-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
запасні частини до автотракторної техніки
Торги не відбулися
14 350 501.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 287 010.03 UAH
мін. крок: 2% або 287 010.03 UAH
Період оскарження:
14.12.2023 15:18 - 23.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
43a919f4fa8d4c7eb358229150a362d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-015996-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Вважаємо вимогу Замовника у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» щодо наявності в Учасників в м. Кропивницький або в Кіровоградській області складів та/або магазинів із продажу запчастин необґрунтованою, дискримінаційною, та такою що звужує коло потенційних учасників. Це обмежує дії можливість суб’єктів господарювання, а саме подати свої пропозиції. Зважаючи на викладене, дії замовника порушують вимогам частини 4 статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документації не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, вищезазначені статтею 3 Закону, а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи зі змісту даної вимоги, участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають складські чи/та магазини з продажу приміщення в межах міста Кропивницький або в Кіровоградській області. Просимо Вас, внести відповідні зміни до документації та усунути вимогу знаходження складів та/або магазинів із продажу запчастин в м. Кропивницький або в Кіровоградській області
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 15.12.2023 15:25
- Відповідь на вимогу.pdf 18.12.2023 16:19
Дата подачі:
15.12.2023 15:25
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 15.12.2023, 15:25. ID: UA-2023-12-14-015996-A.C1 під час проведення закупівлі «Код ДК 021:2015: 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до автотракторної техніки)», ідентифікатор - UA-2023-12-14-015996-a.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Пунктом 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Враховуючи вищевикладені обставини, вказана закупівля проводиться у відповідності до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до п. 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Щодо зазначення у змісті Документації до закупівлі вимоги щодо наявності у учасника закупівлі складів та/або магазинів із продажу запчастин, що розташовані в м. Кропивницький або в Кіровоградській області повідомляємо, що ОКВП «Дніпро – Кіровоград» є комунальним підприємством, яке засноване на підставі рішення Кіровоградської обласної ради від 23 вересня 2011 року №189 «Про об’єднання водопровідно-каналізаційних підприємств міст Кропивницького, Світловодська, Знам’янки, Олександрії з ОКВП «Дніпро-Кіровоград» у Кіровоградській області водопровідно-каналізаційні підприємства міст обласного значення реорганізували та приєднали до обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро-Кіровоград». ОКВП «Дніпро-Кіровоград» надає послуги з централізованого водопостачання у 16 населених пунктах Кіровоградської області, в яких проживає 412 тис. чол.
Вказана вимога тендерної документації є для підприємства надзвичайно важливою та суттєвою, так як наявність у м. Кропивницький або в Кіровоградській області складів та/або магазинів дозволить оперативно вирішити питання ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Замовника і як наслідок, виконання її учасниками в повному обсязі прямо впливає на швидкість усунення аварійних ситуацій та належного забезпечення населення м. Кропивницький та частини Кіровоградської області послугами централізованого водопостачання та водовідведення. Зазначена вимога жодним чином не дискримінує потенційних учасників закупівлі, а вимагає наявності від них мінімально необхідної матеріально – технічної бази, що в свою чергу дозволить належним чином забезпечити виконання умов договору про закупівлю в стислі терміни.
Враховуючи вищевикладені обставини, нашим підприємством не було допущено порушень в частині складання та затвердження тендерної документації до закупівлі Код ДК 021:2015: 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до автотракторної техніки)», ідентифікатор - UA-2023-12-14-015996-a.
Уповноважена особа ОКВП «Дніпро – Кіровоград» __________ Є. В. Гросул
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.12.2023 11:00