-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія)
Завершена
1 956 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 784.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 784.95 UAH
Період оскарження:
12.12.2023 14:02 - 22.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на відхилення переможця ТОВ "Закарпатенергопостач"
Номер:
e03e12984d00458ba8a01fa5bcf7111c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-009138-a.b2
Назва:
Скарга на відхилення переможця ТОВ "Закарпатенергопостач"
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Трекінг відправлень _ Укрпошта.pdf 07.02.2024 19:52
- Тендерна документація (зі змінами).docx 07.02.2024 19:52
- протокол відхилення переможця..pdf 07.02.2024 19:52
- опис вкладення у цінний лист.pdf 07.02.2024 19:52
- 13. повний витяг з ЄДР.PDF 07.02.2024 19:52
- Лист Замовника від 05.02.2024 №111.pdf 07.02.2024 19:52
- Знімок екрана - листування.png 07.02.2024 19:52
- повідомлення про намір 2 (закарпатенергопостач).pdf 07.02.2024 19:52
- 12. Документи на підтвердження повноважень директора (статут, рішення зборів, наказ).pdf 07.02.2024 19:52
- Оголошення про проведення торгів.pdf 07.02.2024 19:52
- 11. Завірена копія ліцензії.PDF 07.02.2024 19:52
- Підписаний проєкт договору.PDF 07.02.2024 19:52
- Відповідь на лист Замовника.PDF 07.02.2024 19:52
- Скарга в АМКУ 2.pdf.p7s 08.02.2024 15:23
- Скарга в АМКУ 2.docx 08.02.2024 15:23
- Скарга в АМКУ 2.pdf 08.02.2024 15:23
- Скарга в АМКУ 2.docx.p7s 08.02.2024 15:23
- sign.p7s 08.02.2024 15:28
- Рішення від 13.02.2024 № 2707.pdf 13.02.2024 18:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2024 № 3214.pdf 21.02.2024 10:47
- Рішення від 20.02.2024 № 3214.pdf 23.02.2024 16:09
- Пояснення по суті скарги.docx 15.02.2024 14:18
- ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (1) (1).docx 15.02.2024 14:18
- Пояснення по суті скарги.pdf 15.02.2024 14:18
- гарантійний лист про погодження з проектом договору (1).pdf 15.02.2024 14:18
- Документи надіслані Укрпоштою.pdf 15.02.2024 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 16:53
Дата розгляду скарги:
20.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 18:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.02.2024 16:10
Пункт скарги
Номер:
3f10bcf3f2c646d0b224a58a0fc968d3
Заголовок пункту скарги:
Незаконне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції переможця - ТОВ "Закарпатенергопостач".
Опис заперечення:
06.02.2024 року в Електронній системі закупівель Замовник оприлюднив протокольне рішення від 05.02.2024 р. №1/3 (далі – Протокол №1/3), яким відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Закарпатенергопостач» на підставі абзацу 1 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Оскаржуване рішення Замовника є безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Обґрунтовуючи своє рішення про відхилення тендерної пропозиції, Замовник фактично підтвердив, що договір не вдалося укласти не через відмову ТОВ «Закарпатенергопостач», а через те, що «Учасник-переможець 01.02.2024 року, надав підписаний зі свого боку договір, у якому змінив умови договору про закупівлю».
З цього приводу необхідно зазначити про таке:
За змістом пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Згідно з п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону Україні «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Товариство надіслало підписаний договір, умови якого жодним чином не суперечать тендерній пропозиції. Замовник у рішенні про відхилення не обґрунтував, у чому саме полягала зміна умов договору учасником.
Разом з тим, повідомляємо, що в Додатку 3 до Тендерної документації «Проєкт договору» міститься розділ 15 «Забезпечення виконання договору» відповідно до п. 15.1 якого Постачальник для забезпечення виконання його зобов’язань за Договором перед Споживачем надає останньому не пізніше дати укладання договору банківську гарантію забезпечення виконання Договору (далі – банківська гарантія) за формою, згідно тендерної документації. Однак, згідно з п. 6.5 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Так само в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-12-12-009138-a, яке автоматично сформоване електронною системою закупівель шляхом заповнення Замовником електронних полів, зазначено «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні».
Згідно з пп. 16 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, для того, щоб у Замовника виникло право вимагати внесення забезпечення виконання договору, а в переможця – обов’язок внести таке забезпечення, Замовник повинен зазначити у тендерній документації розмір, вид, строк та умови надання забезпечення виконання договору. Констатуємо, що Замовник у тендерній документації не вимагав надання забезпечення виконання договору.
Всупереч положенням тендерної документації Замовник помилково вніс в проєкт договору розділ 15 «Забезпечення виконання договору». Виконати приписи цього розділу неможливо, оскільки в тендерній документації відсутня інформація про забезпечення виконання договору, в тому числі відомості про форму такого забезпечення. Положення проєкту договору в цій частині суперечать тендерній пропозиції, тендерній документації та інформації, внесеній Замовником до електронних полів закупівлі.
Згідно з п. 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. Відповідно до абз. 2 п. 3 Порядку, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що тендерною документацією НЕ вимагалося надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а внесення Замовником розділу 15 до проєкту договору є помилковим та таким, що не узгоджується ні з тендерною пропозицією переможця, ні з тендерною документацією.
Відповідно до п. 17 Особливостей, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Згідно з ч. 1 ст. 627 ЦК України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Пунктом 18 Особливостей заборонено укладати договір, умови якого суперечитимуть тендерній пропозиції переможця. Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями не обмежено право замовника та переможця коригувати проєкт договору про закупівлю на етапі укладення, дотримуючись при цьому п. 18 Особливостей, таким чином, щоб умови укладеного договору не суперечили тендерній пропозиції переможця. У тендерній пропозиції ТОВ «Закарпатенергопостач» відсутня будь-яка інформація про забезпечення виконання договору. Така інформація відсутня і у тендерній документації. Проєкт договору не може містити положень, які би породжували певні права або обов’язки, оскільки вони виникають для сторін тільки з моменту укладення договору. Для Замовника та учасників є обов’язковими саме умови тендерної документації, у якій повинні бути зазначені вимоги, що ставляться до учасників процедури закупівлі. Враховуючи це, ТОВ «Закарпатенергопостач» виключило розділ 15 з проєкту договору. В іншому разі, укладення договору, в якому містився би розділ про забезпечення, суперечило би тендерній пропозиції та тендерній документації.
Отже, ТОВ «Закарпатенергопостач» не відмовлялося від підписання договору на умовах тендерної документації та від його укладення. Саме Замовник зволікав з укладенням договору, внаслідок чого останній не було укладено у встановлені строки.
За змістом ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
З огляду на те, що рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції прийнято з численними порушеннями законодавства про публічні закупівлі, без наведення законних та достатніх підстав, необхідно зобов’язати Замовника повністю скасувати таке рішення.
Оскаржуване рішення Замовника є безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на таке.
І. Відповідно до абзацу 1 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Згідно з абзацом 4 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
ТОВ «Закарпатенергопостач» розпочало переговори про укладення договору 25.01.2024 року, що підтверджується надісланням заповненого з боку Товариства проєкту договору на електронну пошту Замовника. Однак Замовник не вжив жодних заходів для підписання договору. 27.01.2024 року, тобто в межах 15-денного строку засобами поштового зв’язку Товариство надіслало повністю заповнений та підписаний договір на адресу Замовника. 31.01.2024 року цінний лист був доставлений до відділення АТ «Укрпошта» за місцем обслуговування Замовника. 01.02.2024 року, тобто у межах 15-денного строку, Замовник отримав договір, однак не вчинив жодних дій для його підписання та укладення. Згідно з абз. 4 п. 49 Особливостей у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Якби Замовник дійсно бажав укласти договір з переможцем, він міг би або підписати отриманий вчасно договір, таким чином уклавши його, або, у випадку необхідності узгодити умови – продовжити строк на укладення договору до 60 днів. Проте Замовник не був зацікавленим в укладенні договору.
Касаційний господарський суд у складі Верховного Суду у постанові від 30.09.2021 р., справа №922/3928/20 зробив висновок: «З прийняттям замовником у встановленому порядку рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюдненням ним відповідного повідомлення, у нього виникає право і одночасно обов`язок укласти належним чином договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів. Суд звертає увагу, що застосована законодавцем у частині шостій статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" конструкція "замовник укладає", а не "замовник має право укласти" свідчить, що зазначена норма покладає на замовника саме обов`язок укласти договір з переможцем процедури закупівлі. Тому ухилення замовника від належного виконання покладеного на нього умовами проведеної закупівлі обов`язку щодо укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, є порушенням статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі", а відповідні дії замовника щодо … ухилення від укладення договору є протиправними».
