• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мобільний тир

див.техвимоги

Завершена

72 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
Період оскарження: 02.05.2018 13:33 - 05.05.2018 13:35
Вимога
Вирішена

УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПРОЯВІВ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 49716083c1154f1ba7f4c4a8c1b6a7a7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-02-000342-c.c1
Назва: УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПРОЯВІВ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Відповідно до Додатку№1, учасник повинен бути авторизованим дистриб'ютором (дилером) компанії-виробника інтерактивного устаткування. На підтвердження цього, учасником надається авторизаційний лист на предмет закупки з вказівкою на назву замовника та предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, виникає запитання, що ви маєте на увазі під поняття «інтерактивне устаткування» та чи повинен учасник бути авторизованим дилером усього тиру в цілому, чи окремих його частин. Оскільки, якщо ви маєте на увазі надання авторизаційного листа від виробника тиру, то ця вимога є цілком логічною та обґрунтованою, однак, якщо від виробника окремих його частин, то виходить, що учасник повинен бути офіційним дилером виробника програмного забезпечення, проектору, екрану, акустичної системи, веб-камери. Відповідна вимога є недоречною та значною мірою звужує коло потенційних постачальників, а тим самим за своєю сутністю є дискримінаційним проявом з боку Замовника. Окрім цього, така вимога є явним натяком на створення сприятливих умов для перемоги конкретної особи. Так, наприклад, наразі єдиним виробником проектору на основi свiтлодiодно-лазерної технологiї є фірма Casio. Єдиним дилером цієї фірми в України є ТОВ «АВ-ПРО». Таким чином, лише ця компанія може надати авторизаційний лист від виробника. До речі, подібні вимоги мали місце і в інших тендерах, у яких перемогу здобувало ТОВ «АВ-ПРО» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-15-000302-a). Із зазначеного вище слідує, що переможець цієї закупівлі вже визначений Замовником до її фактичного проведення. У свою чергу, подібні дії Замовника можна розцінювати як умисне усунення вільної конкуренції, шляхом встановлення дискримінаційної вимоги, що є порушенням не тільки ст. 3, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а й Закону України «Про захист економічної конкуренції». Таким чином, враховуючи наведене, вимагаємо привести закупівлю до норм чинного законодавства України та виключити вимогу щодо надання авторизаційного листа. Додатково повідомляємо, що у разі не усунення даного порушення, будемо вимушені залучити до захисту наших прав Громадські організації ДОЗОРРО, Державну аудиторську службу та Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Враховуючи зауваження техвимоги були виправлені
Статус вимоги: Задоволено