• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) – 50320000-4 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування комп'ютерних периферійних пристроїв (Послуги по заправці та відновленню картриджів для офісної техніки)

ДК 021:2015 (CPV) – 50320000-4 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування комп'ютерних периферійних пристроїв (Послуги по заправці та відновленню картриджів для офісної техніки)

Завершена

49 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 735.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2018 14:09 - 07.05.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі

Номер: 6ad249d3d8f04e4d8448a2e5ef1674ee
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-26-000797-b.b1
Назва: Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі
Вимога:
Номер за порядком (без номера - перших дві лінійки) Відсутні моделі техніки для оприділення вартості.
Пов'язані документи: Замовник
Вимога
Відхилено

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 98b229c793e54f9ba556cab5af2eeed3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-26-000797-b.a2
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Добрий день. Згідно тендерної документації пункту 5. "Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати сканованому вигляді (в форматі pdf) пропозицію та наступні документи (...)". ФОП Божко О.В. надав важливі документи у складі своєї пропозиції у форматі jpeg, що є порушенням. Також, згідно тендерної документації пункту 6. "Пропозиція. ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ! У випадку зменшення Учасником ціни під час електронного реверсивного аукціону, Учасник, пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки електронної системи, протягом 1 робочого дня з моменту визначення її найкращою, повинен надати оновлену пропозицію". Учасник Божко О.В. не підтвердив протягом 1 робочого дня ціну шляхом оновлення пропозиції. Прошу вас дискваліфікувати ФОП Божко О.В. за порушення умов закупівлі та перейти до розгляду наступного Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне. Керуючись вимогами встановленими Порядком здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок), Замовник під час оголошення допорогової закупівлі розмістив в електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість допорогової закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення допорогової закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасників, які є необхідними для проведення допорогової закупівлі. Однією з вимог було надання у сканованому вигляді (в форматі pdf) пропозиції та документів. Учасником ФОП Божко О.В. (код РНОКПП 2699709115) надані деякі документи у форматі jpeg, проте ці документи відповідають вимогам оголошення, а допущений недолік є формальним (несуттєвим) та не впливає на зміст пропозиції і не може бути підставою для дискваліфікації означеного учасника. Відповідно до умов оголошення учасник (пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки електронної системи) протягом 1 робочого дня з моменту визначення її найкращою, повинен надати оновлену пропозицію. Пропозиція учасника ФОП Божко О.В. (код РНОКПП 2699709115) за результатами проведеного 11 травня 2018 року аукціону була визнана найкращою. Статтею 253 Цивільного кодексу України визначений початок перебігу строку, а саме перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Таким чином оновлена пропозиція повинна бути оприлюднена протягом робочого дня 14 травня 2018 року. Учасником оновлена пропозиція оприлюднена в строки визначені умовами оголошення, а саме о 16:04 14 травня 2018 року. Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена. Дякуємо за участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено