-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія (Електрична енергія)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2023 11:37 - 20.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Номер:
ece5ecdefb9641379423c9978968f295
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-007355-a.b4
Назва:
Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно додатку 5 п.11 Ви вимагаєте надати лист-підтвердження/гарантійний лист від діючого Постачальника, а саме: "Згідно з умовами укладеного договору про постачання електричної енергії, Замовник (Споживач) має право змінити постачальника шляхом укладання нового договору з новим електропостачальником, повідомивши про це не менше ніж за 21 день до такої зміни з зазначенням дати та строків. Відповідно до п. 3.1.6 глави 3 Розділу ІІІ Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 (далі-ПРРЕЕ) постачання електричної енергії споживачу здійснюється, зокрема, якщо відсутня прострочена заборгованість за договорами про постачання електричної енергії або про надання послуг системи розподілу/передачі. Відповідно ж до пункту 6.1.13. та підпункту 3 пункту 6.1.14 ПРРЕЕ: 6.1.13. У разі відсутності можливості зміни електропостачальника адміністратор комерційного обліку повідомляє про це нового електропостачальника із зазначенням причини відмови у забезпеченні зміни електропостачальника, що є підставою для зупинки (анулювання) процедури зміни електропостачальника; 6.1.14. Адміністратор комерційного обліку може відмовити у забезпеченні зміни електропостачальника у таких випадках: 3) припинення електроживлення об'єкта (об'єктів) споживача за зверненням чинного електропостачальника або наявності на дату ініціювання споживачем процедури зміни електропостачальника такого звернення, надісланого в установленому порядку. На підставі вищевикладеного задля безперешкодного здійснення процедури зміни електропостачальника за ініціативою споживача, та оскільки припинення електропостачання об‘єктів ставить під загрозу роботу Замовника, Учасник повинен надати лист-підтвердження/гарантійний лист від діючого Постачальника, з яким на даний час укладено договір на постачання електричної енергії, про не відключення об‘єктів Замовника від електропостачання у разі наявності заборгованості перед ним за електричну енергію у разі переходу до іншого Постачальника. Даний документ має бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, адресований Учаснику." Дана вимога є дискримінаційна, оскільки згідно до Постанови 55 від 17 січня 2018р Деякі питання документування управлінської діяльності {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 992 від 07.11.2018, № 375 від 17.04.2019, № 119 від 19.02.2020, № 123 від 05.02.2020, № 128 від 19.02.2020,№ 171 від 26.02.2020, № 799 від 09.09.2020, № 1087 від 28.10.2020, № 1269 від 16.12.2020, № 1291 від 18.11.2022} Кабінету Міністрів України , ця Інструкція поширюється на всі електронні документи, що створюються, відправляються або одержуються Секретаріатом Кабінету Міністрів України, центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим (далі - установи)., особливості організації діловодства з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, діловодства за зверненнями громадян, запитами на публічну інформацію визначаються окремими нормативно-правовими актами, при цьому вимоги цієї Інструкції поширюються на зазначені види діловодства в частині загальних принципів роботи з документами та в тій частині, яка прямо не визначена окремими нормативно-правовими актами. Ця Інструкція встановлює загальні правила здійснення моніторингу стану виконання управлінських рішень. Відповідно до пунку Організація моніторингу виконання документів цієї Інструкції документи, в яких строк виконання не зазначено, які не є документами інформаційного характеру або не містять контрольних завдань, виконуються протягом 30 днів з моменту реєстрації документа в установі, до якої надійшов документ. Учасник процесу закупівлі не є контролюючим органом діючого постачальника Замовника, тому відповідь на вхідну документацію йому буде надана протягом 30 днів з моменту реєстрації, що унеможливлює та обмежує участь у процесі закупівлі. Приберіть дискримінаційну вимогу!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2023 19:36
Вирішення:
Шановний учаснику! Як ви і самі зазначаєте, Постанова 55 від 17 січня 2018р Деякі питання документування управлінської діяльностіпоширюється на всі електронні документи, що створюються, відправляються або одержуються Секретаріатом Кабінету Міністрів України, центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Також зазначаєте, що ця Інструкція встановлює загальні правила здійснення моніторингу стану виконання управлінських рішень. Тобто вона не поширює свою дію на постачальників електричної енергії, а документ який вимагається Замовником не є управлінським рішенням. Те що відповідь надається протягом 30 ти днів зовсім не означає, що вона буде надана на 30й день строку. Тобто отримати відповідь на своє звернення Ви можете і за один день і за два дні, або ще швидше. Тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
