-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
31170000-8 Трансформатори (Трансформатори струму 0,4кВ (150/5 – 600/5) на виконання заходів згідно з підпунктами 2.2.1.2-2.2.1.3 пункту 2.2 розділу ІІ Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2024 рік)
Питома вага цінового критерію становить – 100 (сто) %. Замовником не приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення закупівлі.
Завершена
130 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 651.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 651.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2023 14:59 - 17.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Чудово - казенна відповідь одним текстом на дві вимоги !!!
Номер:
39d5ac47383747d59910ecd06ed8fe73
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-015543-a.c3
Назва:
Чудово - казенна відповідь одним текстом на дві вимоги !!!
Вимога:
Чудово - казенна відповідь одним текстом на дві вимоги !!!
Фото з шафів Замовника де стоять трансформатори струму - в студію !!!!!
Переконаємось як там важко з 5-тю міліметрами.
Надіюсь, що заявки формували інженери, а не дилетанти. Якщо це так, то не соромно їм ????
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2023 15:57
Вирішення:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначено Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178). Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Особливостей № 1178.
Предметом таких роз’яснень – є тендерна документація.
Таким чином, Замовник не зобов’язаний роз’яснювати учаснику про його існуюче обладнання, яке не є предметом закупівлі.
Крім того, у зв'язку із прийняттям Постанови НКРЕКП від 26.03.2022 № 349 "Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об'єктів критичної інфраструктури" доступ до інформації про енергетичне обладнання оператора систем розподілу – обмежено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови тендеру для решти українських виробників.
Номер:
d128e1bce60f417a939656e765658bb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-015543-a.c2
Назва:
Дискримінаційні умови тендеру для решти українських виробників.
Вимога:
ПрАТ "Уманський завод "Мегомметр" приєднується до попередньої вимоги, адже в представлених габаритних розмірах вбачаємо дискримінаційні умови для решти виробників. Набралися наглості навіть не вказати "Аналог" !!!
Вважаю це дискредитує саму систему "ПРОЗОРРО"!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2023 13:49
Вирішення:
Доброго дня! З приводу вашої вимоги надаємо наступне роз’яснення.
Публічні закупівлі здійснються в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
В межах даних нормативно-правових актів у Товаристві розролено та функціонує Порядок взаємодії між структурними підрозділами (далі – Порядок) під час планування, організації та здійсненні публічних закупівель Приватним акціонерним товариством «Волиньобленерго», який визначає механізм внесення закупівель до річного плану закупівель, ініціювання заявок на закупівлі та взаємодії між зацікавленими й задіяними при проведенні процедур закупівель структурними підрозділами Товариства
Відповідно до п. 2.2. Порядку ініціатор самостійно визначає перелік та обсяг товарів, предмет закупівлі, його очікувану вартість, тощо.
Відповідно до п. 3.1. Порядку ініціатори, в разі необхідності здійснення закупівлі, готують Заявку на проведення закупівлі товарів. Невід’ємною частиною Заявки є, зокрема, технічні вимоги до предмета закупівлі.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIІІ.
Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що якщо в технічному завданні є посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то учасник може подати у своїй пропозиції відповідний еквівалент, але не гірший за визначений у технічному завданні.
Крім того визначено, що враховуючи, що вичерпний опис характеристик скласти неможливо, в місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент».
Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Перелік вимог до предмета закупівлі, його якісні характеристики та технічні вимоги, визначено Додатком 3 тендерної документації, який сформовано на підставі наявної потреби Замовника за клопотанням ініціюючого структурного підрозділу.
Так, пунктом 2.11 Додатку 3 тендерної документації установлено показник не більше ніж 125*75*98 мм, оскільки трансформатори струму будуть установлюватися в діюче обладнання, що позбавляє Замовника можливості установлювати даний вид продукції з більшими габаритами.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 23 Закону № 922-VIII технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Технічна специфікація Замовника не містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Ураховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Техніка
Номер:
c051940b20dd44ecb939d8fcfd4dda62
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-015543-a.b1
Назва:
Техніка
Вимога:
Добрий день, ТОВ "Сталев-енерго" багаторазовий учасник та переможець ІП різних ОСР по закупівлі вимірювальних трансформаторів 0,4-35 кВ. Вимагаємо прибрати дискримінаційні технічні вимоги, а саме: пункт 2.11 Додатку 3 "Технічні вимоги" Габаритні Розміри, Додати ТИП виробу який був погоджений у НКРЕКП, додати слово Еквівалент (Аналог) як цього потребує Закон України Про Публічні Закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2023 13:36
Вирішення:
Доброго дня! З приводу вашої вимоги надаємо наступне роз’яснення.
Публічні закупівлі здійснються в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
В межах даних нормативно-правових актів у Товаристві розролено та функціонує Порядок взаємодії між структурними підрозділами (далі – Порядок) під час планування, організації та здійсненні публічних закупівель Приватним акціонерним товариством «Волиньобленерго», який визначає механізм внесення закупівель до річного плану закупівель, ініціювання заявок на закупівлі та взаємодії між зацікавленими й задіяними при проведенні процедур закупівель структурними підрозділами Товариства
Відповідно до п. 2.2. Порядку ініціатор самостійно визначає перелік та обсяг товарів, предмет закупівлі, його очікувану вартість, тощо.
Відповідно до п. 3.1. Порядку ініціатори, в разі необхідності здійснення закупівлі, готують Заявку на проведення закупівлі товарів. Невід’ємною частиною Заявки є, зокрема, технічні вимоги до предмета закупівлі.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIІІ.
Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що якщо в технічному завданні є посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то учасник може подати у своїй пропозиції відповідний еквівалент, але не гірший за визначений у технічному завданні.
Крім того визначено, що враховуючи, що вичерпний опис характеристик скласти неможливо, в місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент».
Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Перелік вимог до предмета закупівлі, його якісні характеристики та технічні вимоги, визначено Додатком 3 тендерної документації, який сформовано на підставі наявної потреби Замовника за клопотанням ініціюючого структурного підрозділу.
Так, пунктом 2.11 Додатку 3 тендерної документації установлено показник не більше ніж 125*75*98 мм, оскільки трансформатори струму будуть установлюватися в діюче обладнання, що позбавляє Замовника можливості установлювати даний вид продукції з більшими габаритами.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 23 Закону № 922-VIII технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Технічна специфікація Замовника не містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Ураховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено