-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 15110000-2 - М’ясо (м’ясо та печінка куряча)
Завершена
610 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 051.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 051.50 UAH
Період оскарження:
11.12.2023 20:58 - 16.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне винесення Замовником рішення щодо переможця
Номер:
55ebd426b3004fd6a714d359adb6331b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-11-022162-a.c1
Назва:
Незаконне винесення Замовником рішення щодо переможця
Вимога:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Смарт Фуд ПП", Замовником закупівлі – Комунальною установою «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР визнано переможцем відповідно до прийнятого рішення уповноваженої особи №132 (вт) від 27.12.2023 року.
З даним рішенням категорично не згодні з наступних підстав:
Уповноваженою особою замовника затверджено Тендерну документацію (протокол №104(вт) від «11» грудня 2023 року), яка була завантажена в електронну систему закупівель, і в якій була визначена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні показники ДК 021:2015 (CPV): 15110000-2-М’ясо М’ясо (м’ясо та печінка куряча) (Додаток № 1 до Тендерної документації) в якій вказані документи які повинен надати учасник для підтвердження відповідності до кваліфікаційних критеріїв, встановлених відповідно до ст. 16 Закону, а саме:
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі-продажу товару за відповідним кодом ДК 021:2015 15110000-2 – «М’ясо» в якому учасник виступає продавцем/постачальником. Учасником закупівлі ПП "Смарт Фуд ПП" було завантажено до тендерної пропозиції в підтвердження досвіду виконання - договір з КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР від 11.01.2022 року №9Б/22 та видаткові накладні до нього.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій та повинні бути складені під час здійснення цієї операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
За змістом статті 1 зазначеного Закону первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Кожною стороною (підприємством), що брала участь у здійсненні господарської операції, мають бути отримані первинні документи для записів у регістрах бухгалтерського обліку, інформація в яких ідентично засвідчує зміст господарської операції. Первинні документи складаються на бланках типових форм, затверджених Міністерством статистики України, а також на бланках спеціалізованих форм, затверджених міністерствами і відомствами України.
Відповідно до пунктів 2.1, 2.2. 2.4, 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995 (із змінами та доповненнями) (надалі - Положення), первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. Первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення,особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою.
Таким чином, фактом підтвердження отримання товару або послуг є виключно первинні документи, які відображаються в регістрах бухгалтерського обліку відповідно до вимог діючого законодавства.
До первинних документів, які підтверджують виконання договору або наявність яких є обов`язковою, відносяться: накладні, акти приймання-передачі товару, специфікація, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, які свідчать про реальність здійснення операції.
Пунктом 1.3 Договору сторони узгодили, що право власності на Товар переходить до Покупця з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, яка засвідчує факт отримання Покупцем Товару.
Видаткові накладні №139 від 17.05.2022 року, №137 від 13.05.2022 року, №133 від 22.04.2022 року, №54 від 02.02.2022 року, №112 від 02.03.2022 року, №57 від 04.02.2022 року, №28 від 21.01.2022 року, №1 від 13.01.2022 року, №108 від 28.02.2022 року не містять посади і прізвища особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції з боку Замовника (Покупця) КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР, особистого чи електронного підпису такої особи та печатки підприємства, що суперечить приписам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, а отже не підтверджують факт здійснення господарської операції.
Таким чином, зазначені видаткові накладні, надані Учасником- ПП "Смарт Фуд ПП", Замовником не можуть приймаися у якості належних та допустимих доказів в якості поставки товару за договором на закупівлю товару № 9Б/22 від 11.01.2022 року та його належного повного виконання.
Крім того, відповідно до наданої учасником довідки щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору зазначено працівника Солтис Вікторія Олександрівна (Бухгалтер, аудитор, комірник), проте надана форма медичної книжки серія 12ААВ №651011 на Солис Вікторію Олександрівну, що належним чином не підтверджує надані документи та їх актуальність та свідчить про те, що довідка про медичний огляд є сумнівного походження. Всі гарантійні листи та довідки Учасника не містять назви Замовника та ідентифікатора закупівлі.
Наданий Учасником ПП "Смарт Фуд ПП" договір поставки №П-5897 від 16.10.2023 року з виробником – ТОВ «ПТАХОКОМПЛЕКС ДНІПРОВСЬКИЙ» (КОД ЄДРПОУ 36020648), а надана декларація якості «курка тушка» від 12.12.2023 року № 53 793 посвідчена печаткою Запорізької філії ТОВ «ПТАХОКОМПЛЕКС ДНІПРОВСЬКИЙ» (КОД ЄДРПОУ 37019296). Вказаний суб`єкт господарювання не є стороною по договору та не є належною стороною для посвідчення копії декларації.
ТОВ «РДД» враховуючи протокол КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» №129 (вт) від 27.12.2023 року обурений звинуваченнями стосовно надання нами як Учасником закупівлі «недостовірної та підробленої інформації» та у зв’язку з порушеним питанням було направлено звернення від 30.12.2023 року №125 до КНП «Міська лікарня №10» ЗМР щодо проведення службового розслідування по факту надання медичними працівниками медичної документації (медичних оглядів форми №1-ОМК) які не відповідають нормам чинного законодавства та вимог щодо їх оформлення. У разі відсутності належного реагування з боку адміністрації КНП «Міська лікарня №10» ЗМР Товариством з обмеженою відповідальністю «РДД» в подальшому буде направлено звернення до правоохоронних органів та Запорізької місцевої прокуратури по факту видачі документації сумнівного походження та стосовно нанесеної шкоди репутації Товариства, моральної та матеріальної шкоди.
Додатково, Товариством з обмеженою відповідальністю «РДД» подано списки на проходження медичних оглядів працівників та повторно розпочато процес проходження медичних оглядів працівників до КНП «МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЗМР з відповідним укладенням договору.
Враховуючи викладене Замовник, не надавши Учаснику можливість виправити невідповідності в документах , а саме наданих (не з вини Учасника) документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, грубо порушив вимоги пункту 43 особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Вважаємо, що Замовник розглянувши пропозицію ПП "Смарт Фуд ПП" виніс не обґрунтоване та незаконне рішення від 27.12.2023 року № 132 (вт) та враховуючи вище наведене
ПРОСИМО:
Скасувати винесене рішення від 27.12.2023 року № 132 (вт) щодо обрання переможцем ПП "Смарт Фуд ПП" у закупівлі UA-2023-12-11-022162-a, розглянути не упереджено документацію учасника ТОВ «РДД» та надати 24 години на усунення невідповідностей у тендерній пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 01.01.2024.pdf 01.01.2024 16:37
Дата подачі:
01.01.2024 16:37
Вирішення:
Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р. (зі змінами та доповненнями) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до абзацу першого пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з абзацом другим пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, додаткова інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена, щодо причин невідповідності його пропозиції.
З урахуванням того, що вимога учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДД", подана до електронної системи закупівель 01.01.24р. 16:37, не містить вимог до замовника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, замовник відхиляє зазначену вимогу як недійсну.
У свою чергу, повідомляємо учаснику, що порядок оскарження процедури закупівлі відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України. Відповідно до абзацу третього пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Не задоволено