-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014 – поточний ремонт вхідної групи гуртожитку №21, а також заміна вікон на металопластикові в учбовому корпусі Інституту післядипломної освіти за адресою: вул. Васильківська, 36, м. Київ
Строк виконання робіт (надання послуг) - 120 календарних днів з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Торги відмінено
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2018 16:16 - 22.04.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
пропозиція Учасника-переможця – ТОВ «Інтелрембуд» не відповідає кваліфікаційним критеріям
Номер:
51dccb07709740c991c8121e612abe91
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-11-001759-a.b2
Назва:
пропозиція Учасника-переможця – ТОВ «Інтелрембуд» не відповідає кваліфікаційним критеріям
Скарга:
пропозиція Учасника-переможця – ТОВ «Інтелрембуд» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим умовами тендерної документації, так як надана з порушеннями. Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 11.05.2018 16:00
- Рішення від 15.05.2018 № 4553.pdf 15.05.2018 19:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.05.2018 16:00
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.05.2018 19:02
Вимога
Без відповіді
скарга
Номер:
c1795e018b394d33a994f1bc7bf9bea5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-11-001759-a.b3
Назва:
скарга
Вимога:
тендерна пропозиція Учасника-переможця – ТОВ «Інтелрембуд» не відповідає
кваліфікаційним критеріям, встановленим умовами тендерної документації, так як надана з
порушеннями
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2018 20:22
Вимога
Є відповідь
Обжалование результатов тендера:
Номер:
ece7bbb3b3814978bfd8df587594da9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-11-001759-a.a1
Назва:
Обжалование результатов тендера:
Вимога:
Вимога
про скасування протоколу №46-1/035 від 03.05.2018 р.
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» стало відомо, що згідно протоколу №46-1/035 від 03.05.2018 р. членами тендерного комітету було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником-переможцем торгів: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтелрембуд» (код 39715237; 01103, м. Київ, бульвар Дружби народів, буд. 14-16, тел.: (098) 019-16-78).
Ознайомившись із даним протоколом, вважаємо його безпідставним та необґрунтованим.
Так, Учасником-переможцем – ТОВ «Інтелрембуд» було допущено ряд порушень в наданих документах, які були проігноровані Замовником.
По-перше, Учасником-переможцем – ТОВ «Інтелрембуд» було надано Договір підряду № 98-е від 21.06.2016 року як підтвердження виконання аналогічних робіт, Лист-відгук за вих. № 34-29-05/03 від 19.02.2018 року до Договору № 98-С від 21.06.2016 року. Згідно Довідки (досвід виконання аналогічних договорів) вих. № 858 від 24.04.2018 року даний учасник вказав та мав надати Договір підряду № 98 від 21.06.2016 року. Тим паче, судячи з даної Довідки, Учасником-переможцем – ТОВ «Інтелрембуд» 21 червня 2016 року було укладено декілька договорів.
Крім цього, до Договору підряду № 98-е від 21.06.2016 року було додано Додаток «Календарний план виконання робіт»від 2016 року, однак не зрозуміло до якого саме договору відноситься цей Додаток, так як в ньому не прописано ні номеру додатку, ні номеру та дати договору. Даний недолік відноситься також і до Договору підряду № 80-с від 14.06.2016 року та № 96-с від 21.06.2018 року.
По-друге, в договорі №132 від 10.07.2017 року у Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва №б/н станом на 09.06.2017 року відсутня дата завірення документу. Дане зауваження відноситься і до Дефектного акту цього ж договору. Також до даного договору надано додаткову угоду без дати та номера та відповідно відсутня дата про набрання чинності даним документом.
По-третє, згідно вимог Замовника учасникам необхідно було надати інформацію про залучення субпідрядників. Так, Учасником-переможцем – ТОВ «Інтелрембуд» відсутня будь-яка інформація про залучення або незалучення субпідрядників.
Отже, тендерна пропозиція Учасника-переможця – ТОВ «Інтелрембуд» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим умовами тендерної документації, так як надана з порушеннями.
Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із Учасників.
Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням.
Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені в частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
З огляду на все, повідомляємо, що КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» буде змушено звернутися до судових та правоохоронних органів для захисту своїх порушених прав.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик-менеджмент у закупівлях.
Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужби та Рахункової Палати за ініціативою фізичної чи юридичної особи.
Зважаючи на безпідставність нашої дискваліфікації, КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» буде змушено звернутися до відповідних органів влади.
З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,-
вимагаємо:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати протокол №46-1/035 від 03.05.2018 р. про визначення переможцем ТОВ «Інтелрембуд» за результатами оцінки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 07.05.2018 15:36
- 46-2 ремонтІПО вимога.docx 08.05.2018 16:00
Дата подачі:
07.05.2018 15:36
Вирішення:
Наведені Вами факти щодо можливих невідповідностей тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації розглянуті на засіданні тендерного комітету. Достатніх підстав для скасування рішення про визначення переможця електронного аукціону за результатами розгляду не виявлено. Ваші звинувачення в особистій (фінансовій) зацікавленості голови та членів тендерного комітету категорично спростовуємо й вважаємо, що вони мають ознаки наклепу. Звертаємо також Вашу увагу на відповідальність за поширення неперевірених фактів, що шкодять репутації. Докладно - у протоколі, що додається.
Статус вимоги:
Відхилено