Згідно з ч. 5 ст. 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права.
Враховуючи наведені обставини, ТОВ «Закарпатенергопостач» вчинило всі дії, які від нього залежали, задля укладення договору, а останній не був укладений саме через бездіяльність Замовника. Активні дії Товариства, спрямовані на укладення договору, не можуть свідчити про відмову від його укладення, а тому Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію на підставі абз. 1 пп. 3 п. 44 Особливостей.
З цього приводу необхідно зазначити про таке:
За змістом пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Згідно з п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону Україні «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Товариство надіслало підписаний договір, умови якого жодним чином не суперечать тендерній пропозиції. Замовник у рішенні про відхилення не обґрунтував, у чому саме полягала зміна умов договору учасником.
Разом з тим, повідомляємо, що в Додатку 3 до Тендерної документації «Проєкт договору» міститься розділ 15 «Забезпечення виконання договору» відповідно до п. 15.1 якого Постачальник для забезпечення виконання його зобов’язань за Договором перед Споживачем надає останньому не пізніше дати укладання договору банківську гарантію забезпечення виконання Договору (далі – банківська гарантія) за формою, згідно тендерної документації. Однак, згідно з п. 6.5 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Так само в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-12-12-009138-a, яке автоматично сформоване електронною системою закупівель шляхом заповнення Замовником електронних полів, зазначено «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні».
Згідно з пп. 16 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, для того, щоб у Замовника виникло право вимагати внесення забезпечення виконання договору, а в переможця – обов’язок внести таке забезпечення, Замовник повинен зазначити у тендерній документації розмір, вид, строк та умови надання забезпечення виконання договору. Констатуємо, що Замовник у тендерній документації не вимагав надання забезпечення виконання договору.
Всупереч положенням тендерної документації Замовник помилково вніс в проєкт договору розділ 15 «Забезпечення виконання договору». Виконати приписи цього розділу неможливо, оскільки в тендерній документації відсутня інформація про забезпечення виконання договору, в тому числі відомості про форму такого забезпечення. Положення проєкту договору в цій частині суперечать тендерній пропозиції, тендерній документації та інформації, внесеній Замовником до електронних полів закупівлі.
Згідно з п. 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. Відповідно до абз. 2 п. 3 Порядку, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що тендерною документацією НЕ вимагалося надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а внесення Замовником розділу 15 до проєкту договору є помилковим та таким, що не узгоджується ні з тендерною пропозицією переможця, ні з тендерною документацією.
Відповідно до п. 17 Особливостей, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Згідно з ч. 1 ст. 627 ЦК України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Пунктом 18 Особливостей заборонено укладати договір, умови якого суперечитимуть тендерній пропозиції переможця. Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями не обмежено право замовника та переможця коригувати проєкт договору про закупівлю на етапі укладення, дотримуючись при цьому п. 18 Особливостей, таким чином, щоб умови укладеного договору не суперечили тендерній пропозиції переможця. У тендерній пропозиції ТОВ «Закарпатенергопостач» відсутня будь-яка інформація про забезпечення виконання договору. Така інформація відсутня і у тендерній документації. Проєкт договору не може містити положень, які би породжували певні права або обов’язки, оскільки вони виникають для сторін тільки з моменту укладення договору. Для Замовника та учасників є обов’язковими саме умови тендерної документації, у якій повинні бути зазначені вимоги, що ставляться до учасників процедури закупівлі. Враховуючи це, ТОВ «Закарпатенергопостач» виключило розділ 15 з проєкту договору. В іншому разі, укладення договору, в якому містився би розділ про забезпечення, суперечило би тендерній пропозиції та тендерній документації.
Отже, ТОВ «Закарпатенергопостач» не відмовлялося від підписання договору на умовах тендерної документації та від його укладення. Саме Замовник зволікав з укладенням договору, внаслідок чого останній не було укладено у встановлені строки.
За змістом ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
З огляду на те, що рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції прийнято з численними порушеннями законодавства про публічні закупівлі, без наведення законних та достатніх підстав, необхідно зобов’язати Замовника повністю скасувати таке рішення.
×
-
Назва доказу:
Оголошення про проведення відкритих торгів
-
Опис доказу:
Підтверджує, що замовником не вимагалося забезпечення виконання договору про закупівлю.
-
Повʼязаний документ:
Оголошення про проведення торгів.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Підтверджує, що замовником не вимагалося забезпечення виконання договору про закупівлю.