41381e79e1824962958a989127305de8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-007355-a.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно додатку 5 п.11 Ви вимагаєте надати лист-підтвердження/гарантійний лист від діючого Постачальника, а саме: "Згідно з умовами укладеного договору про постачання електричної енергії, Замовник (Споживач) має право змінити постачальника шляхом укладання нового договору з новим електропостачальником, повідомивши про це не менше ніж за 21 день до такої зміни з зазначенням дати та строків. Відповідно до п. 3.1.6 глави 3 Розділу ІІІ Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 (далі-ПРРЕЕ) постачання електричної енергії споживачу здійснюється, зокрема, якщо відсутня прострочена заборгованість за договорами про постачання електричної енергії або про надання послуг системи розподілу/передачі. Відповідно ж до пункту 6.1.13. та підпункту 3 пункту 6.1.14 ПРРЕЕ: 6.1.13. У разі відсутності можливості зміни електропостачальника адміністратор комерційного обліку повідомляє про це нового електропостачальника із зазначенням причини відмови у забезпеченні зміни електропостачальника, що є підставою для зупинки (анулювання) процедури зміни електропостачальника; 6.1.14. Адміністратор комерційного обліку може відмовити у забезпеченні зміни електропостачальника у таких випадках: 3) припинення електроживлення об'єкта (об'єктів) споживача за зверненням чинного електропостачальника або наявності на дату ініціювання споживачем процедури зміни електропостачальника такого звернення, надісланого в установленому порядку. На підставі вищевикладеного задля безперешкодного здійснення процедури зміни електропостачальника за ініціативою споживача, та оскільки припинення електропостачання об‘єктів ставить під загрозу роботу Замовника, Учасник повинен надати лист-підтвердження/гарантійний лист від діючого Постачальника, з яким на даний час укладено договір на постачання електричної енергії, про не відключення об‘єктів Замовника від електропостачання у разі наявності заборгованості перед ним за електричну енергію у разі переходу до іншого Постачальника. Даний документ має бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, адресований Учаснику." Дана вимога є дискримінаційна оскільки згідно чинного законодавства відповідь на вхідні листи надається протягом 30 календарних днів відповідно до ЗУ "Про документообіг". Приберіть дану вимогу, а у іншому випадку Учасник буде змушений звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2023 12:21
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовнику не вдалось віднайти ЗУ «Про документообіг» на який Ви посилаєтесь у своїй вимозі. Замовник не вбачає жодної дискримінації у вказаній вимозі, адже будь-який, дійсно зацікавлений, постачальник електроенергії може звернутись з відповідним листом до нашого діючого постачальника і оперативно отримати відповідь. У зв’язку з наведеним вище Замовником прийнято рішення не вносити зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.12.2023 11:44
Вимога
Залишено без розгляду
Формульний розрахунок
Номер:
8acd49828806483cb7a4d2b39f9dee57
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-007355-a.a2
Назва:
Формульний розрахунок
Вимога:
Шановний Замовник! Формула яка у Вас прописана у тендерній документації також повинна бути і у Проєкті договору (Додаток 3) для подальшого розрахунку зміни ціни
Постачальником. Внесіть зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2023 11:23
Вирішення:
Замовник не вважає, що Ваше твердження про обов’язок включати в проєкт договору будь-які формули є обґрунтованим. Ви не наводите жодних аргументів в підтвердження своєї позиції. Замовнику не вдалось віднайти підтвердження Ваших слів. Жодний нормативний документ не встановлює обов’язку для Замовника включати в проєкт договору формульні розрахунки зміни ціни Постачальником. У зв’язку з вищенаведеним у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.12.2023 11:44
Вимога
Вирішена
Механізм визначення ціни
Номер:
020013b75c9d41c7b332f0e6192d57b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-12-007355-a.b1
Назва:
Механізм визначення ціни
Вимога:
Шановний Замовник! У проєкті договору п 5.2. зазначено, що Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з комерційною пропозицією, яка є Додатком 2 до цього Договору, але в додатку 2 механізм визначення ціни відсутній.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2023 11:07
Вирішення:
Ваша вимога опрацьована Замовником. Внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено