-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області (коригування 3)
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Торги не відбулися
67 981 196.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 679 811.96 UAH
мін. крок: 1% або 679 811.96 UAH
Період оскарження:
14.12.2023 14:24 - 25.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
abe6c7c0c73b4d5ea28e8144a14ecde3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-013282-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо усунути порушення чинного законодавства про публічні закупівлі та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.01.2024 12:53
Дата подачі:
04.01.2024 12:53
Вирішення:
Шановний Учаснику. Відкриті торги з особливостями за об’єктом закупівлі «Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області" (коригування 3) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» відбуваються в рамках проєкту «Програма з відновлення України». Кошти на фінансування цього проєкту передбачаються з Європейського інвестиційного банку. З урахуванням того, що фінансування ПВУ йде за рахунок позики ЄІБ, та враховуючи пункт 2 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, то ці процедури здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону». Тож, відповідно до вимог Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України» за підтримки компанії міжнародної технічної допомоги «Cowater» було розроблено примірну тендерну документацію, яку узгоджено Групою управління і підтримки проєкту та надіслано кінцевим бенефіціарам (Замовникам) для відповідної роботи. Тендерну документацію до цієї процедури було схвалено на засіданні Групи управління і підтримки проєкту «Програма з відновлення України». Тому, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX.Тобто положення даної Фінансової Угоди, ратифікованої Верховною Радою України, є обов’язковими для застосування суб’єктами цієї угоди, зокрема Кінцевими Бенефіціарами – отримувачами коштів за ПВУ при здійсненні ними закупівель.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 10 пункту 3 Особливостей такого змісту:
«Закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором»
Фінансова Угода встановила у п. 6.4, що процедура закупівель повинна відповідати спеціальному документі Банку з питань закупівель , пункт 3.4.1 якого дозволяє використання національних процедур закупівлі за умови використання додаткових закупівельних вимог та умов Банку. На виконання цього положення Банк схвалив спеціальний процедурний Посібник із закупівель за ПВУ у розумінні зазначеного вище абзац 10 пункту 3 Особливостей.
Зокрема, Посібник із закупівель за ПВУ містить такі обов’язкові вимоги, що повинні використовуватись Кінцевими бенефіціарами-замовниками при проведенні ними закупівель за ПВУ (тобто за кошти позики Банку згідно Фінансової Угоди):
Обов’язкові мінімальні кваліфікаційні критерії (п.4.3 Посібника):
1) Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Ці обов’язкові вимоги повинні бути включені до тендерних документацій Кінцевих бенефіціарів-замовників закупівель будівельних робіт і робіт з технічного нагляду у межах ПВУ тобто за кошти позики Банку згідно Фінансової Угоди).
Таким чином, вказані вище норми спеціального законодавства, зокрема стаття 6 Закону «Про публічні закупівлі» та абзац 10 пункту 3 Особливостей закріплюють правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, навіть якщо такі додаткові обов’язкові умови відрізняються від положень законодавства про закупівлі (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ – як зазначено вище), вони підлягають застосування для тендерів за ПВУ.
Статус вимоги:
Відхилено