• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракція 13-100) або еквівалент

Завершена

346 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 465.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2018 16:05 - 03.05.2018 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 26d7e0414216414bb111229d3da6ea08
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-18-000946-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до вимог Вашої тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - Учасники зобов’язані також надати листи-дозволи (гарантійні листи) від суб’єкта господарювання, що є виробником товару, котрі засвідчують легальність використання таких сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами учасником закупівлі або постачальником учасника закупівлі від імені юридичної особи, якій такий сертифікат видано (з посиланням на ідентифікатор закупівлі та назву Замовника закупівлі); Прописуючи дані вимоги Замовник суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», і веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників: - Учасників, які закуповують вугілля не у безпосереднього виробника. - Учасників, які закуповують вугілля у покупця, який також його закуповує не у безпосереднього виробника. Так, як виробник не знає про їх існування і не може надати даний гарантійний лист суб’єктам, які не проводять з ним господарську діяльність. У процедурі закупівлі безпосередньо участь бере учасник і він несе повну відповідальність за якість вугілля, що пропонується, а не безпосередній виробник який участі у процедурі не бере і не має прямої зацікавленості перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та ч 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо у відповідність тендерну документацію та внести до неї відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 25.04.2018 10:46
Опис причини скасування: Питання
Дата скасування: 25.04.2018 10:46