• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія (з розподілом електричної енергії)

Завершена

1 345 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 725.00 UAH
Період оскарження: 12.12.2023 13:51 - 17.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

необхідність відхилення тендерної пропозиції

Номер: 54d06212c7c14b9aad035f1ad9b1141f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-12-012309-a.b1
Назва: необхідність відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
від'ємна маржа за результатами аукціону
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику, просимо ознайомитися із законодавством України у сфері постачання електричної енергії та із Законом України “Про публічні закупівлі” та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” та повідомляємо наступне Відповідно до абзацу 1 частини 3та частини 4 статті 22 Закону України«Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Включення до тендерної документації методики оцінки ціни за формулою обумовлено виключно потребами Замовника у необхідній кількості електричної енергії до кінця 2024 року. Замовник у тендерній документації визначив, що одним із показників, від якого залежить загальна: сума тендерної пропозиції є Ц прогн.рдн.– прогнозована ціна РДН , яка для даної закупівлі становить – це значен грн кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН (у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України (ОЕС України) за листопад місяць 2023 року – за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%). Коливання ціни має бути виключно позитивним, але одночасно із цим учасник зберіг позитивне коливання, та надав пропозицію вище значення середнього за період листопада 2023, а також за період грудня 2023 року. Більше того, надана вимога у закупівлі не може бути погоджена, оскільки відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 договір про постачання електричної енергії споживачу - домовленість двох сторін (електропостачальник і споживач), що є документом певної форми, яка передбачає постачання всього обсягу фактичного споживання електричної енергії споживачем у певний період часу одним електропостачальником за вільними цінами. Стосовно встановлення Замовником вимоги у тендерній документації про те, що: «Не може бути визначений переможцем Учасник, який розрахував ціну своєю пропозиції не у відповідності до вимог п.1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, в тому числі визначив маржу у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону) як від’ємну величину. Тендерна пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Учасник повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції лист- згоду з даним пунктом та з тим , що Замовник не може визнати переможцем Учасника , який розрахував ціну своєю пропозиції не у відповідності до вимог п. 1. Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, в тому числі визначив маржу у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону) як від’ємну величину». Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної 4закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Враховуючи наведене, інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, з дня проведення аукціону не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже її ненадання або невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Зважаючи на наведене, вищевказані пункти вимоги є незаконними та необґрунтованими, а отже такими, що порушують права учасників на добросовісну конкуренцію та об'єктивну, неупереджену оцінку Пропозицій. Враховуючи вищевказане, Учасник ТОВ «ТОЛК УКРАЇНИ» належним чином виконав вищенаведені вимоги Тендерної документації. На підставі наведеного, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», пунктами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - законно прийняли рішення про визначення переможця. Підстави для відхилення першої позиції відсутні.
Статус вимоги: Відхилено