• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин А – 95 та Дизельне паливо (в скретч-картках)

Завершена

1 038 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 380.00 UAH
Період оскарження: 14.12.2023 15:47 - 19.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 1bb1201b8688445991d3f97597b81a8e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-14-017476-a.a1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
ТОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» являється учасником публічної закупівлі UA-2023-12-14-017476-a (Бензин А – 95 та Дизельне паливо (в скретч-картках). Нашим Товариством було виконано всі умови тендерної документації Замовника - Хустського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства та надано всі відповідні документи. Проте, 28.12.2023р. ТОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» було дискваліфіковано Замовником із зазначенням наступних причин: Причина дискваліфікації: «Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей 1. Відповідно до Додатку 1 п. 2 розділу 4 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).» Дана вимога обґрунтована тим, що відповідно до проекту договору, що буде укладений за результатами процедури закупівлі, учасник зобов’язується здійснювати поставку нафтопродуктів, що є відповідно до чинного законодавства України є підакцизними товарами. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення) № 07170314202100057 від 23.11.2023 на суб’єкт господарювання ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ТРЕЙДИНГ» та Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним № 07170314202200015 від 25.08.2022 на суб’єкт господарювання ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ТРЕЙДИНГ». Пальне, згідно інформації, наданої ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС», видається зі зберігання на партнерських АЗС та було попередньо викуплене ТОВ «СНІРО-ОЙЛ». А також у складі тендерної пропозиції учасника надано Договір купівлі-продажу нафтопродуктів №1116 ТЛ-0108, укладений між ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС» та ТОВ «СНІРО-ОЙЛ», відповідно до якого ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» (Продавець) зобов’язується передавати у власність ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС» (Покупцю) нафтопродукти, а Покупець зобов’язується отримувати Товар та повністю оплачувати його вартість. Тобто постачальником нафтопродуктів Замовнику за договором, укладеним за результатами закупівлі, буде Учасник, а саме ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС», оскільки за документами, наданими у складі тендерної документації, неможливо становити партнерські відносини між ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС» та ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ТРЕЙДІНГ», чиї саме ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним були надані учасником. Таким чином, Учасником, ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС», у складі тендерної документації не надано інформації про наявність документу дозвільного характеру на право провадження господарської діяльності з роздрібного продажу підакцизних товарів, а саме чинної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Натомість надано копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним (без місця зберігання), що не є предметом закупівлі та не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку 1 п. 2 розділу 1 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: «Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації: про загальну кількість працівників, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників.» Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що містить інформацію про наявність в учасника працівників, а саме директора, менеджера з реалізації корпоративним клієнтам, менеджера з реалізації корпоративним клієнтам та бухгалтера. Таким чином, у складі тендерної пропозиції відсутня довідка, що містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання умов договору за результатами торгів, також відсутня інформація про загальну кількість працівників. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» Розглянувши зазначену причину – повідомляємо наступне: На підтвердження партнерських взаємовідносин ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС» та ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» було надано Договір купівлі-продажу нафтопродуктів №1116 ТЛ-0108. В Додатку 1.2 до вказаного Договору визначено перелік партнерських АЗС, на яких відбувається передача пального. Окрім того, нашим Товариством було надано довідку щодо експлуатантів АЗС (операційних компаній), в тому числі й ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ТРЕЙДИНГ», що має відповідні ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. Щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, акцентуємо увагу на тому, що предметом закупівлі є паливо у в скретч-картках. Відповідно, тендерна документація Замовника не містить специфічних вимог щодо кваліфікації працівників Учасника (технічні працівники тощо). Працівники Учасника володіють достатньою кваліфікацією для надання відповідних документів, оформлення видаткових накладних та супутньої документації на поставку палива у скретч-картках. Звертаємо Вашу увагу, що іншим Учасником закупівлі – ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» довідкою №122/30 від 20.12.2023р. надано практично аналогічний перелік працівників, проте зауважень до нього з боку Замовника, щодо цього, немає. Так само як і щодо партнерських відносин із вказаного Учасника із його партнером, що експлуатує АЗС. При цьому ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС» надало найнижчу цінову пропозицію. Також акцентуємо Вашу увагу, що Хустським виробничим управлінням водопровідно-каналізаційного господарства, як Замовником публічної закупівлі UA-2023-12-14-017476-a, було порушено вимоги законодавства щодо процедур проведення публічних закупівель - не направлено ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС» повідомлення про усунення невідповідностей або надання відповідних пояснень чи додаткових документів/інформації. Частиною 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Крім, того, Замовником не надано відповідного документу, що являвся підставою для дискваліфікації. Зважаючи на вказане, та враховуючи те, що підстави для дискваліфікації ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС», як учасника публічної закупівлі UA-2023-12-14-017476-a є необгрунтованими, вимагаємо – повернути наше Товариство до переліку активних учасників та надати встановлений законодавством строк для надання додаткових пояснень. В протилежному випадку ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС» буде змушене звернутись із відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України. Сподіваємось на розуміння та подальшу плідну співпрацю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу №1 від 02.01.2024 року, повідомляємо, що Хустське ВУВКГ виконує мобілізаційне завдання Закарпатської обласної військової адміністрації, входить до переліку об’єктів критичної інфраструктури України та надає життєво важливі послуги, порушення надання яких, призведе до швидких негативних наслідків, відповідно до Закону України «Про критичну інфраструктуру». Складаючи тендерну документацію, Хустське ВУВКГ зазначило всі вимоги, які необхідні для сталої та стабільної роботи підприємства, адже пальне відіграє важливу функцію у внутрішній роботі підприємства. Вчасне реагування Постачальника товару на заявку про обсяги поставки та надання первинних документів, допомагає вчасно і якісно надавати послуги Хустському ВУВКГ. А враховуючи «довгий ланцюг відносин» учасника закупівлі із ліцензіатом, швидкість та якість роботи буде значно сповільнена. Зазначивши вимогу відповідно до Додатку 1 п. 2 розділу 4 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом) та згідно до Додатку 2 п. 3 «Учасник зобов'язується надати підтверджуючи документи щодо права користування запропонованими АЗС (через які буде здійснюватися заправка) та додатково надає копії партнерських договорів користування АЗС або копії документів на право власності на них, які повинні бути дійсними до кінця 2024 року.», Хустське ВУВКГ тим самим хоче впевнитись в тому, що переможець даної закупівлі зможе постачати якісно товар, відповідно до діючого законодавства, а не буде представляти собою «одноденну фірму», яка ліквідується, або оголосить себе банкрутом, тощо. Наше підприємство вже, нажаль, вже мало справу з такою організацією, та ситуація, що виникла, потягла за собою внутрішні проблеми та нестабільність роботи, що є крайнє небезпечним для об’єкта критичної інфраструктури під час дії воєнного стану в Україні. Також дана вимога обґрунтована тим, що відповідно до проекту договору, що буде укладений за результатами процедури закупівлі, учасник зобов’язується здійснювати поставку нафтопродуктів, що є відповідно до чинного законодавства України є підакцизними товарами. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення) № 07170314202100057 від 23.11.2023 на суб’єкт господарювання ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ТРЕЙДИНГ» та Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним № 07170314202200015 від 25.08.2022 на суб’єкт господарювання ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ТРЕЙДИНГ». Пальне, згідно інформації, наданої ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС», видається зі зберігання на партнерських АЗС та було попередньо викуплене ТОВ «СНІРО-ОЙЛ». А також у складі тендерної пропозиції учасника надано Договір купівлі-продажу нафтопродуктів №1116 ТЛ-0108, укладений між ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС» та ТОВ «СНІРО-ОЙЛ», відповідно до якого ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» (Продавець) зобов’язується передавати у власність ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС» (Покупцю) нафтопродукти, а Покупець зобов’язується отримувати Товар та повністю оплачувати його вартість. Тобто постачальником нафтопродуктів Замовнику за договором, укладеним за результатами закупівлі, буде Учасник, а саме ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС», оскільки за документами, наданими у складі тендерної документації, неможливо становити партнерські відносини між ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС» та ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ТРЕЙДІНГ», чиї саме ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним були надані учасником. Таким чином, Учасником, ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС», у складі тендерної документації не надано інформації про наявність документу дозвільного характеру на право провадження господарської діяльності з роздрібного продажу підакцизних товарів, а саме чинної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Натомість надано копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним (без місця зберігання), що не є предметом закупівлі та не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку 1 п. 2 розділу 1 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: «Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації: про загальну кількість працівників, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників.» Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що містить інформацію про наявність в учасника працівників, а саме директора, менеджера з реалізації корпоративним клієнтам, менеджера з реалізації корпоративним клієнтам та бухгалтера. Таким чином, у складі тендерної пропозиції відсутня довідка, що містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання умов договору за результатами торгів, також відсутня інформація про загальну кількість працівників. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» Партнерський договір (угода) – це документ, який слугує дорожньою картою для партнерів, визначаючи обов'язки та права кожного з партнерів, порядок поділу прибутку та збитків, умови щодо реінвестування, продаж частини в бізнесі, вихід з партнерства тощо. Договір купівлі-продажу- це договір, за яким одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму. А тому, зауважуємо, що дані договори та договорні відносити є різними. І надання учасником ТОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» Договору купівлі-продажу нафтопродуктів №1116 ТЛ-0108 ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» з ТОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» не підтверджує партнерські відносини та права користування запропонованими АЗС (через які буде здійснюватися заправка) саме учасника ТОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС». Відповідно до п. 43 Особливостей, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Тобто відсутність або невідповідність зазначених Хустським ВУВКГ вимог в Додатку 1 та Додатку 2 до ТД не є невідповідністю в розумінні Особливостей, тому повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель не розміщено. Тому, відповідно до протоколу 01 від 02.01.2024 року, уповноваженою особою Хустського ВУВКГ прийнято рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «ПРОФНАФТОСЕРВІС
Статус вимоги: Відхилено