-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (CPV) (тушка курки охолоджена, гомілка куряча охолоджена, стегно куряче охолоджене, яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджена)
Завершена
2 314 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 570.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 570.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2023 11:48 - 21.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне рішення Замовника
Номер:
fdad1089323e4e12aa866d128c5a64e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-006921-a.c5
Назва:
неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику прошу пояснити, зідно Закону ви мали надати 24 години на виправлення помилок, далі згідно вашого протоколу № 147 від 29.12.23 - ви самі собі перечите, адже ви пишете, що згідно п.43 Постанови дається термін на виправлення помилки чи зауваження, Ви спеціально вичікували кінцевого періоду розгляду документів. а в останню хвилину винесли неправомірне рішення, недавши учаснику терміну на виправлення помилки ,. як ви це назвали з вашої сторони .Згідно п43. Постанови : Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вважаю ваше рішення неправомірним та буду подавати оскарження вашого рішення в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.12.2023 16:09
Вирішення:
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що замовник зазначив у своєму протокольному рішенні посилання на п.43 задля того, щоб висвітлити вам наступний уривок з пункту: крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Тобто для того аби зазначити, що документи які стосуються технічних та якісних характеристик предмету закупівлі не підпадають під виправлення невідповідностей впродовж 24 год, а є прямою підставою для відхилення. Надавши вам 24 год на виправлення – замовник б прямо порушив п.43 Постанови 1178. Щодо оскарження даного рішення замовника, хочемо звернути вашу увагу на позиції органів ДАСУ та АМКУ щодо аналогічних ситуацій, проаналізувавши які зрозуміла, що в обох органах позиція одна – Замовник не має права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів, які стосуються технічної частини: Номер скарги: UA-2023-11-24-005864-a.c1; висновок ДАСУ на закупівлю UA-2023-05-26-011637-a.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
оскарження рішення Замовника
Номер:
248bc72f21cb457a948c41df622d57ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-006921-a.c3
Назва:
оскарження рішення Замовника
Скарга:
Шановний Замовнику прошу пояснити, зідно Закону ви мали надати 24 години на виправлення помилок, далі згідно вашого протоколу № 147 від 29.12.23 - ви самі собі перечите, адже ви пишете, що згідно п.43 Постанови дається термін на виправлення помилки чи зауваження, Ви спеціально вичікували кінцевого періоду розгляду документів. а в останню хвилину винесли неправомірне рішення, недавши учаснику терміну на виправлення помилки ,. як ви це назвали з вашої сторони .Згідно п43. Постанови : Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вважаю ваше рішення неправомірним та буду подавати оскарження вашого рішення в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
04.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена
оплата послуг консультантів
Номер:
04a9590473ff4c358e2beadeb5a0b6cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-006921-a.c2
Назва:
оплата послуг консультантів
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Ми, як потенційний учасник даної Закупівлі, ознайомилися з ТД та просимо роз’яснити наступне:
Умова ТД: «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 12 000.00 грн. (дванадцять тисяч грн. 00 коп.).
*Інформація має інформативний характер, не є частиною предмета закупівлі та не потребує підтвердження учасником торгів будь-яким документом у складі пропозиції. Вартість юридично-консультаційних послуг не включається у вартість цінової пропозиції учасника».
1. Хто мається на увазі під «третьою особою», на яку може бути покладено оплату 12 000 грн. за надання юридично-консультаційних послуг?
2. Яке відношення має потенційний Учасник до договору про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, щоб цю умову включати до ТД?
3. Напевно Ви, як Замовник, маєте сотні договорів з надавачами різних послуг. Чому саме цей договір про надання юридично-консультаційних послуг описаний в цій ТД?
4. Якщо під «третьою особою», на яку може бути покладено оплату 12 000 грн. за надання юридично-консультаційних послуг мається на увазі переможець закупівлі, то чому про це не вказано прямо?
5. Чи є обов’язок у переможця сплачувати та коли 12 000.00 грн.? За які саме послуги? Де передбачено цей обов’язок?
6. Вимагаємо надати повний перелік послуг, а також код ЄДРПОУ або ІПН особи, що надає такі послуги замовнику. Які документи підтверджують, що така особа має право займатись наданням таких "консультаційних" послуг? Які документи підтверджують кваліфікацію та досвід такої особи? Також, зазначити яким чином ви знайшли такого "консультанта"? чому саме цього консультанта? чому не проводили конкурсний відбір? чи укладений у вас договір з таким консультантом? на яких умовах? чи відомо Вам, як уповноваженій особі, що саме Ви несете персональну адміністративну та кримінальну відповідальність за проведення даних торгів, а не консультант? хто встановлював вимоги тендерної документації (консультант чи тенерний комітет)?
7. Просимо оприлюднити договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою, щоб всі зацікавлені (потенційні треті особи) розуміли, хто зобов’язаний здійснювати оплату згідно даного договору.
8. Роз’ясніть, будь ласка, який алгоритм Ваших дій у такій ситуації: є переможець, який відмовляється оплачувати 12 000 грн. невідомо кому і за невідомо які послуги, які він не отримував. Які Ваші дії в такому разі?
9. Не хочеться нікого образити, але: як Ви вважаєте, в наш час, коли триває війна за нашу свободу і незалежність, коли бізнес перераховує кожну вільну гривню на потреби ЗСУ, чи справедливо покладати обов’язок зі сплати за надані ЗАМОВНИКУ послуги на Учасника? Чи Замовник вважає, що підприємцям зараз набагато легше? Якщо УО недостатньо кваліфікована для проведення відкритих торгів з особливостями, то чому за це має платити третя особа? Можливо, УО варто один раз пройти навчання з підвищення кваліфікації, а не кожен раз залучати консультантів і отримувати зарплату за невиконану роботу? Бо якщо закупівлю проводять консультанти, то що ж робить УО?
Поряд з цим, звертаємо Вашу увагу на наступне:
Предметом даної закупівлі є «ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (CPV) (тушка курки охолоджена, гомілка куряча охолоджена, стегно куряче охолоджене, яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджена), а не юридично-консультаційні послуги. Таким чином, ці витрати не віднояться до предмету закупівлі та не можуть бути включені до ТД.
Сам факт не оприлюднення Замовником договору про юридично-консультаційні послуги, проте з покладенням на третю особу (яку???) обов’язку провести по ньому оплату вже свідчить про порушення принципу відкритості та прозорості про проведенні закупівлі, а, отже, умова про сплату «третьою особою» 12 000 грн. повинна бути виключена з ТД. Саме такою є позиція Антимонопольного комітету України, висвітлена у рішенні №7587-р/пк-пз від 27.10.2017 року (закупівля ID UA-2017-09-21-001533-a, посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-21-001533-a).
Зважаючи на вищенаведене, ВИМАГАЄМО:
Виключи з ТД наступну умову: «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 12 000.00 грн. (дванадцять тисяч грн. 00 коп.).
*Інформація має інформативний характер, не є частиною предмета закупівлі та не потребує підтвердження учасником торгів будь-яким документом у складі пропозиції. Вартість юридично-консультаційних послуг не включається у вартість цінової пропозиції учасника.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2023 12:20
Вирішення:
Замовником було враховано ваше зауваження та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
оплата юридично-консультаційних послуг
Номер:
4bbdddd8054c48f096e05a046ec43a7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-006921-a.c1
Назва:
оплата юридично-консультаційних послуг
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Ми, як потенційний учасник даної Закупівлі, ознайомилися з ТД та просимо роз’яснити наступне:
Умова ТД: «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 12 000.00 грн. (дванадцять тисяч грн. 00 коп.).
*Інформація має інформативний характер, не є частиною предмета закупівлі та не потребує підтвердження учасником торгів будь-яким документом у складі пропозиції. Вартість юридично-консультаційних послуг не включається у вартість цінової пропозиції учасника».
1. Хто мається на увазі під «третьою особою», на яку може бути покладено оплату 12 000 грн. за надання юридично-консультаційних послуг?
2. Яке відношення має потенційний Учасник до договору про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, щоб цю умову включати до ТД?
3. Напевно Ви, як Замовник, маєте сотні договорів з надавачами різних послуг. Чому саме цей договір про надання юридично-консультаційних послуг описаний в цій ТД?
4. Якщо під «третьою особою», на яку може бути покладено оплату 12 000 грн. за надання юридично-консультаційних послуг мається на увазі переможець закупівлі, то чому про це не вказано прямо?
5. Чи є обов’язок у переможця сплачувати та коли 12 000.00 грн.? За які саме послуги? Де передбачено цей обов’язок?
6. Вимагаємо надати повний перелік послуг, а також код ЄДРПОУ або ІПН особи, що надає такі послуги замовнику. Які документи підтверджують, що така особа має право займатись наданням таких "консультаційних" послуг? Які документи підтверджують кваліфікацію та досвід такої особи? Також, зазначити яким чином ви знайшли такого "консультанта"? чому саме цього консультанта? чому не проводили конкурсний відбір? чи укладений у вас договір з таким консультантом? на яких умовах? чи відомо Вам, як уповноваженій особі, що саме Ви несете персональну адміністративну та кримінальну відповідальність за проведення даних торгів, а не консультант? хто встановлював вимоги тендерної документації (консультант чи тенерний комітет)?
7. Просимо оприлюднити договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою, щоб всі зацікавлені (потенційні треті особи) розуміли, хто зобов’язаний здійснювати оплату згідно даного договору.
8. Роз’ясніть, будь ласка, який алгоритм Ваших дій у такій ситуації: є переможець, який відмовляється оплачувати 12 000 грн. невідомо кому і за невідомо які послуги, які він не отримував. Які Ваші дії в такому разі?
9. Не хочеться нікого образити, але: як Ви вважаєте, в наш час, коли триває війна за нашу свободу і незалежність, коли бізнес перераховує кожну вільну гривню на потреби ЗСУ, чи справедливо покладати обов’язок зі сплати за надані ЗАМОВНИКУ послуги на Учасника? Чи Замовник вважає, що підприємцям зараз набагато легше? Якщо УО недостатньо кваліфікована для проведення відкритих торгів з особливостями, то чому за це має платити третя особа? Можливо, УО варто один раз пройти навчання з підвищення кваліфікації, а не кожен раз залучати консультантів і отримувати зарплату за невиконану роботу? Бо якщо закупівлю проводять консультанти, то що ж робить УО?
Поряд з цим, звертаємо Вашу увагу на наступне:
Предметом даної закупівлі є «ДК 021:2015: 15130000-8 –М'ясопродукти (CPV) (Сосиски “молочні” вищого ґатунку)», а не юридично-консультаційні послуги. Таким чином, ці витрати не віднояться до предмету закупівлі та не можуть бути включені до ТД.
Сам факт не оприлюднення Замовником договору про юридично-консультаційні послуги, проте з покладенням на третю особу (яку???) обов’язку провести по ньому оплату вже свідчить про порушення принципу відкритості та прозорості про проведенні закупівлі, а, отже, умова про сплату «третьою особою» 12 000 грн. повинна бути виключена з ТД. Саме такою є позиція Антимонопольного комітету України, висвітлена у рішенні №7587-р/пк-пз від 27.10.2017 року (закупівля ID UA-2017-09-21-001533-a, посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-21-001533-a).
Зважаючи на вищенаведене, ВИМАГАЄМО:
Виключи з ТД наступну умову: «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 12 000.00 грн. (дванадцять тисяч грн. 00 коп.).
*Інформація має інформативний характер, не є частиною предмета закупівлі та не потребує підтвердження учасником торгів будь-яким документом у складі пропозиції. Вартість юридично-консультаційних послуг не включається у вартість цінової пропозиції учасника.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2023 12:17
Вирішення:
Замовником було враховано ваше зауваження та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено