• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з використання майданчика та компостної ями для компостування рослинних залишків (опалого листя, скошеної трави, хмизу, тощо)

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 14.12.2023 09:10 - 19.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення протоколу 259

Номер: 970b49bb09fd4a5aa3c92529c9e69174
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-021834-a.b1
Назва: Оскарження рішення протоколу 259
Вимога:
Комунальне підприємство Слов’янської міської ради «БЛАГОУСТРІЙ» Уповноваженій особі Тетяні ЗОЛОТУХІНІЙ За результатами електронного аукціону, що проводився автоматично електронною системою закупівель, пропозиція ФОП ЧИЖ Анна Юріївна визнана першою найбільш економічно вигідною. Згідно ПРОТОКОЛу від 25 грудня 2023 року №259 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ в м. Слов’янськ «25» грудня 2023 року прийнято рішення уповноваженої особи, яким тендерна пропозиція учасника ФОП ЧИЖ Анна Юріївна була відхилена та дискваліфікована. За змістом Протоколу Замовника в особі уповноваженої особи Тетяни ЗОЛОТУХІНОЇ від 25 грудня 2023 року, підставою дискваліфікації Пропозиції Учасника стало те що: 1. Учасником не надано заповнений проєкт договору відповідно до додатку 3 ТД. 2. Надано аналогічний договір, який не відповідає предмету закупівлі ФОП ЧИЖ Анна Юріївна не погоджується з рішенням замовника та відхиленням пропозиції з огляду на таке: 1. Аналізуючи зміст протоколу уповноваженої особи Тетяни ЗОЛОТУХІНОЇ можна зробити висновок, що уповноважена особа не слідкує за змінами до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. В протоколі від 25 грудня 2023 року №259 уповноважена особа вказує, що оцінка та розгляд тендерних прпозицій здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) (п. 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. п. 43. Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тобто, вказані недоліки допущені Учасником підпадають під виправлення протягом 24 годин. Проте, згідно протоколу замовник відхиляючи тендерну пропозицію учасника керувався відповіддю Уповноваженого органу з питань закупівель в Україні – це Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки), основні функції якого визначено ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 20.08.2014 року №459 (зі змінами) У відповідь на запит № 1332/2020 (прошу звернути увагу, що це відповідь на запит №1332 від 2020 року, ще до оголошення воєнного стану в Україні, а відтак без урахування змін передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями). Тобто надана відповідь на даний час не є актуальною, враховуючи ряд змін до ЗУ «Про публічні закупівлі». Як приклад, для ознайомлення уповноваженій особі Відповідь на запит 223/2023 щодо норми 24 години на виправлення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки), основні функції якого визначено ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 20.08.2014 року №459 (зі змінами) https://www.me.gov.ua/inforez/Details?id=b7552662-1eec-4f87-9a62-20e59fc3635a&lang=uk-UA Постанова № 1178 залишається в силі з урахуванням внесених деяких змін. Мінекономіки додатково дало роз'ясненням у зв'язку із останніми внесеними змінами до Особливостей, Постанови КМУ № 1178, зорієнтуємося на одному із питань - виправлення невідповідностей протягом 24 год. Одне із тих питань, яке часто турбує учасника та замовника закупівель. Відповідно до Постанови № 1178, обсяг виправлень значно перевищує той, що передбачав Закон “Про публічні закупівлі”. Це означає, що учасникам надається широкі можливості для виправлення технічної пропозиції. Зокрема, учасники мають можливість виправити практично всю ТП з метою врахування виявлених невідповідностей. Як у воєнний період застосовують норму про 24 години відповідно до Постанови № 1178, Мінекономіки також роз'яснило додатково у своєму листі “ Щодо внесення змін до особливостей здійснення: публічних закупівель на період дії правового режиму, воєнного стану та протягом 90 днів з дня його, припинення або скасування” . Далі проаналізуємо це. Так, згідно з Особливостями, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі замовником виявляються невідповідності в наданій учасником інформації та/або документах, які вимагалися у тендерній пропозиції або тендерній документації, замовник повідомляє про це учасника і встановлює строк, що не може бути меншим ніж два робочі дні до завершення розгляду тендерних пропозицій, для виправлення таких невідповідностей у електронній системі закупівель. Термін "невідповідність в інформації та/або документах", які надаються учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, охоплює відсутність необхідної інформації та/або документів, які повинні були бути включені до тендерної пропозиції відповідно до тендерної документації. Як вже згадували вище, виключеннями є відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення було вимагане замовником, а також відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідність в інформації та/або документах, що надаються учасником процедури закупівлі для виконання вимог технічної специфікації предмета закупівлі, включає помилки, які можна виправити без зміни предмета закупівлі, такі як назва товару, марка, модель тощо. У період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення або скасування, Особливості надають можливість учаснику, який має невідповідності в своїй пропозиції, виправити їх з метою збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника. Отже, згідно з вищезазначеним змістом Особливостей, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури, і виправлення цих невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі (назви товару, марки, моделі тощо), замовник повідомляє учасника про необхідність усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, будь-які рішення щодо закупівель приймаються замовниками з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання корупції та розвитку добросовісної конкуренції, відповідно до принципів, закріплених у статті 5 Закону. https://e-tender.ua/news/viklyuchennya-shchodo-vipravlennya-uchasnikami-nevidpovidnos-1289 В заключенні свого «протоколу» уповноважена особа відхиляє тендерну пропозицію учасника згідно з пп. 2 пункту 44 Особливостей, що суперечить нормам та суті ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) Недостатні знання законодавчої бази у сфері публічних закупівель уповноваженою особою не може бути підставою для відхилення пропозиції, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Замовник безпідставно відхилив пропозицію Учасника, без застосування механізму 24 годин, що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ФОП ЧИЖ Анна Юріївна. Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ФОП ЧИЖ Анна Юріївна. Рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікацію) Учасника ФОП ЧИЖ Анна Юріївна внаслідок ненадання такому учаснику 24 годин на виправлення недоліків як це перебачено ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), зокрема пунктом 43 Особливостей, наслідком незаконного зазначеного вище рішення Замовника, стало порушення прав та законних інтересів ФОП ЧИЖ Анна Юріївна, а саме: право на те, щоб його тендерна пропозиція була об’єктивно та неупереджено оцінена, право бути переможцем вищезазначеної закупівлі, право на укладання із ним договору за наслідками процедури публічної закупівлі. Зрештою, Замовником було порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Відповідно до п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. В результаті вищенаведених протиправних дій, Замовник не дотримався критерію об’єктивного та чесного вибору переможця, грубо порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) та відмовився від найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення про відхилення (дискваліфікацію) пропозиції учасника Фізична особа-підприємець ЧИЖ Анна Юріївна (ІПН - 3154900724, зазначене в Протоколі від 25 грудня 2023 року №259 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства Слов’янської міської ради «БЛАГОУСТРІЙ» Тетяною ЗОЛОТУХІНОЮ, та надати скористатись законним правом на виправлення недоліків через механізм 24 годин , як це перебачено п. 43 Особливостей. В разі не прийняття рішення, яке відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, ФОП ЧИЖ АННА ЮРІЇВНА залишає за собою право звернутись за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету та Держаудитслужби. З повагою, Фізична особа-підприємець Анна ЧИЖ
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник відхиляє тендерну пропозицію
Статус вимоги: Відхилено