-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
лот 1 ‒ Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний; лот 2 ‒ Булки (ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)
Завершена
1 238 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 241.84 UAH
мін. крок: 0% або 241.84 UAH
Період оскарження:
14.12.2023 11:32 - 27.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на Рішення про визнання переможця ФОП Коваленко В.Д.
Номер:
b050a45f58cf4f859b041f636ffa2130
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-006204-a.b3
Назва:
Вимога на Рішення про визнання переможця ФОП Коваленко В.Д.
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами визначено Переможця тендеру – ФОП Коваленко В.Д.
Проте, в ТП Переможця є значна кількість помилок та порушень, чим ТП Переможця не відповідає вимогам ТД, а саме.
1. В Додатку 2 до ТД Замовником вимагається «Документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником», а саме надання :
«4. сканований оригінал сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 , виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Учасника».
Надані у складі тендерної пропозиції ФОП Коваленко В.Д. документи не містять сканованого оригіналу сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 , виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я – ФОП Коваленко В.Д., що є порушенням умов тендерної пропозиції в цій частині.
Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або його міжнародному стандарту ISO 9001:2015) – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціоную на підприємстві.
Відсутність в ТП Учасника (Переможця) зазначеного сертифікату не підтверджує його надійність, постійне підвищенню якості товарів, турботу про співробітників та клієнтів. Купуючи товар, а в даному випадку хліб та хлібобулочні вироби від ФОП Коваленко В.Д., яка не має сертифікат ISO, споживач не може бути впевнений у його якості та безпеці для здоров'я, в даному випадку людей, які перебувають на стаціонарному лікуванні, та навколишнього середовища.
2. В Додатку 3 до ТД Замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
«1.1.1. довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору
Проте, ФОП Коваленко В.Д. в складі ТП надано «Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору» від 27.12.2023 №3 без заповнення графи «Документ(и), що підтверджують виконання договору», що є порушенням умов тендерної пропозиції в цій частині, оскільки частина 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору.
Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. В даному випадку мова йде про поставку товару, то таким документами є: видаткова чи товарно-транспортна накладна.
Отже, надана ФОП Коваленко В.Д. в складі ТП «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору» не може бути визнаною як документом з огляду на відсутність в ній (довідці) значної частини інформації.
3. В Додатку 3 до ТД Замовником вимагається надання
«3.1. Інформаційної довідки в довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікаційних працівників відповідної кваліфікації, посада, ПІБ, які будуть залучені до постачання товару, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід роботи на посаді, та проходження працівниками медичного огляду у порядку та згідно з вимогами чинного законодавства».
З наданої в складі ТП ФОП Коваленко В.Д. «Довідки про наявність працівників» від 27.12.2023 №3/1 взагалі відсутня інформація щодо проходження працівниками медичного огляду у порядку та згідно з вимогами чинного законодавства, що є порушенням умов тендерної пропозиції в цій частині.
А відтак у Замовника відсутні правові підстави для прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Коваленко В.Д. умовам пункту 3.1. Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації.
Враховуючи викладене, прошу Замовника виконати вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та відмінити рішення про визначення Переможця - ФОП Коваленко В.Д. Невиконання Замовником Законів України може призвести до юридичних наслідків.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА КХ ТД.docx 10.01.2024 14:34
Дата подачі:
10.01.2024 14:34
Вирішення:
Шановний учасник процедури закупівлі!
1. Для надання "сканованого оригіналу сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Учасника" Учаснику ФОП Коваленко В.Д буде надано 24 години для усунення невідповідності!
2. Підтвердженням виконання договору є "Лист-відгук про виконання договору про закупівлю товарів за державні кошти" №294 від 18.01.2023року, наданий Учасником ФОП Коваленко В.Д., в якому зазначено, що Договір ВИКОНАНО В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
3. Інформація щодо проходження працівниками медичного огляду у порядку та згідно з вимогами чинного законодавства Учасником ФОП Коваленко В.Д надана в повному обсязі!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Некоректні дані
Номер:
42fb0e16dd484fa8ada2cdbbfa8c92e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-006204-a.b2
Назва:
Некоректні дані
Вимога:
Шановний Замовнику , відповідно до Оприлюдненого документу в електронній системі закупівель 21 грудня 2023 15:49 «ПЕРЕЛІК ЗМІН» внесено зміни по Лоту 2:
1. До першої сторінки Тендерної документації «Рішенням Уповноваженої особи протокол №123 від 21.12.2023р.», проте в оприлюдненій в електронній системі закупівель 21 грудня 2023 15:49 Тендерній документації міститься інформація «рішенням Уповноваженої особи протокол № 113 від 14.12.2023р.»;
2.До Розділу 4 Тендерної документації «Кінцевий строк подання тендерної документації 26.12.2023», проте в оприлюдненій в електронній системі закупівель 21 грудня 2023 15:49 Тендерній документації міститься інформація, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій —22.12.2023 року, до 9:00 год.»;
3. До Додатку 1 Тендерна пропозиція «Кількість -1734,00», проте в оприлюдненому в електронній системі закупівель 21 грудня 2023 15:49 Додатку 1 Тендерна пропозиція міститься інформація, що «Кількість -1734,90»;
4. До Додатку 2 Технічна специфікація «Кількість -3734,00», проте в оприлюдненому в електронній системі закупівель 21 грудня 2023 15:49 Додатку 2 Технічна специфікація міститься інформація, що «Кількість -3734,90» .
З огляду на вищевикладене очевидно, що Вами було завантажено Тендерну документацію та Додаток1, Додаток 2 до неї без перелічених змін викладених в оприлюдненому документі «ПЕРЕЛІК ЗМІН».
Вказаними діями Замовник унеможливлює коректну подачу пропозицій Учасниками, адже питання кількості є суперечливим. Не зрозуміло то яка ж кількість : 1734,00 чи 1734,90, 3734,00 чи 3734,90?
Вимагаємо усунути вказане порушення законодавства у сфері закупівель, шляхом завантаження в електронну систему закупівель актуальної редакції Тендерної документації та Додаток1, Додаток 2 до неї або дозавантажити в електронну систему закупівель інший документ, шо скасовує документ оприлюднений в електронній системі закупівель 21 грудня 2023 15:49 «ПЕРЕЛІК ЗМІН».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2023 15:24
Вирішення:
Доброго дня. Вимогу усунено шляхом завантаження в електронну систему закупівель актуальної редакції Тендерної документації та Додаток1, Додаток 2 до неї від 25.12.2023року
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога UA-2023-12-14-006204-a. Дискримінаційні умови
Номер:
b56af8843671443cb89ac72635c6b7db
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-14-006204-a.a1
Назва:
Вимога UA-2023-12-14-006204-a. Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику в Додатку 2 до тендерної документації , Вами встановлені вимоги
щодо надання Учасниками в складі пропозиції:
«6. Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу
державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог
законодавства про харчові продукти, складений не раніше IV кварталу 2023 року.
7. Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту
постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, складений не раніше IV кварталу
2023 року.».
Звертаємо увагу, що надання таких документів в складі пропозиції є неможливим жодним
учасником, оскільки IV квартал 2023 року, ще не закінчився, а тому станом на час подання
пропозицій учасники мають можливість надати лише Акт, складений за результатами проведення
планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання
операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складений не раніше III кварталу
2023 року та Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі
аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, складений не раніше III
кварталу 2023 року.
З метою усунення порушення чинного законодавства в сфері публічних закупівель,
просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2023 16:18
Вирішення:
З метою забезпечення додержання прав громадян щодо необхідності здійснювати органами державної влади у період воєнного стану позапланові заходи державного нагляду (контролю), було прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 06 грудня 2022 р. № 1363 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303», згідно з якою за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави, а також для виконання міжнародних зобов’язань України протягом періоду воєнного стану дозволено здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) на підставі рішень центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у відповідних сферах.
Тож, рішення щодо здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) в окремих сферах віднесено Урядом до компетенції центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у відповідних сферах. Для прикладу, за отриманою від Міністерства економіки України інформацією Мінекономіки вже опрацьовується питання щодо прийняття рішення стосовно проведення Держпродспоживслужбою позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері захисту прав споживачів.
Тому, на підставі вищезазначеного, надання актів складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно складських приміщень, транспортних засобів та НАССР за 4 квартал 2023 року,– не є дискримінаційною вимогою, так як 4-й квартал 2023 року включає в себе жовтень ,листопад та поточний грудень тому акти можуть бути надані або жовтень 2023р,або листопад 2023р ,або грудень 2023р
Крім того згідно з частиною 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено