• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стегно куряче охолоджене - ДК 021:2015: 15112130-6; М'ясо свинини охолоджене - ДК 021:2015: 15113000-3

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Торги не відбулися

1 840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 400.00 UAH
Період оскарження: 13.12.2023 15:36 - 18.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА переглянути прийняте рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель

Номер: 39621e140b30435f88f0a41641afe643
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-014824-a.c1
Назва: ВИМОГА переглянути прийняте рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Вимога:
ВИМОГА переглянути прийняте рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Уповноваженою особою СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ протоколом № 332 від 22.12.2023 року оприлюднено рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ФОП Білан Антона Борисовича (надалі- Учасник) з наступних підстав: Ознайомившись із змістом протоколу № 332 від 22.12.2023 року, не погоджуюся з таким рішенням та вважаю, що Замовник порушив вимоги п. 41, 43 та 47 Особливостей, що призвело до прийняття незаконного рішення, з огляду на наступне. 1. Так, в якості підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Білан А.Б., Замовник зазначив наступне: Умовами п. 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації: - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: заповненої тендерної пропозиції, яка подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель згідно з додатком 4 тендерної документації. Додатком № 4 до тендерної документації форма «Тендерна пропозиція» містить наступні вимоги: форма , яка подається Учасником, Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи, строчки. На підтвердження вищевказаних вимог, в складі пропозиції учасника міститься «Тендерна пропозиція», але не містить інформації щодо країни походження товару та повної назви виробника товару. Хочу зазначити, що інформація про виробника та країну походження товару міститься в іншому документі, а саме : фото маркування товару ( файл 34. Маркування свинина.pdf та 35. Фото маркування стегно.pdf) ; декларація виробника ( файл 36. Декларація курка.pdf та 37. Декларація м'ясо.PDF) зазначено виробник свинини ФОП Білан Антон Борисович, адреса потужностей виробництва 23160, Вінницька область, Жмеринський район, с. Станіславчик, вул. Кірова, 40та стегна курчого охолодженого є виробник ТОВ «М’ясний Дім Плюс», адреса потужностей виробництва: Україна,23222, Вінницька область, Вінницький район, с. Якушенці, Хмельницьке шосе, 7. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так як дана інформація ніяк не змінює технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в тендерній пропозиції, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, та міститься в іншому документі, вважаю, що замовник неправомірно відхилив в даному випадку нашу пропозицію, при цьому, неврахувавши наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 43 Особливостей. Враховуючи викладене, замовник, не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону. 2. Так, в якості другої підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Білан А.Б., Замовник зазначив наступне: Умовами п. 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації: - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку № 2), та інші відомості, що передбачено тендерною документацією . Однією з вимог додатку № 2 є те, що учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати фото маркування запропонованого товару до постачання. Замовником під час аналізу файлу «35. Фото маркування стегно.pdf» встановлено, що фото маркування стегно куряче не відповідає вимогам встановленим замовником, а саме: учасник надав фото маркування з зазначенням ДСТУ 3143-95, що не відповідає ДСТУ зазначеному у Додатку №2 до тендерної документації. Але вказане обґрунтування Замовника щодо відхилення моєї тендерної пропозиції не відповідає вимогам чинного законодавства та умовам Тендерної документації з огляду на наступне. Замовник змістом Додатку № 2 тендерної документації ввів учасника в незрозумілу ситуацію, оскільки колонкою 5 «Вимоги до якості» таблиці технічної специфікації встановлено, що Стегно куряче охолоджене повинно бути свіже охолоджене. Відповідати діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, що діють на території України. М’ясо першої категорії, щільної структури, без сторонніх запахів, з повністю видаленим оперінням. Термін придатності від загального терміну зберігання, передбачений виробником на час поставки (не менше, ніж 80 %.). ДСТУ 3143:2013. Тобто, з даного чітко не зрозуміло якому стандарту має відповідати даний товар. Проте, п. 1 Додатку 2 замовник встановив, що на підтвердження відповідності вимогам до предмету закупівлі учасник повинен надати: 1. Завірені учасником копії документів, які засвідчують якість запропонованого товару. На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції учасник надав декларацію виробника на стегно куряче охолоджене (файл 36. Декларація курка.pdf) від 18.12.2023, в якій чітко вказано згідно якого технічного документу виготовлено даний товар, а саме: стегно куряче охолоджене ДСТУ 3143:2013. Також, хочу зазначити та звернути замовника увагу на те, що Замовником не встановлено жодних вимог до форми та змісту маркування запропонованого товару. Тендерною документацією не вимагалося чіткого переліку інформації, яка повинна бути на маркуванні товару. Натомість, Замовник встановив, що предмет закупівлі повинен Відповідати діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, що діють на території України. Що саме повинно міститься на цьому фото, яка саме детальна інформація, її перелік та вимоги Замовник за змістом Тендерної документації не зазначив. Вимоги про те, що на фото маркуванню запропонованого товару повинна міститься інформація про ДСТУ 3143:2013 Тендерна документація не передбачала. У складі пропозиції Учасник надав фото маркування запропонованого товару (35. Фото маркування стегно.pdf) чим самим виконав вимоги Замовника з Додатком 2 повністю. Крім того, висновок Замовника про відсутність на маркуванні запропонованого товару інформації ДСТУ 3143:2013 не відповідає вимогам чинного законодавства. Так, згідно Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 6 грудня 2018 року № 2639(далі Закон), згідно ст. 6 передбачений Перелік обов’язкової інформації про харчові продукти. Такої інформації, як ДСТУ Закон не передбачає. Згідно із ст. 6 зазначеного Закону передбачений Перелік обов’язкової інформації про харчові продукти. Так, згідно із ст. 1 Закону: Маркування — це слова, описи, знаки для товарів і послуг (торговельні марки), графічні зображення або символи, що стосуються харчових продуктів, які розміщуються на будь-якій упаковці, етикетці (стікері), кольоретці, а за відсутності упаковки, у документі або повідомленні, які супроводжують харчовий продукт або посилаються на нього. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстави відсутності на фото маркування запропонованого товару ДСТУ 3143:2013 є не правомірним. Додатково повідомляємо, що відповідно до норм законів Замовником порушено пункт 2 (максимальна економія) та 5 (об’єктивне та неупереджене визначення переможця) частин першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, зазначаю до відома Замовника, що статтею 164(14) Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлено, що відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) – тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Відповідно яких закупівлі мають здійснюватись за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте, Замовником не було дотримано дані принципи. Виходячи з вище викладеного я, Фізична особа – підприємець Білан Антон Борисович ВИМАГАЮ: скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції Фізичної особи – підприємця Білан Антона Борисовича. В іншому випадку буду вимушений звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу опубліковано у вигляді протокольного рішення уповноваженої особи Снятинського психоневрологічного інтернату щодо розгляду вимоги.
Статус вимоги: Відхилено