт прошитий, пронумерований та засвідчений підписом виконавця Прудько Н.О.
По-четверте, Постанова КМУ «Деякі питання проведення технічної інвентаризації» від 12 травня 2023 р. № 488 не містить такої вимоги, відповідно до якої технічний паспорт (обсягом більше одного аркуша), виготовлений в паперовій формі, повинен бути прошитий, пронумерований та засвідчений підписом виконавця.
Постанова містить тільки дві вимоги щодо необхідності прошивання та нумерації, а саме:
1) відповідно до п. 10 Постанови:
Матеріали технічної інвентаризації, виготовлені в паперовій формі, повинні бути прошиті, пронумеровані та засвідчені підписом уповноваженої особи виконавця.
2) відповідно до п. 10 Постанови:
Технічний паспорт (обсягом більше одного аркуша), виготовлений в паперовій формі щодо об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”, повинен бути прошитий, пронумерований та засвідчений підписом виконавця.
Жоден з вищезазначених вимог не стосуються технічного паспорту скаржника, на складські приміщення скаржника не поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”. Враховуючи, що замовник цитував цю постанову та безпосередньо ознайомлений з її змістом, не зрозуміло яким чином замовник міг відхиляти тендерну пропозицію скаржника через те, що наданий технічний паспорт не пронумерований, не прошнурований, не засвідчений підписом виконавця.
З огляду на вищезазначене, відхилення пропозиція скаржника з цієї підстави є необґрунтованим та неправомірним.



Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: c93db6b9599f4701af7954b6e5c85e6e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-14-021426-a.a5
Назва: Скарга
Скарга:
На підставі викладеного у скарзі, ст. 5, 31 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 55-67 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі № UA-2023-12-14-021426-a. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2023-12-14-021426-a для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. 3. Встановити невідповідність ФОП Коваль Олександр Володимирович вимогам ТД, кваліфікаційним критеріям, невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі у закупівлі № UA-2023-12-14-021426-a. 4. Скасувати рішення про визнання ФОП Коваль Олександр Володимирович переможцем закупівлі за номером UA-2023-12-14-021426-a та зобов’язати замовника скасувати всі рішення прийняті у цій закупівлі з моменту визнання ФОП Коваль Олександр Володимирович переможцем. 5. Зобов’язати замовника відхилити пропозицію ФОП Коваль Олександр Володимирович у закупівлі за номером UA-2023-12-14-021426-a.
Дата розгляду скарги: 18.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.01.2024 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.01.2024 17:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконано. Порушення усунуто. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції та рішення про визначення переможцем за процедурою закупівлі
Автор: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Я. Олексієнко +380961437356 primeterra.ck@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: e9d8c124f11e400085af37cebcd905c9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-14-021426-a.c4
Назва: Скарга
Скарга:
На підставі викладеного у скарзі, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 55-67 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду у закупівлі UA-2023-12-14-021426-a. 2. Зобов'язати Замовника – Гельмязівський психоневрологічний інтернат усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2023-12-14-021426-a.
Дата розгляду скарги: 28.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.12.2023 17:04
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.01.2024 13:22
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.01.2024 13:22
Автор: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Я. Олексієнко +380961437356 primeterra.ck@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо навчання

Номер: 133632518daa4ce1a82a45be25e0dff0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-14-021426-a.b3
Назва: Щодо навчання
Вимога:
Щодо сертифікату навчання Відповідно до вимог п. 6.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасники зобов’язані надати: - посвідчення/сертифікат про проходження курсу по вимогам чинного законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів, аспекти розроблення та впровадження системи безпечності харчових продуктів (системи НАССР), виданий відповідним сертифікованим по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO навчальним центром (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO навчального центру, АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат). Навчання наших уповноважений осіб здійснюється організаціями, які мають атестат про акредитацію органу з сертифікації, у т.ч. за сферою освіта. Ваша вимога обмежує коло учасників, та в нашому випадку призводить до того, що учасники зобов’язані звертатися до організацій, які сертифіковані органами з сертифікації, які атестовані. Виникає питання чому саме до них коли можна звернутися за навчанням до органу з сертифікації, який перевіряє такі організації та сертифікує їх? Просимо надати можливість підтверджувати навчання, посвідченням-сертифікатом про навчання, видане органом з сертифікації. Обмеження повинні бути обґрунтованими, просимо не створювати штучних перешкод.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана умова не є дискримінаційною так як відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження на виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами рівня знань по вимогам чинного законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів, аспекти розроблення та впровадження системи безпечності харчових продуктів (системи НАССР) працівників, якими буде здійснюватися доставка товарів, які перевірені сертифікованим по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO навчальним центром. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства здійснити консультаційно-методичні послуги з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Учасник не довів та не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.01.2024 13:26
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо техпаспорту

Номер: d7141ed8682742b0b58a7be1e50b865b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-14-021426-a.b2
Назва: Щодо техпаспорту
Вимога:
Щодо технічного паспорта Відповідно до вимог п. 6.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасники зобов’язані надати: - технічний паспорт на складське приміщення, що підтверджує наявність обладнання - холодильна камера (+2 +4) та морозильна камера (-18 -20). Технічний паспорт на приміщення підтверджує розташування, квадратуру та загальне призначення приміщення, однак він не надає характеристику холодильного обладнання в ньому. Просимо також враховувати, що таке обладнання може бути розташоване у складському приміщенні і після здачі його у експлуатацію, що унеможливить надання такого технічного паспорту як то вимагається у тендерній документації. Просимо внести зміни у ТД та прибрати вимоги, які обмежують конкуренцію та створюють необґрунтовані перешкоди, зокрема, в частині вимоги надання технічного паспорту, який підтверджує наявність обладнання з певними температурними характеристиками. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що вимога наявності і холодильної і морозильної камери необґрунтовано з огляду на предмет закупівлі. Нащо Ви вимагаєте наявність холодильного обладнання, якщо предмет закупівлі потребує виключно морозильного?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник не довів та не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.01.2024 13:26
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо ТУ

Номер: 394e99089cc6435fb7d6321269b50d02
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-14-021426-a.a1
Назва: Щодо ТУ
Вимога:
Відповідно до вимог п. 6.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи. Фактично відбувається коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань. Наше підприємство не змогло знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт». Слід зазначити, що у нашого підприємства не має жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту. Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування. Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли. Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, у т.ч. скаржника, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників. Скаржник планує залучати до постачання транспортний засіб марки Mercedes-Benz 410D, вантажний-спеціалізований фургон-рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6114181P370294, державний номер СА 4387 ІЕ (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № СХB 409680). На підтвердження можливості дотримання температурного режиму транспортування продуктів харчування та справності холодильного обладнання скаржник надає свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою. Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі. Скаржник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування, не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, така умова є дискримінаційним по відношенню до скаржника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У. Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника. З огляду на вищезазначене, просимо не порушувати принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Чим пояснюється необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколів випробувань саме у такій редакції. Безпідставне звуження кола потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Скаржника, оскільки Скаржник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, з незалежних від Скаржника обставин. До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У. Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права на участь у закупівлі, наше підприємство просить внести зміни в цій частині Тендерної документації. Питання вимоги документа за ТУ У 71.2-37408023-009:2022 вже було предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка за результатом розгляду скарги UA-2023-01-14-000398-a.b3 прийняла рішення № 933-р/пк-пз від 26.01.2023 р., яке засвідчило неправомірність такої вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дана умова не є дискримінаційною так як відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам на транспортному засобі, яким буде здійснюватися доставка товарів загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання протоколу випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері, котрий підтверджує відповідність вимогам базових параметрів мікроклімату в транспортних системах згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022, який діє в Україні. ТУ У 71.2-37408023-009:2022 визначає вимоги до процесу вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах. Наявність у підприємства такого протоколу випробувань свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку товару у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Учасник не довів та не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.01.2024 13:26