-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Виробничий одяг
Торги не відбулися
9 655 222.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2018 10:28 - 02.04.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
На порушення Замовником торгів Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
d7ba852c649348f6a5d4542bef351c5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000146-a.a2
Назва:
На порушення Замовником торгів Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2018-02-20-000146-a ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» (далі за текстом - Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі , а саме Форменного одягу , код 1811 (Виробничий одяг).
На вищевказане оголошення відреагувало кілька кандидатів, серед яких було Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр промислових технологій та експертиз" (код ЄДРПОУ 39927141) (далі - Товариство), яке подало документи для перевірки та подальшої участі у процедурі закупівлі - відкритих торгах з публікацією англійською мовою та пропозиція якого була допущена до аукціону 23.04.2018 р. згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 86 «Е» від 16.04.2018 р.
Так, як передбачено ч. 1 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: серед яких, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тендерною документацією згідно Протоколу № 11 «Е» від 12.02.2018р., що затверджений Головою тендерного комітету-головним бухгалтером ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» Мартиненко О.В. було встановлено вимоги тендерної документації, порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації, інструкція з підготовки тендерної пропозиції , тощо.
Як вбачається з розділу ІІІ вказаної Тендерної документації згідно Протоколу № 11 «Е» від 12.02.2018р. (Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до вимог статті 16 та вимоги, установлені статтею 17 Закону) кваліфікаційний критерій до учасників - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (документальне підтвердження надається відповідно до вимог, зазначених у Додатку 1 до Тендерної документації ).
Відповідно до вимог, зазначених у Додатку 1, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник надає сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі).
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр промислових технологій та експертиз" надало Договір поставки № ЦТ-09/2017 від 18 вересня 2017 р. (далі – Договір), за умовами якого ТОВ «Центр Технологій» передає, а ТОВ «Фірма «Спецоптторг» приймає окремими партіями і оплачує наступний товар: спецодяг, взуття, засоби індивідуального захисту та інші товари, пойменовані надалі «Товар», в асортименті, кількості та за цінами відповідно до Специфікацій або рахунків-фактур, що оформляються окремо на кожну поставку та є невід’ємними частинами цього Договору.
Далі, п. 2.1. Договору передбачено, що ціна, загальна кількість товару…вказуються у видатково-прибуткових накладних, складених та підписаних уповноваженими представниками Сторін на підтвердження факту приймання-передачі товарів, та скріплених печатками Сторін. Сторони розглядають зазначені накладні, як невід’ємну частину цього Договору.
Згідно п. 6.3. Договору у разі відсутності довіреності на отримання Товару у представника ТОВ «Фірма «Спецоптторг» (а довіреність не надавалась Замовнику та відсутня серед поданих документів, що може свідчити про її фактичну відсутність), у обов’язковому порядку повноважними представниками сторін підписується видатково-прибуткова накладна, яка вважається актом приймання-передачі Товару.
А п. 6.9. Договору встановлено, що право власності на поставлені Товари переходить до ТОВ «Фірма «Спецоптторг» в момент отримання товару від ТОВ «Центр Технологій» за підписаною видатково-прибутковою накладною.
Так, Товариством з обмеженою відповідальністю "Центр промислових технологій та експертиз" для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» надано сканкопію аналогічного договору (Договір поставки № ЦТ-09/2017 від 18 вересня 2017 р.) та Специфікації №1 до нього, однак всупереч вимог розділу ІІІ вказаної Тендерної документації згідно Протоколу № 11 «Е» від 12.02.2018р. не надано видатково-прибуткової накладної, яка вважається актом приймання-передачі Товару за Договором та є його невід’ємним додатком, який не надано, що свідчить про незабезпечення Товаром Покупця (ТОВ «Фірма «Спецоптторг»), відсутність забезпечення умов щодо переходу права власності на Товари від ТОВ «Центр Технологій» до ТОВ «Фірма «Спецоптторг» за Договором, а отже і очевидну відсутність фактичного досвіду виконання аналогічного договору.
Далі, як вже зазначалось на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр промислових технологій та експертиз" надало Договір, за умовами якого ТОВ «Центр Технологій» передає, ТОВ «Фірма «Спецоптторг» приймає окремими партіями і оплачує наступний товар: спецодяг, взуття, засоби індивідуального захисту та інші товари.
Вказаний Договір датований 18 вересня 2017 року, а тому очевидно що Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр промислових технологій та експертиз" на час виконання умов договору мало б спеціалізуватися на виготовленні, закупівлі, продажі, постачанні спецодягу, взуття, засобів індивідуального захисту та інших товарів.
Проте, відповідно до Витягу з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань на запит від 16.04.2018 року за №1003868806 (далі - Витяг), станом на 18.09.2017 року, видами діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю "Центр промислових технологій та експертиз", були:
1. 71.11 Діяльність у сфері архітектури.
2. 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.
3. 71.20 Технічні випробування та дослідження.
4. 72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук.
5. 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність.
Тобто, вищевказаний документ, а саме Витяг, свідчить про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр промислових технологій та експертиз", не могло і не мало повноважень для здійснення такого роду діяльності, а саме: виробництво спецодягу, а також оптова або роздрібна торгівля одягом і взуттям, тому і Договір поставки № ЦТ-09/2017 від 18 вересня 2017 р. містить очевидні ознаки підроблення та обгрунтований сумнів щодо дійсного укладення саме такого договору у вказаний час, фактичне його виконання ніяким чином не підтверджене, а отже відносно даного учасника публічних закупівель – ТОВ «Центр промислових технологій та експертиз», не міститься підтвердження наявності в учасника тендеру досвіду виробництва та поставки спецодягу.
Далі, Товариством з обмеженою відповідальністю "Центр промислових технологій та експертиз" для підтвердження статусу платника податків, було подано Довідку від 02.04.2018 року № 890/10/04-04-17-11, в якій вказано, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр промислових технологій та експертиз", ЄДРПОУ 39927141 перебуває на податковому обліку в Жовтоводському відділенні Кам'янської ОДПІ з 03.08.2015 року, на загальній системі оподаткування з 01.04.2018 року, проте не було надано інформації, чи є дане Товариство платником ПДВ чи має статус платника єдиного податку, а саме ці відомості відповідно до умов Додатку 4 Тендерної документації мали бути надані кожним учасників торгів, тому даний документ ніяким чином не підтверджує статус Товариства як платника ПДВ чи єдиного податку та свідчить про незаконність допущення до процедури торгів.
Додатково інформуємо про те, що у відкритому доступі на офіційному сайті Державної фіскальної служби України sfs.gov.ua , в реєстрі платників ПДВ, станом на 20.04.2018 року, Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр промислових технологій та експертиз» (ЄДРПОУ 39927141) не є платником ПДВ.
Далі, Товариством було представлено ряд документів для підтвердження якості продукції, що вони виробляють, а саме:
1. Декларація про відповідність Митного союзу від 22.01.2014 року.
2. Декларація про відповідність Митного союзу від 07.08.2014 року TC N RU Д-RU.AЯ56.B.05275
3. Додаток №1 до Декларації про відповідність Митного союзу від 07.08.2014 року TC N RU Д-RU.AЯ56.B.05275
4. Сертифікат відповідності (Федеральне агентство по технічному регулюванню та метрології) № РОСС.RU.СЩ04.Н01201, інші документи.
Проте на всіх вище перелічених документах присутні печатки сторонніх організацій, зокрема Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕС», інших підприємств, які не мали ніяких взаємовідносин із ТОВ «Центр промислових технологій та експертиз», а отже останнім просто взяті чужі сертифікати, які ніякого відношення до діяльності власне ТОВ «Центр промислових технологій та експертиз» не мають.
Далі, очевидна невідповідність наданих документів Тендерній документації Замовника , а саме пункту 10 додатку 4 до Тендерної документації . Пункт 10 Додатку 4 вимагає від Учасника наступне :
10 Зразки документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, тканини з яких виготовлений предмет закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати заводу-виробника або паспорт заводу-виробника, або сертифікованої лабораторії, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі). Учасником надається сканкопія
У складі документів щодо цієї вимоги, Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр промислових технологій та експертиз» (ЄДРПОУ 39927141) надає «Сертификат соответствия» на парусину брезентовую полульняную , строк дії якого завершується 21.11.2017 року. Документ є простроченим, тобто чинний на дату подання ДОКУМЕНТ НЕ НАДАНИЙ Замовнику.
Далі, згідно Технічних вимог до Таблиці 3 ( Рукавиці захисні) Додатку №3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр промислових технологій та експертиз» (ЄДРПОУ 39927141) повинно було надати документ на підтвердження якості тканини ДВУНИТКИ БАВОВНЯНОЇ АПРЕТОВАНОЇ , яка використовується при пошитті рукавиць бавовняних однопалих з подвійним брезентовим наладонником. ЖОДНОГО ДОКУМЕНТУ ЩОДО ЯКОСТІ ВИЩЕВКАЗАНОЇ ТКАНИНИ НАДАНО НЕ БУЛО.
Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю «Центр промислових технологій та експертиз» очевидно не було надано усіх необхідних документів для того, щоб підтвердити свою кваліфікацію та якість продукції, що виробляється останнім, при цьому були надані для участі в процедурі публічних закупівель підроблені документи про нібито наявність досвіду аналогічних договорів, хоча фактично ніякої діяльності в цій сфері взагалі не здійснювалося, не надано документів про наявність чи відсутність статусу платника ПДВ чи платника єдиного податку, подано сторонні сертифікати якості по підприємствам, які жодних взаємовідносин із ТОВ «Центр промислових технологій та експертиз» не мали.
З огляду на що, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових технологій та експертиз» підлягає відхиленню ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» в силу численних порушень умов та вимог до тендерної документації (Розділ V Протоколу № 11 «Е» від 12.02.2018р.), а Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр промислових технологій та експертиз» має бути позбавлено статусу «УЧАСНИК» у відкритих торгах UA-2018-02-20-000146-a, оголошених ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» на публічну закупівлю спецодягу.
ВИСНОВОК :
Вважаємо, що під час проведення процедури прекваліфікації (розгляду пропозицій учасників) Замовником були порушені норми чинного законодавства , що вплинуло на об’єктивність оцінки пропозицій . Обгрунтовуючи свою позицію, зазначаємо наступне :
Порядок здійснення процедур закупівлі визначається Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон) . Згідно ч. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами : добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 3 ст 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа (особи) :
-планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;
-здійснює вибір процедури закупівлі;
-проводить процедури закупівель;
-забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
-забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
-забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
-здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Вважаємо, що допущення до аукціону учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр промислових технологій та експертиз» (ЄДРПОУ 39927141) було здійснено тендерним комітетом не об’єктивно.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. На час розгляду скарги (до винесення рішення за скаргою) прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000146-a.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі відповідно до доводів, викладених в даній скарзі.
4. Зобов'язати Замовника відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових технологій та експертиз» у відкритих торгах UA-2018-02-20-000146-a, оголошених ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» на публічну закупівлю спецодягу.
Додаток:
1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження.
2. Копія Тендерної документації згідно Протоколу № 11 «Е» від 12.02.2018р., що затверджений Головою тендерного комітету-головним бухгалтером ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» Мартиненко О.В.
3. Копія Договору поставки № ЦТ-09/2017 від 18 вересня 2017 р.
4. Копія витягу по Товариству з обмеженою відповідальністю "Центр промислових технологій та експертиз" про відомості станом на 18.09.2017 р.
5. Довідка № 890/10/04-04-1711 від 02.04.2018 р. з ДФС України Кам’янська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпр. області, видана ТОВ «Центр промислових технологій та експертиз».
6. Копії документів, що підтверджують якість сировини, з якої виготовлена продукція, надані ТОВ «Центр промислових технологій та експертиз», в повному обсязі.
7. Копія листа ТОВ «ЕС» про відсутність взаємовідносин із ТОВ «Центр промислових технологій та експертиз»
8. Протокол розгляду тендерних пропозицій № 86 «Е» від 16.04.2018 р.
9. Копії документів, що підтверджують повноваження підписанта скарги.
З повагою,
Директор ПП «Лідер Універсал Комплект» Гармаш М. Г.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 20.04.2018 13:34
- платіжне доручення.pdf 20.04.2018 13:34
- ТД 86 виробничий одяг зі змінами 2.doc 20.04.2018 13:34
- договір поставки № ЦТ-092017.pdf 20.04.2018 13:34
- витяг.pdf 20.04.2018 13:34
- сертифікати тканина 1.pdf 20.04.2018 13:34
- сертифікати тканина 2.pdf 20.04.2018 13:34
- сертифікат К 80.pdf 20.04.2018 13:34
- ЕС о документах.pdf 20.04.2018 13:34
- документи на підписанта скарги.pdf 20.04.2018 13:34
- Довідка ОДПІ.pdf 20.04.2018 13:34
- протокол прекваліфікаціїї № 86 Е від 16.04.2018 р..pdf 20.04.2018 13:34
- Рішення від 24.04.2018 № 3877,лист Замовнику.pdf 25.04.2018 20:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2018 № 4403.pdf 11.05.2018 14:56
- Рішення від 10.05.2018 № 4403.pdf 15.05.2018 17:53
- Пояснення до скарги 02.05.2018 13:38
- протокол відміни рішення 17.05.2018 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.04.2018 13:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2018 17:53
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2018 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Враховано зауваження зазначені в рішенні від 10.05.2018р. № 4403-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель .
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення тендерного комітету
Номер:
989447ab6d07488ebbe9fb30cb44dbe4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000146-a.a1
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету
Вимога:
Вимога про перегляд рішення тендерного комітету ДП "СХІДГЗК" , щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Спецімідж".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 18.04.2018 17:21
Дата подачі:
18.04.2018 17:21
Вирішення:
Пропозицію відхилено, оскільки найменування продукції, яке планується до закупівлі Замовником не відповідає продукції, яка буде постачатися Учасником.
Статус вимоги:
Не задоволено