• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).

Торги відмінено

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 13.12.2023 17:59 - 06.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга (на дискримінаційні умови тендерної документації)

Номер: b07f8f59b03449e59a29d7a6ff702ec5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-020451-a.c1
Назва: Скарга (на дискримінаційні умови тендерної документації)
Скарга:
13 грудня 2023 р о 18:01 замовник ДЕПАРТАМЕНТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ,оголосив закупівлю : UA-2023-12-13-020451-a код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні . Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного. Відповідно до додатку 2 тендерної документації наведений перелік обладнання яке закуповується Замовником та сукупні вимоги до них. Варто зазначити, що закупівля проводиться одним лотом та не передбачено поділу закупівлі на Лоти. Уважно вивчивши тендерну документацію, Скаржник вважає, що в ній містяться умови, які протирічать закону України «Про публічні закупівлі» та обмежують конкуренцію шляхом залучення до тендеру обмеженого кола осіб (що є підставою для подання скарги). Скаржик є офіційним дистриб’ютором виробника медичного обладнання URIT та має бажання взяти участь у закупівлі в частині постачання позиція № 1 56669 - Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика in vitro) стаціонарний та позиція № 3 АНАЛІЗАТОР СЕЧІ, НАПІВАВТОМАТИЧНИЙ. В той же час варто зазначити, що виробник медичного обладнання URIT не виробляє обладнання зазначене по позиції № 2 тендерної документації. Крім того, компанія ТОВ МЕДІСТАРЛАБ не є офіційним дистриб’ютором (представником ) іншого виробника медичного обладнання, яке просить Замовник по позиції № 2 тендерної документації , а є офіційним представником по зазначеним позиціям № 1 та № 3 (56669 - Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика in vitro) стаціонарний та АНАЛІЗАТОР СЕЧІ, НАПІВАВТОМАТИЧНИЙ.) Як наслідок скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Хоч за Законом України «Про публічні закупівлі » і надано право Замовнику визначати предмет закупівлі ,однак в такому вигляді тендерна документація створена для суттєвого зменшення конкуренції з метою залучення лише посередників. Таким чином ,таке поєднання предмета закупівлі з різних аналізаторів порушує принципи закупівлі ,які закріплені в ст.5 цього Закону ,а саме, в частині економії бюджетних коштів (так як виробники /офіційні представники усуваються від закупівлі ,а залучаються посередники ,які будуть продавати все разом що дозволяє встановлювати максимальні ціни при цьому формально усуваючи самих виробників ). Такі умови є дискримінаційними ,оскільки закупівля розрахована на посередників ,які будуть постачати необхідне обладнання. Отже, порушуються п.1,4 та частина 2,4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі.» Для підтвердження ,що позиції №1 та позиції № 3 відповідають технічним вимогам тендерної документації надаємо у складі своєї пропозиції Декларації про відповідність та інструкції з експлуатації на прилади . ПРОШУ : 1.Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду : ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-13-020451-a 2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-12-13-020451-a 3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище , тобто розділити закупівлю на окремі лоти
Дата розгляду скарги: 27.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.12.2023 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.01.2024 16:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконане зміни до тендерної документації внесені (У зв'язку із закінченням бюджетного (2023 року), не затвердженням видатків на 2024 рік відповідно до програмного методу, Замовник не має законних підстав для продовження процедури закупівлі
Автор: ТОВ "МЕДІСТАРЛАБ", Ольга Д'яченко +380973729595 radionik1710@gmail.com