• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний А-4, файли, скоби

Завершена

65 870.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 658.70 UAH
Період оскарження: 27.04.2018 10:05 - 04.05.2018 10:10
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність вимогам

Номер: 0d50aa4066554ca5a582bfd0cd87d2a3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-27-000103-c.a1
Назва: Невідповідність вимогам
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-04-27-000103-c (Папір офісний А-4, файли, скоби), який проходив 10.05.2018 р. Згідно вимог Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі Замовник вимагав Файл А4, 30 мкм, глянсовий, SH-1130 (3926100000) TM SOHO, а також подібна продукція TM Datum, Format, проте виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "ДМД-Сервіс" у складі своєї пропозиції надає Файл А4, 30 мкм, глянсовий Economix 31106, що не відповідає технічним вимогам Замовника. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "ДМД-Сервіс" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. При цьому у разі здійснення допорогових закупівель з використанням електронної системи закупівель застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі-Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Згідно з пунктом п’ятим Порядку одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. При цьому відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. У свою чергу, згідно з пунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель. ТОВ „ДМД-СЕРВІС” у складі своєї пропозиції запропонував товар із зазначенням торгової марки та основних характеристик, зокрема, Файл А4, 30 мкм, глянсовий Economix 31106, характеристика якого відповідає вимогам предмета закупівлі, зазначеним в оголошені: тип - файл канцелярський, формат А4, товщина 30 мкм, поверхня глянсова. До того ж, запропонований товар є продукцією українського виробника. Допорогові закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи зі змісту пункту 9.2 Порядку виключними підставами дискваліфікації є : пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі; учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. У зв’язку з вище наведеним відсутні підстави для дискваліфікації ТОВ „ДМД-СЕРВІС”, як переможця закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено