-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
матраци (39143112-4 - матраци)
Завершена
1 410 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 050.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2023 16:37 - 22.12.2023 00:00
Скарга
Скасована
невідхилення тендерної пропозиції, які підлягає відхиленню відповідно до Закону
Номер:
d1b4f682da714f55b601e362ae5c0617
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-017153-a.c2
Назва:
невідхилення тендерної пропозиції, які підлягає відхиленню відповідно до Закону
Скарга:
Пропозиція Переможця - ФОП "ЛІСІНА СВІТЛАНА ДМИТРІВНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 07.01.2024.pdf 07.01.2024 00:45
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
08.01.2024 00:03
Вимога
Є відповідь
невідхилення тендерної пропозиції, які підлягає відхиленню відповідно до Закону
Номер:
d3ecb130b20949939c2fd7a79658afaa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-017153-a.c1
Назва:
невідхилення тендерної пропозиції, які підлягає відхиленню відповідно до Закону
Вимога:
Скарга, щодо невідхилення тендерної пропозиції Переможця - ФОП "ЛІСІНА СВІТЛАНА ДМИТРІВНА" , яка підлягає відхиленню відповідно до Закону.
Пропозиція Переможця - ФОП "ЛІСІНА СВІТЛАНА ДМИТРІВНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ПРОШУ:
1. Скасувати Рішення про визначення ФОП "ЛІСІНА СВІТЛАНА ДМИТРІВНА" (Код 2333600885) переможцем за процедурою закупівлі - матраци (39143112-4 - матраци) (ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому) за № UA-2023-12-12-017153-a.
2. Відхилити тендерну пропозицію ФОП "ЛІСІНА СВІТЛАНА ДМИТРІВНА" (Код 2333600885) за процедурою закупівлі - матраци (39143112-4 - матраци) (ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому) за № UA-2023-12-12-017153-a на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 07.01.2024.pdf 07.01.2024 00:42
- ПРОТОКОЛ ПО ВИМОЗІ МАТРАЦИ.pdf 08.01.2024 17:58
Дата подачі:
07.01.2024 00:42
Вирішення:
На ваш запит щодо скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі:“ДК 021:2015: 39140000-5 — меблі для дому(матраци (39143112-4 - матраци))” - ФОП Лісіна С.Д. повідомляємо наступне.
Уповноваженою особою Замовника відповідно до норм Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) було розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника - ФО-П Лісіної С.Д. на відповідність вимогам тендерної документації та прийнято рішення про відповідність пропозиції умовам тендерної документації, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні. Замовник при прийняття рішення керувався наступним.
Відповідно до додатку 2 тендерної документаціїУчасник надає в складі тендерної пропозиції:
- сертифікат відповідності або якості або інший документ, чинний на дату розкриття цих тендерних пропозицій та постачання товару, який підтверджує якість товару за даними торгами.
У складі тендерної пропозиції ФО-П Лісіної С.Д. міститься Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матраци згідно з ДСТУ 4414:2005 Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови, виданий 25.08.2011 року. Слід зауважити, що висновок дійсний на термін дії ДСТУ 4414:2005. Оскільки на сьогодні, термін дії цього ДСТУ не закінчений, то і висновок є чинним.
Запитувач наголошує на тому, що даний висновок не є документом, який підтверджує якість предмету закупівлі. Проте, Замовник вважає це твердження необґрунтованим та таким, що суперечить законодавству України.
У відповідності до ст. 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Станом на 25.08.2011 року питання отримання вищезазначеного висновку регулювалися Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Відповідно до ст. 1 Закону висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Згідно з п.п.5.1 Положення про порядок видачі Гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на продукцію в органах, установах та закладах державної санітарно-епідеміологічної служби, затвердженим наказом МОЗ України від 20.10.95 N190 (документ був чинний на момент отримання висновку) гігієнічний висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи на вітчизняну продукцію оформляється після розгляду таких матеріалів:
- нормативного документа та Висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи нормативної документації;
- акта територіальної державної санітарно-епідеміологічної служби про гігієнічне обстеження підприємства-виготовлювача, споживача продукції, умов транспортування, зберігання, реалізації продукції, їх відповідності санітарно-гігієнічним вимогам;
- результатів проведення досліджень продукції, виконаних атестованими установами та організаціями згідно з додатком N 8 до Положення про державну санітарно-гігієнічну експертизу проектів нормативної документації в органах, установах та закладах державної санітарно-епідеміологічної служби, затвердженого наказом МОЗ. При необхідності можуть бути проведені додаткові дослідження продукції за гігієнічними показниками і характеристиками на договірних засадах;
- всіх наявних документів, які підтверджують, що продукція відповідає санітарним нормам, правилам.
На підставі вищезазначеного, висновок СЕС є документом, який встановлює, що об’єкт експертизи відповідає санітарним нормам, правилам, а також містить інформацію про результати проведення досліджень продукції по основним показникам якості, які встановлюються для даного виду товару.
Запитувач у своїй вимозі зазначає, що стандарт ДСТУ 4414:2005 поширюється на всі види меблів, які виготовляють за індивідуальним замовленням як населення, так і підприємств (організацій), окрім матраців.
Замовник також не згодний з цим зауваженням, оскільки, у згаданому ДСТУ не міститься обмежень щодо застосування документу під час виготовлення матраців.
На підставі вищезазначеного, запитувачем не було доведено відсутності у складі тендерної пропозиції ФО-П Лісіної С.Д. документів, які підтверджують якість предмету закупівлі.
Крім цього, у вимозі зазначається, що Переможець торгів не зазначив повну інформацію в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог цієї тендерної документації.
Замовник вважає дане зауваження безпідставним з наступних причин.
Відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасник надає в складі тендерної пропозиції:
- інформацію в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог цієї тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ФО-П Лісіної С.Д. міститься файл під назвою «технічна специфікація». У цьому файлі наявна інформація в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які жодним чином не суперечать технічним вимогамтендерної документації, зокрема, додатку 2 тендерної документації.
Слід зазначити, що документацією не було передбачено окремих вимог стосовно необхідності зазначення в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі конкретних показників, що характеризують предмет закупівлі, так само і не будо встановлено будь-яких обмежень стосовно неможливості вказання діапазону значень, які відповідають певним технічним характеристикам.
В зв’язку з вищезазначеним, підстави для скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі: “ДК 021:2015: 39140000-5 — меблі для дому(матраци (39143112-4 - матраци))” - ФОП "ЛІСІНА СВІТЛАНА ДМИТРІВНА" відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено