• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони майна АТ «Укрпошта»

Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає від переможця забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.

Завершена

86 049 639.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 430 248.20 UAH
Період оскарження: 12.12.2023 19:43 - 17.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога до замовника

Номер: 63103c6c7fbe413c8f171352633237f7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-12-022529-a.b2
Назва: Вимога до замовника
Вимога:
Доброго дня шановний замовнику. Відповідно до вимог закупівлі обсяг надання послуг з охорони на 2024 рік складатиме 2 206 401 людино-годин. Відповідно до Держбюджету-2024, в Україні збільшується розмір мінімальної зарплати з 1 січня до 7100 гривень (або 42,6 грн. за годину), а з 1 квітня до 8000 гривень (або 48 грн. за годину) ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» (данні суми включають в себе такі податки як ПДФО та Військовий збір). Для якісного надання послуг в тендерній документації вказано що працівники повинні бути оформлені на підприємстві, та навіть присутня вимога надати копії трудових книжок з відміткою прийняття до 2 днів до початку надання послуг вже після підписання договору. В свою чергу використаємо звичайну математику і порахуємо скільки необхідно коштів щоб надавати послуги з охорони : 2 206 401 год \ 365 днів = 6 044, 93 год. в день (приблизно) 6044,93*(31 (січень)+29 (лютий)+31 (березень))= 550 088, 63 год за три місяці охорони; 6044,93*274= 1 656 310, 82 залишкові години до кінця року. 550088,63*42,6 грн. = 23 433 775, 64 грн. 1 656 310,82*48 грн = 79 502 919, 36 грн. 79 502 919, 36 грн.+ 23 433 775, 64 грн.= 102 936 695 грн. Вартість закупівлі складає 86 049 639 грн., а лише на заробітну плату для працівників без врахування ЄСВ та ПДВ, яке необхідно буде сплатити необхідно 102 936 695 грн. Тобто щоб взагалі якимось чином надавати послуги необхідно працювати неофіційно, і всі кошти будуть надходити не в бюджет нашої країни. В зв’язку з вище викладеним просимо або розділити закупівлю на лоти, або збільшити вартість закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне: Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого в АТ «Укрпошта» Положення про організацію публічних закупівель, враховуючі норми примірної методики розрахунку очікуваної вартості, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Замовником проаналізовано ціни діючих договорів 2023 року, згідно яких середня ціна за 1 людино- годину складає 33,00 грн з ПДВ. При цьому, для розрахунку очікуваної вартості даної закупівлі враховано середній показник росту коефіцієнта інфляції - 13,8%, заробітної плати - 19,5% та ціни на пальне - 19,4% на 2024 рік згідно макропрогнозу для бюджету АТ «Укрпошта». Посилання на тендери: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-07-019442-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-11-005948-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-18-014171-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-05-004298-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-02-016525-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-09-008291-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-10-006447-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-004592-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-09-004287-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-16-013502-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-16-012342-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-14-023281-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-017164-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-03-011438-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-17-014262-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-17-013438-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-016785-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-17-000081-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-08-016674-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-015568-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-011065-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-25-014637-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-17-005282-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-30-014333-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-24-008345-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-18-014489-a Таким чином очікувана вартість закупівлі була сформована на основі середньої ціни діючих договорів 2023 року збільшеної на ймовірний ріст інфляції на 18% (середній показник росту коефіцієнта інфляції, заробітної плати та ціни на пальне згідно макропрогнозу для бюджету АТ «Укрпошта») і становить: 2206401 люд/год*39,00 грн з ПДВ=86 049 639,00 грн з ПДВ. Також повідомляємо, що діючим законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено внесення змін до оголошеної процедури закупівлі з питань, зазначених у вимозі. Запрошуємо до участі у закупівлі!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга до замовника

Номер: 65f123b203c843e1a417a080324abc32
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-12-022529-a.c1
Назва: Скарга до замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами оголошено закупівлю на надання послуг з охорони , а саме ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги Послуги з охорони майна АТ «Укрпошта» UA-2023-12-12-022529-a. В даній закупівлі об’єктом охорони виступають всі підрозділи Укрпошти по всій Україні. Більшість Учасників закупівель та Товариств, які надають послуги з охорони, це є Товариства малого підприємництва які працюють на спрощеній системі оподаткування (єдиний податок) без реєстрації ПДВ. Вартість закупівлі вже не уможливлює прийняти участь в такій закупівлі таким учасникам, що вже звужує коло учасників та порушує принципи здійснення закупівель, які визначені в ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Ми маємо намір взяти участь у торгах, але не маємо можливості та потужностей забезпечити охоронну в Всіх регіонах нашої країни. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та наполегливо вимагаємо розділити закупівлю на лоти відповідно до Регіону надання послуг, що збільшить потенційне коло учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне: Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених ПКМУ від 12.10.2022 №1178. Відповідно до ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Керуючись зазначеними нормами, замовником визначений предмет закупівлі Послуги з охорони майна АТ «Укрпошта». Місце надання послуг: Майно Замовника (майно та матеріальні цінності (крім нерухомого майна)), охорона яких здійснюється згідно Дислокації з надання послуг відповідно до технічної специфікації (розділ ІХ тендерної документації) та Додатку 1 до проєкту Договору: у Вінницькому, Волинському, Дніпропетровському, Донецькому, Житомирському, Закарпатскому, Запорізькому, Івано-Франківському. Київському, Кіровоградському. Львівському, Миколаївському, Одеському. Полтавському, Рівненському. Сумському, Тернопільському. Харківському, Херсонському, Хмельницькому, Черкаському. Чернівецькому та Чернигівському регіонах (На Території Замовника, на якій розташоване майно Замовника за адресою, зазначеною в Дислокації, що є Додатком 1 до Договору). Для забезпечення ефективного управління закупівельною функцією з метою зниження витрат, замовник, зробивши закупівлю послуг з охорони майна АТ «Укрпошта» централізованою, очікує отримати наступні економічні ефекти від такої агрегації потреб: - зменшення операційного навантаження на замовника, в тому числі економія часу на організацію та проведення одного тендеру замість 23 регіональних тендерів, участь в яких бере переважно визначене коло одних й тих самих учасників, та адміністрування єдиного договору про закупівлю, укладеного за результатом тендеру; - економія коштів у разі додаткових знижок за рахунок обсягу, що в цілому позитивно скажеться на загальному скороченні витрат підприємства. Водночас, звертаємо вашу увагу, що в умовах тендерної документації Замовником передбачена можливість залучення субпідрядників/співвиконавців та можливість участі об’єднання учасників, таким чином Замовником виконані вимоги діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, умови даної закупівлі не містять дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренцію та забезпечують можливість досягнення замовником максимальної економії та ефективності. Також повідомляємо, що діючим законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено внесення змін до оголошеної процедури закупівлі з питань, зазначених у вимозі. Запрошуємо до участі у закупівлі!
Статус вимоги: Відхилено