• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) Степанківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Героїв України, 56, с. Степанки Черкаського району Черкаської області. Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»

Завершена

21 330 855.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 106 654.28 UAH
Період оскарження: 14.12.2023 16:49 - 19.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 468f6e4b6c5d4526a82556ef38ef5d7d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-14-020032-a.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
ВИМОГА про усунення дискримінаційних вимог Виконавчим комітетом Степанківської сільської ради (далі – Замовник) було оголошено закупівлю «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) Степанківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Героїв України, 56, с. Степанки Черкаського району Черкаської області» (ДК 021:2015: 45210000-2 «Будівництво будівель»)» за номером UA-2023-12-14-020032-a. 1) Відповідно до Додатку 3 (Технічне завдання) до тендерної документації Замовником було надано лише Відомості обсягів робіт, що на нашу думку, є недостатнім для складення коректного та точного розрахунку кошторисної документації. У зв’язку з цим просимо також додати до Технічного завдання тендерної документації Підсумкову відомість ресурсів. При проведенні закупівлі законодавство України покладає на замовника забезпечення максимальної відкритості та конкуренції на торгах, сприяти потенційним учасникам в якісній підготовці тендерних пропозицій за визначений час, а також уникати зловживання, пов’язаних із нерівним доступом до інформації. Для дотримання вищезазначеного Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України було розроблено Методичні рекомендації щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) та рекомендовано замовникам при оголошенні процедури закупівлі робіт з будівництва у складі тендерної документації надавати, в тому числі, затверджену проєктну документацію в повному обсязі, включаючи: - кошторисну документацію (включаючи Відомість обсягів робіт по розділам, Відомість ресурсів по розділам, інші розділи інвесторської кошторисної документації) у форматі обміну даними спеціалізованих електронних систем (.ibs, .idc (IBD-6.x), .bsdu, .bdcu (IBD-5.х) чи ін.) та у форматі Excel. Файли, що надаються у форматах спеціалізованих електронних систем, мають бути відкритими для можливості застосування в розрахунках спеціалізованих програмних комплексів з визначення вартості будівництва; - звіт з обстеження будівель та споруд відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257 “Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва”(за наявності); - повний комплект проєктної документації, оформленої та затвердженої належним чином згідно ДБН А.2.2-3 “Склад та зміст проєктної документації на будівництво”; - Лист про наявність в зоні об'єкта найближчого укриття - в разі відсутності потреби розробки розділу ІТЗ; - Експертний звіт (позитивний), зареєстрований у ЄДЕССБ; - Технічний паспорт на будівлю (за наявності); - Наявні фотоматеріали. 2) Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено обов’язок для учасника довести наявність транспортних засобів: ? трактори на пневмоколісному ходу потужністю не менше 59 кВт; ? крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше: ? 6,3 т ? 10 т ? 16 т ? крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю не менше: ? 16 т ? 25 т ? бульдозери потужністю не менше: ? 59 кВт ? 79кВт ? 132 кВт На нашу думку, дана вимога є дискримінаційною та зовсім не пов’язана з проведенням відповідних робіт згідно технічного завдання. Ми не заперечуємо, що Замовник має право встановлювати відповідний критерій як наявність матеріально-технічної бази для підтвердження кваліфікаційним критеріям учасника, але разом з тим, дані вимоги не мають бути дискримінаційними та такими якими обмежують конкуренцію. Згідно вищезазначеними рекомендаціями було зазначено наступне: «Замовникам рекомендується встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Доцільно для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у Тендерній документації вимагати: 1. довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва. Замовник визначає необхідний перелік техніки на основі відомостей про потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проєкту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115), із зазначенням її кількості та найменування. При цьому замовнику рекомендується вимагати у учасника підтвердження наявності тільки основних позицій техніки та обладнання, які є спеціалізованими та дійсно демонструють здатність учасника виконувати відповідні роботи. Не рекомендується зазначати конкретні марки та моделі техніки. У випадку визначення необхідних технічних характеристик - залишати тільки основні характеристики та формулювати їх не конкретним значенням, а фразою “від…”, “не менше…”, “не більше…” і т.ін.». Більш того, у відповідь на запитання про надання Підсумкової відомості ресурсів Замовником було зазначено наступне: «..Матеріали, машини та механізми кожен учасник визначає індивідуально». Отже, встановлення чіткого переліку транспортних засобів та надана відповідь суперечить один одного та створює бар’єри для участі в закупівлі, що в свою чергу порушення всі принципи проведення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та може спричинити такі суттєві наслідки, як недосягнення максимальної економії при проведенні закупівлі, у зв’язку із штучними бар’єрами та обмеження конкуренції. У зв’язку з вищезазначеним, Вимагаю: 1) додати до тендерної документації Підсумкову відомість ресурсів; 2) прибрати вимогу щодо наявності конкретного транспортного засобу згідно Додатку 1 до тендерної документації та зміни формулювання лише щодо наявності тільки основних позицій техніки та обладнання.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надані в тендерній документації (файл Додаток 3 (Технічне завдання).docx) згідно проєктної документації, яка, відповідно, має позитивний експертний висновок. Всі вимоги згідно Законодавства України будуть враховані під час проведення будівництва. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Статус вимоги: Відхилено