-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо свинини охолоджене; Філе куряче охолоджене
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_М'ЯСО", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
547 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2023 16:55 - 22.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Отримання експлуатаційного дозволу
Номер:
822272966e9140f995c4a001e87b1ebe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-020378-a.b3
Назва:
Отримання експлуатаційного дозволу
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до статті 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів": Експлуатаційний дозвіл
1. Оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
1) первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
2) транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
3) зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
Учаник/Переможець СНІСАРЕНКО ВАЛЕРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ НЕ МАЄ експлуатаційного дозволу, ТОМУ НЕ МОЖЕ ЗДІЙСНЮВАТИ постачання м'яса (яке потребує його отримання), но, якщо Вам це не зрозуміло, то Держпродспоживслужба, згідно своїх фукнції, зможе Вам це пояснити. Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.01.2024 18:33
Вирішення:
Добрий день, шановний Учасник! Замовником проведено закупівлю з дотриманням норм чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірне визначення переможця
Номер:
41fe8762b1024eacb40e7c4a452b15ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-020378-a.a2
Назва:
неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний замовнику відповідно до кваліфікаційних вимог учасник процедури закупівлі повинен надати.
- копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів для операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, якщо учасник є виробником відповідно до ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» або інформацію у довільній формі, яка містить інформацію про присвоєння реєстраційного номеру потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл та який можливо переглянути у Реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
· якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі та, відповідно до ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не зобов’язаний отримувати експлуатаційний дозвіл, надає інформацію про державну реєстрацію потужності або інформацію у довільній формі, яка містить інформацію про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності, із зазначенням такого номеру, яку можливо переглянути у Державному реєстрі потужностей операторів ринку харчових продуктів, що знаходиться у відкритому доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів: https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/;
Відповідно до статті23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зазначено
Стаття 23. Експлуатаційний дозвіл
1. Оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Предметом закупівлі є м'ясо, тому відповідно до вищенаведеного закону учасник повинен був отримати експлуатаційний дозвіл.
Згідно реєстрів даний учасник не отримував відповідний експлуатаційний дозвіл.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 05.01.2024 12:37
Дата подачі:
05.01.2024 12:37
Вирішення:
Добрий день, шановник Учасник! Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне.
По-перше, відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний надавати відповідь лише на звернення учасника, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції. Розгляд Вашої пропозиції не здійснювався.
По-друге, стаття 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» містить також перелік випадків, коли отримання експлуатаційного дозволу для оператора ринку не передбачено.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
de3db2a6d107467e80f8d717d3c0950f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-020378-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог встановлених в «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» пункту 2.2. учасник повинен надати документ (документи), що підтверджують проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. №446 або проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, відповідно до наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 р. №143-22;
В складі пропозиції учасника надано акт планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, проте дані акти видані до дати виходу відповідного наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 р. №143-22;
Також надано документ (документи), що підтверджують проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. №446, проте відповідний акт територіальним органом Держпродспоживслужби не проводився.
Відповідно до пункту 19.6 тендерної документації «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі».
З огляду на вище викладене просимо Вас переглянути відповідне рішення про визнання переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2023 16:53
Вирішення:
Добрий день, шановник Учасник! Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне.
В складі тендерної пропозиції учасника-переможця наявні:
• Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин від 20.01.2021 №01/2 (за формою згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. №447)
• Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин від 26.11.2020 №55/2 (за формою згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. №447).
Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР від 01.12.2023 р. №66/1 (за формою згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. №446) надано учасником-переможцем на вимогу щодо усунення невідповідностей.
Оскільки, вимога тендерної документації передбачала вибір в наданні таких актів, тож учасником-переможцем дана вимога виконана.
Документ, який є предметом вашого запитання учасником-переможцем не надавався, а тому і не може бути предметом розгляду замовником вашої вимоги.
Щодо достовірності наданого учасником-переможцем Акту перевірки, замовником буде вжито необхідні заходи.
Статус вимоги:
Відхилено