-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери повітря за кодом ДК 021-2015- 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (42512200-0 Настінні кондиціонери повітря)
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Торги не відбулися
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2023 12:23 - 22.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
дискримінаційні умови ТД
Номер:
63a7ea5970244467836e0a500798c8f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-008842-a.b4
Назва:
дискримінаційні умови ТД
Скарга:
у файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2023-12-14-008842-a_Хотин на умови.docx 18.12.2023 16:13
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 18.12.2023 16:13
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 18.12.2023 16:13
- Скарга_UA-2023-12-14-008842-a_Хотин на умови.pdf 18.12.2023 16:13
- Скарга_UA-2023-12-14-008842-a_Хотин на умови.pdf.asice 18.12.2023 16:13
- Тендерна_документація.zip 18.12.2023 16:13
- Скарга_UA-2023-12-14-008842-a_Хотин на умови_Validation_Report.pdf 18.12.2023 16:13
- Додаткові пояснення до скарги_UA-2023-12-14-008842-a_Validation_Report.pdf 22.12.2023 11:53
- Додаткові пояснення до скарги_UA-2023-12-14-008842-a.pdf.asice 22.12.2023 11:53
- Додаткові пояснення до скарги_UA-2023-12-14-008842-a.pdf 22.12.2023 11:53
- рішення від 20.12.2023 № 20493.pdf 20.12.2023 18:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2023 № 21070.pdf 29.12.2023 13:44
- Рішення від 28.12.2023 № 21070.pdf 02.01.2024 13:50
- Інформація по суті скарги 21.12.2023 10:25
- Інформація по суті скарги 21.12.2023 10:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.12.2023 16:15
Дата розгляду скарги:
28.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.12.2023 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.01.2024 13:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник зобов'язується виконати рішення АМКУ
Скарга
Скасована
дискримінаційні умови ТД
Номер:
ec7efce969164cdd96708ad16090d225
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-008842-a.b3
Назва:
дискримінаційні умови ТД
Скарга:
в доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 18.12.2023 15:48
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 18.12.2023 15:48
- Скарга_UA-2023-12-14-008842-a_Хотин на умови.docx 18.12.2023 15:48
- Скарга_UA-2023-12-14-008842-a_Хотин на умови.pdf 18.12.2023 15:48
- Скарга_UA-2023-12-14-008842-a_Хотин на умови.pdf.asice 18.12.2023 15:48
- Тендерна_документація.zip 18.12.2023 15:48
- Скарга_UA-2023-12-14-008842-a_Хотин на умови_Validation_Report.pdf 18.12.2023 15:48
Причина:
Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування:
18.12.2023 16:04
Вимога
Є відповідь
АКТ огляду
Номер:
4209e7234e50425f829e6ee08dd8c02a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-008842-a.b2
Назва:
АКТ огляду
Вимога:
Шановний Замовнику!
Повторюємо, що вимога про надання АКТУ ОГЛЯДУ є незаконною та суттєво обмежує коло потенційних учасників, оскільки ставить учасника в залежність від замовника, якщо останній просто не захоче підписати акт огляду. А також можливість залучення учасників з інших регіонів також відпадає, тому що не кожний учасник може їздити та оглядати об'єкти. Підтвердженням незаконності даної вимоги є безліч рішень Антимонопольного комітету. Вимагаємо внести відповідні зміни в ТД, а не писати повторну "відмазку". У випадку відмови будемо змушені звернутися до АМКУ для відстоювання своїх інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2023 16:42
Вирішення:
Добрий день, шановний Учаснику!
Щодо Акту огляду та/або обстеження місця поставки товару, Замовник не вважає дану вимогу незаконною та такою, що суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Навпаки, вимога щодо попереднього огляду та/або обстеження місця поставки товару дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки для встановлення кондиціонерів, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник, при встановленні даної вимоги, керується нормами частини 3 статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підтвердження законності надаємо рішення колегії Антимонопольного комітету України (Рішення Колегії № 18643-р/пк-пз від 13.08.2021, оголошення № UA-2021-07-01-001590-b), висновки за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України (№ UA-M-2020-08-25-000015, оголошення № UA-2020-07-10-001299-a; № UA-M-2021-05-20-000045, оголошення: № UA-2021-02-15-009531-c).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Висновок СЕС та акт огляду
Номер:
790d41e414884bfcacd6e211adbd4d0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-008842-a.a1
Назва:
Висновок СЕС та акт огляду
Вимога:
Доброго дня! Згідно статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Відповідно до порядку видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видаються на об’єкти визначені статтями 1, 11, 16, 33, 39 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Разом з тим, Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» 01 жовтня 2023 року втратив чинність на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022? https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4004-12#n794:
Відповідно до статті 2 Прикінцевих положень Закону України «Про систему громадського здоров’я», визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону:
- Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами);
- Постанову Верховної Ради України «Про порядок введення в дію Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 219).
Слід зазначити, що Законом України «Про систему громадського здоров’я» не передбачена видача та оформлення саме висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
За таких умов, нормативно-правовий акт, на підставі якого була передбачена видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, втратив чинність.
Таким чином, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами закону в цій частині, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Щодо акту огляду: . Дана вимога є незаконною та суттєво обмежує коло потенційних учасників, оскільки ставить учаснику в залежність від замовника, якщо останній просто не захоче підписати акт огляду. Також, можливість залучення учасників з інших регіонів також відпадає, тому що не кожний учасник може їздити та оглядати обєкти. Підтвердженням незаконності даної вимоги є безліч рішень Антимонопольного комітету. Вимагаємо внести відповідні зміни в ТД, а саме вилучити вимогу про надання акту огляду та висновку СЕС.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 15.12.2023 15:19
Дата подачі:
15.12.2023 08:58
Вирішення:
Добрий день, шановний Учаснику!
Так, дійсно Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» 01.10.2023 року втратив чинність на підставі Закону України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 № 2573-IX – в зв’язку з цим, Замовник усунув порушення за результатом звернення та вніс зміни до Додатку 2 до тендерної документації, виклавши пункт 1 розділу І «Технічна специфікація» в наступній редакції:
«1. Товар повинен відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для даного виду товару. Якість товару повинна бути підтверджена документами, необхідними для товару даного виду (Сертифікат відповідності або Декларація про відповідність).».
Щодо Акту огляду та/або обстеження місця поставки товару, Замовник не вважає дану вимогу незаконною та такою, що суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Навпаки, вимога щодо попереднього огляду та/або обстеження місця поставки товару дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки для встановлення кондиціонерів, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник, при встановленні даної вимоги, керується нормами частини 3 статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підтвердження законності надаємо рішення колегії Антимонопольного комітету України (Рішення Колегії № 18643-р/пк-пз від 13.08.2021, оголошення № UA-2021-07-01-001590-b), висновки за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України (№ UA-M-2020-08-25-000015, оголошення № UA-2020-07-10-001299-a; № UA-M-2021-05-20-000045, оголошення: № UA-2021-02-15-009531-c).
Статус вимоги:
Задоволено