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (зі змінами).docx
Оскаржуване рішення Замовника є безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на таке.
І. Відповідно до абзацу 1 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Згідно з абзацом 4 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
ТОВ «Закарпатенергопостач» розпочало переговори про укладення договору 25.01.2024 року, що підтверджується надісланням заповненого з боку Товариства проєкту договору на електронну пошту Замовника. Однак Замовник не вжив жодних заходів для підписання договору. 27.01.2024 року, тобто в межах 15-денного строку засобами поштового зв’язку Товариство надіслало повністю заповнений та підписаний договір на адресу Замовника. 31.01.2024 року цінний лист був доставлений до відділення АТ «Укрпошта» за місцем обслуговування Замовника. 01.02.2024 року, тобто у межах 15-денного строку, Замовник отримав договір, однак не вчинив жодних дій для його підписання та укладення. Згідно з абз. 4 п. 49 Особливостей у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Якби Замовник дійсно бажав укласти договір з переможцем, він міг би або підписати отриманий вчасно договір, таким чином уклавши його, або, у випадку необхідності узгодити умови – продовжити строк на укладення договору до 60 днів. Проте Замовник не був зацікавленим в укладенні договору.
Касаційний господарський суд у складі Верховного Суду у постанові від 30.09.2021 р., справа №922/3928/20 зробив висновок: «З прийняттям замовником у встановленому порядку рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюдненням ним відповідного повідомлення, у нього виникає право і одночасно обов`язок укласти належним чином договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів. Суд звертає увагу, що застосована законодавцем у частині шостій статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" конструкція "замовник укладає", а не "замовник має право укласти" свідчить, що зазначена норма покладає на замовника саме обов`язок укласти договір з переможцем процедури закупівлі. Тому ухилення замовника від належного виконання покладеного на нього умовами проведеної закупівлі обов`язку щодо укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, є порушенням статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі", а відповідні дії замовника щодо … ухилення від укладення договору є протиправними».
Згідно з ч. 5 ст. 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права.
Враховуючи наведені обставини, ТОВ «Закарпатенергопостач» вчинило всі дії, які від нього залежали, задля укладення договору, а останній не був укладений саме через бездіяльність Замовника. Активні дії Товариства, спрямовані на укладення договору, не можуть свідчити про відмову від його укладення, а тому Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію на підставі абз. 1 пп. 3 п. 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення №1/3 від 05.02.2024
-
Опис доказу:
06.02.2024 року в Електронній системі закупівель Замовник оприлюднив протокольне рішення від 05.02.2024 р. №1/3 (далі – Протокол №1/3), яким відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Закарпатенергопостач».
-
Повʼязаний документ:
протокол відхилення переможця..pdf
-
-
Назва доказу:
Скан-копія листа ТОВ «Закарпатенергопостач» від 05.02.2024 №05/01
-
Опис доказу:
05.02.2024 року ТОВ «Закарпатенергопостач» надіслало на електронну пошту Замовника лист №05/01 (додається), у якому були надані вичерпні роз’яснення, що надісланий та підписаний Товариством договір відповідає тендерній пропозиції Учасника, а відтак у Замовника відсутні підстави для непідписання договору. Також Товариство зазначило, що укладення договору залежить саме від Замовника, оскільки зі своєї сторони Учасник вчинив всі необхідні дії, підписавши договір та надіславши його Замовнику.
-
Повʼязаний документ:
Відповідь на лист Замовника.PDF
-
-
Назва доказу:
Скан-копія листа Замовника від 05.02.2024 №111
-
Опис доказу:
Підтверджує, що Замовник отримав підписаний проєкт договору, однак фактично відмовився укласти його у визначений строк.
-
Повʼязаний документ:
Лист Замовника від 05.02.2024 №111.pdf
-
-
Назва доказу:
Трекінг відправлення за №881801292935
-
Опис доказу:
31.01.2024 року договір було доставлено до відділення АТ «Укрпошта» за адресою Замовника, що підтверджується відстеженням за номером відправлення, зробленим на офіційному веб-сайті АТ «Укрпошта» 01.02.2024 року Замовником отримано надісланий договір, що підтверджується відстеженням за номером відправлення, зробленим на офіційному веб-сайті АТ «Укрпошта» (https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html)
-
Повʼязаний документ:
Трекінг відправлень _ Укрпошта.pdf
-
-
Назва доказу:
Скан-копія підписаного та надісланого договору
-
Опис доказу:
Підтверджує, що Учасником надіслано цінним листом підписаний проєкт договору на адресу Замовника.
-
Повʼязаний документ:
Підписаний проєкт договору.PDF
-
-
Назва доказу:
Скан-копія опису вкладення у цінний лист та накладної №881801292935
-
Опис доказу:
27.01.2024 року ТОВ «Закарпатенергопостач» надіслало на адресу Замовника цінним листом підписаний з боку Учасника договір, що підтверджується накладною №8801801292935 та описом вкладення у цінний лист.
-
Повʼязаний документ:
опис вкладення у цінний лист.pdf
-
-
Назва доказу:
Знімок екрана
-
Опис доказу:
25.01.2024 року ТОВ «Закарпатенергопостач» надіслало на електронну пошту Замовника лист, до якого прикріплено заповнений з боку Учасника проєкт договору, що підтверджується знімком екрана.
-
Повʼязаний документ:
Знімок екрана - листування.png
-
-
Назва доказу:
Повідомлення про намір укласти договір
-
Опис доказу:
Підтверджує, що ТОВ "Закарпатенергопостач" 17.01.2024 року визнано переможцем у закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
повідомлення про намір 2 (закарпатенергопостач).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Визнати протиправним та безпідставним відхилення у закупівлі UA-2023-12-12-009138-a тендерної пропозиції ТОВ «Закарпатенергопостач», код ЄДРПОУ 44817772, яке оформлене протоколом №1/3 від 05.02.2024 р. 2. Зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Львівське клінічне територіальне медичне об’єднання акушерства та гінекології» у закупівлі UA-2023-12-12-009138-a скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Закарпатенергопостач», оформлене протоколом №1/3 від 05.02.2024 р.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на відхилення ТОВ "Закарпатенергопостач"
Номер:
8e16f36fe2284e4f900a274ec768b598
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-009138-a.c1
Назва:
Скарга на відхилення ТОВ "Закарпатенергопостач"
Скарга:
Скарга додається
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка про завершені аналогічні договори.pdf.p7s 02.01.2024 18:46
- Примірна форма договору.docx 02.01.2024 18:46
- протокол про намір.pdf 02.01.2024 18:46
- відгук лідер-фінанс новий.pdf 02.01.2024 18:46
- Лист-розяснення щодо невідповідностей 5.pdf 02.01.2024 18:46
- довідка про завершені аналогічні договори.pdf 02.01.2024 18:46
- Лист-розяснення щодо невідповідностей 5.pdf.p7s 02.01.2024 18:46
- повний витяг з ЄДР.PDF 02.01.2024 18:46
- Протокол відхилення2.pdf 02.01.2024 18:46
- Документи на підтвердження повноважень директора (статут, рішення зборів, наказ).pdf 02.01.2024 18:46
- Тендерна документація (зі змінами).docx 02.01.2024 18:46
- акт2 Лідер Фінанс.pdf 02.01.2024 18:46
- договір 20 23 Лідер Фінанс.pdf 02.01.2024 18:46
- ЄЗС ДК 021 2015.doc 02.01.2024 18:46
- Скарга в АМКУ ЛЬВІВСЬКЕ КЛІНІЧНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ.docx (1).p7s 02.01.2024 18:46
- Скарга в АМКУ ЛЬВІВСЬКЕ КЛІНІЧНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ.pdf (1).p7s 02.01.2024 18:46
- Скарга в АМКУ ЛЬВІВСЬКЕ КЛІНІЧНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ.docx 02.01.2024 18:46
- Завірена копія ліцензії.PDF 02.01.2024 18:46
- акт1 Лідер Фінанс.pdf 02.01.2024 18:46
- Скарга в АМКУ ЛЬВІВСЬКЕ КЛІНІЧНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ.pdf 02.01.2024 18:46
- рішення від 04.01.2024 №227.pdf 04.01.2024 15:32
- Інформація про резолютивну частину рішення №684.pdf 12.01.2024 14:05
- рішення від 11.01.2024 №684.pdf 16.01.2024 15:18
- Відповідь на скаргу.docx.pdf 08.01.2024 15:18
- Відповідь на скаргу.docx 08.01.2024 15:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.01.2024 19:42
Дата розгляду скарги:
11.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.01.2024 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.01.2024 15:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ та скасовано рішення про визначення переможця ТОВ "Львівенергозбут" та про відхилення тендерної пропозиції скаржника ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕРГОПОСТАЧ"