• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт-заміна існуючих віконних прорізів головного корпусу Ватутінської міської лікарні Ватутінської міської ради по вул. Михайла Грушевського, 11 м Ватутіне Звенигородського району Черкаської області (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Торги не відбулися

1 399 199.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 996.00 UAH
Період оскарження: 14.12.2023 00:33 - 09.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: cffd556712c64dc6ab6d0a83910e4fe3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-14-000065-a.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-14-000065-a, Замовник 14 грудня 2023 року розпочав проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт - заміна існуючих віконних прорізів головного корпусу Ватутінської міської лікарні Ватутінської міської ради по вул. Михайла Грушевського, 11 м. Ватутіне Звенигородського району Черкаської області (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)». Після завершення строку для подання тендерних пропозицій було встановлено, що тендерні пропозиції подали наступні учасники: - ПП "Тясмин-транс" (Скаржник) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Тясмин-Транс» 31 січня 2024 року Комунальним некомерційним підприємством «Ватутінська міська лікарня Ватутінської міської ради» (Замовник) було прийнято рішення (Протокольне рішення) про відхилення тендерної пропозиції. Рішення про відхилення прийнято на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Рішення Замовника аргументовано наступним: Учасником ПП "Тясмин-транс" у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: підсумкову відомість ресурсів, в якій кількість позицій будівельних матеріалів відрізняється від вимог встановлених Додатком 3 Тендерної документації (Цвяхи оцинковані будівельні, в кількості 0,0434476 т; Шпаклівка мінеральна Cerezit CT 29, в кількості 766,66 кг) Скаржник вважає вказане рішення незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне: Відповідно до вимог «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (Додаток 3 до тендерної документації) Замовника Учасник повинен в складі своєї пропозиції надати розрахунки, підтверджуючі запропоновану ціну пропозиції, а саме: - договірну ціну з пояснювальною запискою - зведений кошторис - локальний кошторис - загальновиробничі витрати до локальних кошторисів - підсумкову відомість ресурсів Кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Підсумкова відомість ресурсів як складова кошторисного розрахунку для запропонованої ціни пропозиції учасника ПП «Тясмин-Транс» виконана з дотриманням вищевказаних умов, встановлених Замовником. Водночас, ніякої вимоги щодо точної відповідності будівельних матеріалів, виробів і комплектів, що повинні бути використані під час виконання робіт, якимось конкретним показникам, у Додатку 3 тендерної документації Замовника, не міститься. Окрім того, уповноваженою особою, відповідальною за проведення закупівлі UA-2023-12-14-000065-a відповідно до інформації, зазначеній у тендерній документації Замовника та у відомостях про вказану закупівлю, оприлюднених в електронній системі закупівель, є Піддубний Олександр Петрович, проте Протокольне рішення уповноваженої особи від 31 січня 2024 року, на підставі якого відхилено тендерну пропозицію Скаржника, підписано іншою особою – Тетяною Чернюк. Прийняття рішення неуповноваженою особою є порушенням законодавства про публічні закупівлі. Враховуючи вищевикладені обставини, рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «ТЯСМИН-ТРАНС» є незаконним та таким, що підлягає скасуванню. Керуючись п.п.55, 56-59, 62 Особливостей,
Дата розгляду скарги: 15.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.02.2024 18:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.02.2024 13:16
Автор: ПП "Тясмин-транс", Сергій Шамрай +380633324442 t9smin.trans@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 7ac92e56de1a46cda5b3733ef92b62a3
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції.
Опис заперечення: Протокольне рішення (протокол уповновапженої особи від 31 січня 2024 року)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Рішення про відхилення тендерної пропозиції підптсано не уповноваженою особою.

Відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиціїна підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника