• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України

Завершена

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 330.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2018 14:37 - 28.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга щодо кваліфікації

Номер: b7887f3537834cc18d9b0074d46eef4b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-13-001460-a.b1
Назва: Скарга щодо кваліфікації
Вимога:
Я, як учасник закупівлі в системі електронних торгів Прозорро, приймав участь в закупівлі за ідентифікатором UA-2018-04-13-001460-A. Мною, як учасником закупівлі, було запропоновано цінову пропозицію з найнижчою ціної постачання меблів медичного призначення. Згідно тендерної документації, вкладеної замовником закупівлі, було вказано певні критерії для кваліфікації учасників. Деякі пункти вказані замовником, а саме «Часовоярською міською лікарнею №3» суперечили Закону України «Про здійснення публічних закупівель». Так, замовником було встановлено критерій зазначений в п.12 Інформація щодо уповноваженої особи підписувати договір «Зразок підпису», що є одним із можливих варіантів дискримінації учасників. ФОП «Слизченком І.В.» було подано довідку про право підписанта договору в довільній формі де є зразок підпису та зразок відтиску печатки, що збігається з зразками на всій тендерній документації. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати критерії які обмежують здійснення публічних закупівель. Спостерігаючи факти порушень, які здійснив Тендерний комітет «Часовоярської міської лікарні №3» можна побачити порушення ст. ст.3,11,16,17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Порушення: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Можливо спостерігати про здійснення порушень всих принципів здійснення публічних закупівель та яскраво вказує на корупційні складові при здійсненні оцінки моєї цінової пропозиції та байдужість на покладені обов’язки заради особистої вигоди, ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Стаття 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника 1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Незважаючи на вище вказані норми законодавства, нехтуючи принципами здійснення та обов’язками покладеними на тендерний комітет, - Голова тендерного комітету в особі – Котова Олександра Веулійовича. - Заступник голови тендерного комітету – Чибіс Анжела Валентинівна. - Секретар тендерного комітету – Ємець Тетяна Віталіївна. - Члени тендерного комітету – Дерюжко Олена Омелянівна, Гололобова Наталія Вікторівна. Усвідомлюючи про здійснення порушення законодавства всі члени тендерного комітету надали особисті підписи в Протоколі №5 від 10.05.2018 року засідання тендерного комітету Часовоярської Міської Лікарні №2. Детально розглянувши другу причину відмови, мені, як учаснику з найбільш вигідною пропозицією, спираючись на ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерну документацію замовника, де було вказано що довідка надається в довільній формі про наявність працівників, їх чисельності та досвід роботи, надаю вам, копію Довідки завірену моїм особистим підписом та печаттю про те що я працюю особисто без додаткових працівників, зроблену на мій розсуд в розумінні довільної форми, яка не врегульована в ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Після розгляду третьої причини на якій грунтується відмова, мені, як учаснику закупівлі, щодо підтвердження виконання аналогічного договору, а саме договору поставки продукції медичного обла
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Тендерним комітетом було уважно розглянуто Вашу вимогу, по суті вимоги, повідомляємо наступне: По питанню на Вашу думку відповідності Вашої пропозиції, повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні були надати зокрема і ті документи, за відсутність яких Вашу пропозицію було відхилено. Всупереч вимогам тендерної документації Вами не було надано документів про які зазначено в протоколі відхилення і та обставина, що Ви надали інші документи не є ознакою відповідності Вашої пропозиції вимогам документації. Документів надано не було! Тендерний комітет не повинен нести відповідальність за невідповідність Вашої пропозиції прийнявши рішення на Вашу користь, за для того щоб Ви отримали неправомірну вигоду. Тому в подальшому просимо не здійснювати тиск на тендерний комітет шляхом дзвінків на адресу закладу та необґрунтованих обвинувачень, в протилежному випадку, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх інтересів до правоохоронних органів. Також звертаємо Вашу увагу, що протягом часу визначеного для подання учасниками своїх тендерних пропозицій, від Вас не надходило жодних звернень та запитів, чим були порушені Ваші права? Систмою публічних закупівель prozorro.gov.ua надано право учасникам на безоплатній основі ставити свої питання та вимоги протягом строку подання пропозицій
Статус вимоги: Відхилено